Mies lähti baariin

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Onko se tullut jo kotiin, ja miten sen reissu meni? Mitäs jos se sai halun mennä käväisemään baarissa, kun sinä nukuit? Mitä hänen olisi pitänyt tehdä, herättää sinut vai? Kummallisia kahleita te muut luotte parisuhteisiinne, ei ihme että erot on yleisiä.
 
"hohhoijaa"
Sääliksi käy niitä miehiä jotka ovat vankeina omissa kodeissaan niin että baariinkin pitää lähteä salaa ja silloin kun lähtee niin puoliso on heti palstalla rääkymässä asiasta.

 
  • Tykkää
Reactions: MIES!
[QUOTE="tiina";28958613]Mutta entä jos äiti haluaa lähteä baariin kun mies nukkuu? saako niin tehdä?[/QUOTE]

Ei tietenkään saa. Naisen kuuluu "mädäntyä" kotona. Miehellä on oikeus häipyä milloin mihinkin paikkaan.
 
"Vieras"
[QUOTE="hohhoijaa";28958569]Sääliksi käy niitä miehiä jotka ovat vankeina omissa kodeissaan niin että baariinkin pitää lähteä salaa ja silloin kun lähtee niin puoliso on heti palstalla rääkymässä asiasta.

[/QUOTE]


Sääliksi käy niitä joidenlukutaito on niin huono että väkisellä vääntävät aloittajan tekstin muuksi kuin mitä se oli.
- Ap ei vahtinut tai kieltänyt miehensä baariin menoa-
- Ongelma ei ollut se että mies menee baariin vaan se ettei maininnut asiasta lähtiessään. Aika ongelmallista etenkin lapsiperheissä.
 
[QUOTE="tiina";28958654]Meillä ei kyllä onnistuisi että mies vaan lähtisi koska sitten lähtisin minä seuraavana viikonloppuna ja isä jäisi lapsen kanssa. Meillä tosi tasa-arvoinen tämä suhde. Molemmat hoitaa lasta yhtä paljon.[/QUOTE]
Se ei onnistu monissakaan perheissä. Jotkut miehet ovat ääliöitä kun luulevat voivansa häipyä sanomatta mitään.
 
admiinistraattor
[QUOTE="vieras";28958529]Siis eilen illalla minun mentyä nukkumaan oli mies lähtenyt baariin.
Ei siinä mitään jos olis vaikka sanonut asiasta, mutta tavallaan lähti salaa sinne.[/QUOTE]

Käyttäisit "etsi"-toimintoa: Kaksplus - Haku

Älä aloita uusia ketjuja jo olemassa aiheista jos vanhat eivät ole lukittuja tai ovat alle vuoden vanhoja.

Et ole niin erikoinen, että sinun huoliesi takia olisi tarpeellista spämmätä (joka on myös vastoin sääntöjä) lisää tätä trollien valtaamaa foorumia.

Ole siis hyvä ja huomio foorumin säännöt ja muiden tarpeet sekä mukavuus tästä lähtien!
 
"Vieras"
[QUOTE="hohhoijaa";28958569]Sääliksi käy niitä miehiä jotka ovat vankeina omissa kodeissaan niin että baariinkin pitää lähteä salaa ja silloin kun lähtee niin puoliso on heti palstalla rääkymässä asiasta.[/QUOTE]

Tällaiset kommentit saa aina ajattelemaan, että omassa parisuhteessasi ei kaikki ole kunnossa/ sinulla ei ole sananvaltaa. Oletko kenties kynnysmatto miehellesi?

Kyllähän se on ihan ymmärrettävää, että perheessä jossa on lapsia, KESKUSTELLAAN menoista ennen niiden toteuttamista. Ei se mene vain niin että sitä vain mennään kun siltä tuntuu; miten sitten kun molemmat haluavat mennä, jätetäänkö lapsi yksin?

Parisuhde, perhe, lapset ja koti ovat täynnä kompromisseja. Meillä on ainakin tapana keskustella asioista. Esim. "Olisin menossa huomenna paikkaan x, onks ok?" - No valitettavasti minulla on sovittu meno x, joten voisitko olla lapsen kanssa aikana x-x ja mennä sen jälkeen?

Ja esimerkiksi vauva-arjessa, jota itse paraikaa elän, eletään tilanteen mukaan ja sanomattakin on selvää, että mieheni ei voi vain yhtäkkiä päättää lähtevänsä dokaamaan. Ihan on yhteinen lapsi ja yhteinen päätös ja se päätös tarkoitti sitä, että enää ei pystytä menemään samalla tavalla kuin ennen, just silloin kun itse sattuu haluamaan jne.
 
kokemusta on
[QUOTE="tiina";28958613]Mutta entä jos äiti haluaa lähteä baariin kun mies nukkuu? saako niin tehdä?[/QUOTE]

Ei saa. Olen pari kertaa tehnyt näin ja ex-mies oli ihan #itun vihainen.
 
"vieras"
Käyttäisit "etsi"-toimintoa: Kaksplus - Haku

Älä aloita uusia ketjuja jo olemassa aiheista jos vanhat eivät ole lukittuja tai ovat alle vuoden vanhoja.

Et ole niin erikoinen, että sinun huoliesi takia olisi tarpeellista spämmätä (joka on myös vastoin sääntöjä) lisää tätä trollien valtaamaa foorumia.

Ole siis hyvä ja huomio foorumin säännöt ja muiden tarpeet sekä mukavuus tästä lähtien!
Mitä vittua sä Hitler jauhat??!
 
"niinpä"
[QUOTE="tiina";28958613]Mutta entä jos äiti haluaa lähteä baariin kun mies nukkuu? saako niin tehdä?[/QUOTE]

Tähän haluaisin saada nimierkki MIES!: ltä vastauksen ;)
 
....
Itse olen niin herkkäuninen (tai toisin sanoen ulko-ovi niin kovaääninen :D ) että varmasti heräisin etten itse sattuisi kans olemaan kännissä. Joten tuo ei onnistuisi.

Ja toiseksi, todellakin haluaisin että mies tulisi herättämään minut ja ilmoittaisi menoistaan. Aivan kamalaa herätä keskellä yötä ja huomata että toinen on vain kadonnut. Tulisi mietittyä pää puhki että mitä nyt on tullut tehtyä kun mies on vain häippässy sanomatta mitään.
 

Yhteistyössä