Mies kuskaa exäänsä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitä mieltä olette, kun asutaan samalla paikkakunnalla kuin miehen exä (heillä yhteinen lapsi) Lapsi on äidillään jokatoinen vloppu. Äidillä uus mies ja JOKA KERTA kun lapsen on aika mennä äidilleen niin hän on silloin miehensä kotona ja pyytää kyytiä mieheltäni omaan luukkuunsa. Mies aina suostunut (eli kyyditsee lapsen +lapsen äidin) ja kun mainitsin et exänsä pitää tätä ilmasena taxina niin mies suuttu mulle. Paristi pyytänyt kyyditsemään välissä kaupassakin ym. Sama juttu joka helvatun kerta.Miksei hän voi valmistautua lapsen tuloon kun kuitenkin aina tietää koska hänen on määrä tulla, kävis to illasta kaupassa ja menis kotiinsa valmiiks oottamaan. Siis toi matka on tosi lyhyt että ei mies nyt "ylimäärästä" aja mutta silti alkaa kyrsimään tuo sen oletus että aina haetaan sieltä ja kyyditään kotiin. Huoh, ehkä oon vaan niuho tai mulla on menkat alkamassa

Kuullostaa siltä että miehesi on nörtti ja sinisilmäinen jota helppo käyttää hyväkseen. Exä ottaa kaiken hyödyn irti ja hoitaa lasta vain joka toisena viikonloppuna, heh heh hienoa

Mä olen myös etä-äiti ja kyllä mä aina hoidan kauppapuolen valmiiksi ja ihan itse kuljen lapsen kanssa julkisia käyttäen. Mutta jos tuo asia ei miestäsi haittaa niin ei kai se ongelma ole?

joo on pieni asia, tiedän. Eikä tää oo mua aikasemmin haitannutkaan. Ehkä mun miehen mustasukkaisuus on tarttumassa muhunkin pikkuhiljaa. Hän suuttuu mulle jo siitä kun käyn normaalia keskustelua lasteni isän kanssa whatsapissa.

Olette molemmat kuin mun mies. Vain hän saa määritellä mistä asioista saa suuttua ja kuinka paljon saa suuttua, eikä tarvitse ymmärtää yhtään jos toisella on eri tapa toimia.

No mutta.

Suhtaudu exäänsä kuin 16-vuotiaaseen lastenhoitajaan; juttuja ei tarvii ottaa tosissaan, ruoka pitää järjestää valmiiksi, kuskatakin pitää, mutta saattepa ilmaisen lastenhoitajan viikonlopuksi.

No kyllä minuakin vituttaisi tuollainen avuttomuus.
Tekisin varmaan niin, että seuraavan kerran kun odottaa prinssiä apuun, menisin itse kyyditsemään, ja päivittelisin hienovaraisesti koko matkan hänen avuttomuuttaan. Toistaisin niin kauan kun kyytejä ruinaisi.

No kyllä minuakin vituttaisi tuollainen avuttomuus.
Tekisin varmaan niin, että seuraavan kerran kun odottaa prinssiä apuun, menisin itse kyyditsemään, ja päivittelisin hienovaraisesti koko matkan hänen avuttomuuttaan. Toistaisin niin kauan kun kyytejä ruinaisi.

Aaa mutta tässäpä kyllä hyvä neuvo! :D
Voisit vielä esittää asian miehelle niin että ymmärrät miten rankkaa ja ärsyttävää tuo varmaan on hänellekin, että "Hei kulta mitäs jos mää veisin, nii saat sinä kerrankin juomasta helpotuksesta, mee sää vaikka lenkille tai laita vaan jo sauna päälle"

Yhteistyössä