Mies kysyy

  • Viestiketjun aloittaja Mies_joka_mokasi
  • Ensimmäinen viesti
Mies_joka_mokasi
Viime viikonloppuna minulle tapahtui ihan käsittämätön tapahtuma, joka jäi kyllä kaivertamaan mieltä. Olin kävelemässä Vantaalla ja jotenkin johkaannuin juttelemaan kahden, itseäni huomattavasti nuoremman naisen kanssa. Minä olen jo yli 40v naiset n. 25v. Tilanne meni siihen, että menin heidän luokseen kahville. Siellä oli vielä kolmas nainen. Juttelimme niitä näitä ja olihan siinä semmoista jonkunlaista sähköäkin ilmassa. Juotiin sitten vähän muutakin kun kahvia. Sitten ne alkuperäiset naiset menivät parvekkeelle tupakalle. Makasin sohvalla ja kolmas nainen tuli minun päälle ja samantienhän minulla alkoi jäykistymään. Nainen koski minua alhaalta ja sanoi:" Mikset haluaisi leikkiä minun kanssa?"

Menin lukkoon, koska olin niin hämilläni. Lähdin talosta ja kävelin hetken matkaa... en kertakaikkiaan tiennyt mitä tehdä. Panetus oli kyllä kova, mutta mitä olisin voinut tehdä. Lähdin sitten kotiin siitä (Helsinkiin). Illalla mua rupes niin paljon harmittamaan, että lähdin takaisin, mutta en osannut tuonne.... Mitään yhteystietoja ei ole eikä näinkään.... Mitähän näillä naisilla oli mielessä. Vaikea selittää, mutta jotenkin se tilanne oli niin outo. Kolme naista, joita kaikkia kohtaan tunsin jotain vetoa... Mitähän he ajattelevat minusta... Olen parina päivänä kävellut noilla alueilla, mutta en ihan aidosti muista missä kuljin. Se kun meni niin, että törmäsin noihin naisiin ja sitten en enää oikein rekisteröinyt mihin kuljimme. Ja sitten kun häippäsin olin myös henkisesti sumussa....

Moni varmaan ajattelee, että tämä on provo, mutta ei kyllä ole. Ehkäpä joku nöistö naisista lukee tätä palstaa???
 
MIES_JOKA_MOKASI
Todella unenomainen tapahtumasarja tässä olikin kyseessä, mutta ei se oikeasti ollut unta.

Minulla on todella huono suuntavaista jo etenkin jos liikun muiden kanssa ja keskustelen, niin voin ns. kävellä mihin vaan ilman etä hahmotan missä mennään.

Nämä naiset muuten ehkä asuivat kämppiksinä, sellainen mielikuva jäi.
 
MIES_JOKA_MOKASI
Varmaan noi muut olisi vieneet sillä aikaa lompakkosi ja puhelimesi kun olet "kiireinen"
Se asetelma ja muu ei ollut sellainen, että minua olisi tuossa mielessä yritetty hyväksikäyttää. Lompakkoa minulla ei ollut edes mukana ja puhelinkin halpaa persumallia. Tuskin tummoiseen kuvioon lähdetään jonkun tavallisen tapauksen kanssa. Naiset olivat myös ihan kantasuomalaisia, aika harvoinhan tuossa sakissa moista tehdään.

Syy siis miksi lähdin oli se, että en oikein tiedä mitä olisin tehnyt. No tarttee palata vielä selvittämään tuntojani tästä. Minun mielestäni kuitenkin erityisesti toinen näistä kadulla tapaamistani naisista jo oli vähän iskenyt silmäänsä minuun, ehkä molemmatkin.

Ja ei, en ole mikään Casanova. Nuoruudessa vientiä oli ehkä kohtuudella, mutta eipä naiset minuun paljoa huomoita ole kiinnittäneet vuosiin. Toki olen olllut varattu mies 15 vuotta, Erosin viime keväänä.

Ja ihan oikeesti, ei tässä unesta ole kyse.
 
