Mies lähtisi kävelemään jos meidän perheeseen tulisi vielä kaksoset

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tänä aamuna oli keskustelua perheen koosta ja vauvoista.
Molemmilla tiedossa että perhe on koossa ja lapsia ei enää lisää tule. Kumpikaan ei enää jaksaisi. Mies sanoi että toisessa koirassamme on vauvaa ihan riittämiin. Ja tottahan se on. Jahka senkin saa isommaksi ja fiksummaksi on kaikki juuri niinkuin pitää.
Puhe kääntyi pillereiden hakemisesta siihen kun mies vitsaili että älä suotta hae, tehdään vauva. Minä sanoin että joo tällä kertaa tulisi varmasti sitten ne kaksoset joista toinen jäi viimeksi pelkäksi pussiksi. Tähän mies puolestaa tokaisi että sellainen katastrofi jos kävisi ei hän enää kestäisi vaan lähtisi kävelemään. Pelkkä ajatuskin puistattaa.

Minusta tuollaisen sanominen oli todell ajattelemtonta. Ja todellako lähtisi ja jättäisi minut yksin sellaisen ongelman kanssa.
Kun jälkeenpäin kysyin sanoi ettei tarkoittanut niin mutta aika apteekin hyllyltä se aamulla suusta tuli.
 
"minna"
Mäki voisin sanoa noin. Ja oon joskus sanonutkin että jos tulisin raskaaksi, en aborttiin pystyisi, vaan lähtisin käveleen ja jättäisin kaiken. En mä sitä oikeasti tekisi, eikä mies sitä vatvomaan jääny. Kannattaako väkisin tehdä ongelmaa kaikesta mitä toinen sanoo.
 
"aloittaja"
[QUOTE="minna";28964360]Mäki voisin sanoa noin. Ja oon joskus sanonutkin että jos tulisin raskaaksi, en aborttiin pystyisi, vaan lähtisin käveleen ja jättäisin kaiken. En mä sitä oikeasti tekisi, eikä mies sitä vatvomaan jääny. Kannattaako väkisin tehdä ongelmaa kaikesta mitä toinen sanoo.[/QUOTE]

kuka tehnyt ongelman? :)
halusin herättää keskustelua ja mielipiteitä.
tässä asiassa on puolensa ja puolensa.
 
Riippuu ihan millä mielellä heitto sanottu. Siihen liittyy toisen ilmeet ja eleet, et voiko jutun tulkita täysin vitsinä vai mitä. Lähtemisellä vitsailu yleensä ottaen ei mun mielestä kuitenkaan ole kovin hupaisaa.
 
Mua pelottais se raskaus niin saakelisti että ei kaksosia mulle ikinä koskaan kiitos. Lähtisin kävelemään ja jättäisin sen mahan isälle kiitos moi.
Mitäs pelottavaa tossa on?

Jos lapsia tekee, niin kaks kerralla on tehokasta toimintaa.

Sain just kuulla, et pikkusysterin poika odottaa kaksosia. Ovat vaimonsa kanssa onnesta pyöreinä, eivätkä pelkää mitään.
 
"Vieras"
Minäkin olen sanonut mm. "jos tulisi kaksoset, syöttäisin toisen karhuille" ja nauran päälle. Olisiko mieheni pitänyt äkkiä ottaa ero, koska minähän olen täysi sekopää sanomani perusteella? Mustaa huumoria, tiedäthän?
Olisin ihan yhtä hyvin voinut heittää, että 'jos tulee kaksoset, niin karkaan ja jätän lapset sinulle' :D

Se on vain tapa ilmaista asia selkeästi huumorilla; ettei todellakaan halua kaksosia. Mutta jos sellaiset tulisi, niin eiköhän se miehesi, niin kuin minäkin tilanteeseen sopeutuisi ja molempia lapsiaan rakastaisi ja perheestään huolehtisi.
 
Ei, vaan suhde, johon ei haluta rääkyviä sinappikoneita.
Seksisuhteet ny vaan on semmoisia, et sinappikoneiden saaminen on kovin mahdollista. Äijäsi sanomista en oikein ymmärrä, koska mahdollinen vahinko on puoliksi hänen. Ei tilanteesta niin vaan kävellä pois.

Jos ei tosiaan tahdo ja tahtoo olla varma, niin sit kandee pitää jalat ristissä ja pippeli pöksyissä.
 

Yhteistyössä