Se asetelma ja muu ei ollut sellainen, että minua olisi tuossa mielessä yritetty hyväksikäyttää. Lompakkoa minulla ei ollut edes mukana ja puhelinkin halpaa persumallia. Tuskin tummoiseen kuvioon lähdetään jonkun tavallisen tapauksen kanssa. Naiset olivat myös ihan kantasuomalaisia, aika harvoinhan tuossa sakissa moista tehdään.

Syy siis miksi lähdin oli se, että en oikein tiedä mitä olisin tehnyt. No tarttee palata vielä selvittämään tuntojani tästä. Minun mielestäni kuitenkin erityisesti toinen näistä kadulla tapaamistani naisista jo oli vähän iskenyt silmäänsä minuun, ehkä molemmatkin.

Ja ei, en ole mikään Casanova. Nuoruudessa vientiä oli ehkä kohtuudella, mutta eipä naiset minuun paljoa huomoita ole kiinnittäneet vuosiin. Toki olen olllut varattu mies 15 vuotta, Erosin viime keväänä.

Ja ihan oikeesti, ei tässä unesta ole kyse.
Millanen puhelin on ''halpa persumalli''?
Kuuluuko soittoäänenä möreä ääninen ''Öyh'' vai mitä tällä tarkoitetaan?
 
MIES_JOKA_MOKASI
Millanen puhelin on ''halpa persumalli''?
Kuuluuko soittoäänenä möreä ääninen ''Öyh'' vai mitä tällä tarkoitetaan?
Heh, freudilainen lipsahdus. Eli halpa perusmalli, 5 vuotta sitten 200 maksanut puhelin, nyt varmaan arvo aika lähelle 0. Mulla duunissa työpuhelin erikseen, mutta se ei ole sitten muuten liikenteessä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
sieltä vaan sihteeriopiston sivulta etsimään sopivaa reikää, rahastahan ei luulis olevan puute kun kerta töissä oot. sinunlaiselle peräkammarin jantterille ainoa keino saada reikää.
 
MIES_JOKA_MOKASI
Tämä minullekin tuli heti mieleeni. Oli vaan mielestäni "liian helppo ja houkutteleva" tapaus? :/
Nuoruudessani hieman oudot tapahtumat naissektroilla oli minulle suht. yleisiä. Sitä vaan yhtäkkiä huomasi olevansa jonkun kanssa puuhissa etc.... Varmaan liittyi runsaaseen alkoholinkäyttöön opiskelijapiireissä. Siksi tämäkään tapahtuma ei omassa kategoriassa ole ihan totaalisen yliampuva. Eli en osannut ajatella asiaa ensisijaisesti huijauksena. No se olisi toki kiva tietää, mutta eivät ihan oikeasti olleet sen oloisia ja eivät tapahtumat muutenkaan siihen viitanneet.

Hunaja-ansaa minuun ei ole missään muualla yritetty kuin ulkomailla.. Silloin en muuten langennut.
 
MIES_JOKA_MOKASI
sieltä vaan sihteeriopiston sivulta etsimään sopivaa reikää, rahastahan ei luulis olevan puute kun kerta töissä oot. sinunlaiselle peräkammarin jantterille ainoa keino saada reikää.
Kiitos päivän nauruista. Mutta toisaalta olet oikeassa. Olen aika oudossa tilanteessa 42-vuotiaana koen olevani hieman kuin peräkammarin poika, joka ei hahmota tilannettaan.

Sillä tavalla kuitenkin eroan peräkammarin pojista, että mulla takana 15 vuoden parisuhde, josta 3 lasta. Lisäksi asun kyllä ihan omillani.

Siinä suhteessa olen kyllä kuin peräkammarin poika, että en osaa deittailla enkä muutakaan. Muutenkin maailma tuntuu muuttuneen hitosti 2000-luvun alusta. Silloin mentiin baareihin tai bileisiin ja joskus sattui ja tapahtui. Nykyään pitäis luoda tinderiin joku feikahtava profiili, muuten ei mitään mahiksia.
 
MIES_JOKA_MOKASI
No aiompa lähteä tänään haahuilemaan tuonne samoille nurkille... en saa vaan tätä tapahtumaa pois mielestä ja haluan siihen selvyyden. Olen googlemapista tutkinut aluetta ja muutaman mielikuvan perusteella syntynyt tarkempi kuva missä naisten asunto on.... Kaiken huippuna on se, että muistan ko. kämpän oven kun siinä oli tietynlainen kuvio.

Jos löydän tuon oven, niin onko ehdotuksia mitä teen? Soitan toki ovikelloa ja ehkä sitten sanon, että "mä oon nyt miettinyt asiaa..."
 
No aiompa lähteä tänään haahuilemaan tuonne samoille nurkille... en saa vaan tätä tapahtumaa pois mielestä ja haluan siihen selvyyden. Olen googlemapista tutkinut aluetta ja muutaman mielikuvan perusteella syntynyt tarkempi kuva missä naisten asunto on.... Kaiken huippuna on se, että muistan ko. kämpän oven kun siinä oli tietynlainen kuvio.

Jos löydän tuon oven, niin onko ehdotuksia mitä teen? Soitan toki ovikelloa ja ehkä sitten sanon, että "mä oon nyt miettinyt asiaa..."
Kerro sitten meillekin, kuinka kävi? :) Tsempit!
 
vierailija
No aiompa lähteä tänään haahuilemaan tuonne samoille nurkille... en saa vaan tätä tapahtumaa pois mielestä ja haluan siihen selvyyden. Olen googlemapista tutkinut aluetta ja muutaman mielikuvan perusteella syntynyt tarkempi kuva missä naisten asunto on.... Kaiken huippuna on se, että muistan ko. kämpän oven kun siinä oli tietynlainen kuvio.

Jos löydän tuon oven, niin onko ehdotuksia mitä teen? Soitan toki ovikelloa ja ehkä sitten sanon, että "mä oon nyt miettinyt asiaa..."
Toi nyt on niin myötähäpeän paikkaa, että! :D Saahan sitä yrittää mutta tosta paistaa jo epätoivo läpi. Sulla oli jo tsäänssi, joten get over it.
 
vierailija
Mielenkiintoinen tilanne. Menikö tosiaan tilanne jo ohi ja mitä sitten seuraa...

Mulla meni hommat niin nuoreempana, että kännissä rupes soittelee kaikille vanhoille heiloille sun muille. Aika heikkoa oli kyllä. Moni löi luurin korvaan. Yksikin oli semmoinen, että olin sitä pari kertaa tuikannut ja sitten en enää puhelimeen vastannut. Sitten jotain 5 vuoden päästä soittelin.... Oli aika vihainen. Mutta kyllä sitä mies on aika alas vajoamaan pilluhimossaan...
 
vierailija
Mielenkiintoinen tilanne. Menikö tosiaan tilanne jo ohi ja mitä sitten seuraa...

Mulla meni hommat niin nuoreempana, että kännissä rupes soittelee kaikille vanhoille heiloille sun muille. Aika heikkoa oli kyllä. Moni löi luurin korvaan. Yksikin oli semmoinen, että olin sitä pari kertaa tuikannut ja sitten en enää puhelimeen vastannut. Sitten jotain 5 vuoden päästä soittelin.... Oli aika vihainen. Mutta kyllä sitä mies on aika alas vajoamaan pilluhimossaan...
Näinhän se on, tuttua puuhaa.....huoks! :/
 
vierailija
No aiompa lähteä tänään haahuilemaan tuonne samoille nurkille... en saa vaan tätä tapahtumaa pois mielestä ja haluan siihen selvyyden. Olen googlemapista tutkinut aluetta ja muutaman mielikuvan perusteella syntynyt tarkempi kuva missä naisten asunto on.... Kaiken huippuna on se, että muistan ko. kämpän oven kun siinä oli tietynlainen kuvio.

Jos löydän tuon oven, niin onko ehdotuksia mitä teen? Soitan toki ovikelloa ja ehkä sitten sanon, että "mä oon nyt miettinyt asiaa..."
No mites kävi. Onko väliaikatietoja.
 

Yhteistyössä