Mies kusi lattialle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viiru

Vieras
Olimme eilen paikallisessa, koska harrastan karaoken laulamista.
Ukko sitten ei olis halunnut lähteä, mutta lähti mukaan. Joi muutaman kaljan
ja pelasi. Yksin olin siellä. Lähti nytkin vetämään pari kaljaa. Ihan sama.
Se kuseminen lattialle yöllä riitti mulle. Siivosi kilitisti aamulla ja minä haukuin ja vedin räkäiset naurut pääälle.
Kerron vielä meidän lomalla olevalle alle 3 vuotiaalle pojalle.
Uusi haukkumanimi on kusiEsa ja ja pojalle kusiIsi.

On noita oikeasti tuollaisia miehiä. Ei taida olla edes mikään harvinainen juttu, mutta niistä ei yleensä kerrota julkisesti. Noloa kun on. Minäkin tiedän kaksi miestä, jotka voivat kuseksia minne vaan. Oma mies on onneksi siisti.

Mä ihmettelen vain sitä miksi lapselle piti kertoa.
Muuten tässä ei ole mitään ihmeellistä. Mun exä kusi keittiön pöydälle kun oli niin sekaisin että ei tajunnut että se ei ole vessa.

Tuo kuulostaa aivan tyypilliseltä alkoholiongelmaiselta perheeltä missä vanhemmat vielä hiukan päästään vajaita että haukkuvat puolisoa lapselleen.
Hienoa tässä on se, että lapsi on jossain lomalla eikä tarvitse kotona olla.

On meilläkin ukko kussu lattialle yöllä kännipäissää, luullu olevansa vessassa. EN kyllä tosiaankaan jättäny sitä siihen aamuun asti parketille.... ENKÄ ketonu lapsille. Miksi niiden tarvisi tietää enempää isänsä kännäilyistä kuin pakko. Mua ottaa aivoon muutenkin tuo touhu, ei olis mun mielestä väliksi lasten nähdä isäänsä kännissä harva se viikonloppu. Ei kyllä kävis mieleenkään alkaa siitä naureskeleman lasten kanssa.

Sattuu tuota kusemista paremmissakin piireissä. Mun mies kusi kuukausi sitten olohuoneen pöydälle kun oli niin kännissä ettei tajunnut maailman menoa. Ei muistanut aamulla mitään. Olin melkosen kiukkunen, mutta kyllä vähän naurattikin. Mies ei ikinä (10 v. yhdessä) ole ollut ennen moisessa kunnossa eikä myöskään noin häpeissään kun kerroin tapahtunee. Ei meinannut ensi uskoa, koska muistia ei ollut kotiintulosta. Ei tulisi mieleenkään kertoa lapsille! (Heh heh, tähän on hyvä vedota, jos joskus olen itse viihteellä vähän hönössä)

Tuskinpa kukaan provoksi luullut tätä kusemisen takia. Eiköhän tuota tapahdu valitettavan usein. Kuka äiti alkaa 3-vuotiaalle lapselleen kertomaan, mitä isä teki ja millä nimellä isää pitää alkaa nimittämään.

Johan teillä on meilkoiset sambat ollu, kun kahdesta bissestä noin sekaisin menee... Miksi ihmeessä sä nyt tommosesta lähdit vielä lapsellenne intoilemaan ja oikein kutsumanimiä vääntämään?! Onpa taas asenne ja aikuisuus kohdallaan...

se taitaa olla homo. Ei osata enää olla kahdestaan yhdessä kuin ryypätä.
Kakara tulee kuitenkinnsen tietämään kun kerron sen sille.
Ukko on nuoruudessaan harrastanut homoseksiä taitaa olla homo kun 65 kilonen akka ei kelpaa.
Ei olla naitu kolmeen vuoteen lapsen syntymän jälkeen.
Lapsi kun on kotona on kaikki ihan normaalia tosta seksista nyt saamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
se taitaa olla homo. Ei osata enää olla kahdestaan yhdessä kuin ryypätä.
Kakara tulee kuitenkinnsen tietämään kun kerron sen sille.
Ukko on nuoruudessaan harrastanut homoseksiä taitaa olla homo kun 65 kilonen akka ei kelpaa.
Ei olla naitu kolmeen vuoteen lapsen syntymän jälkeen.
Lapsi kun on kotona on kaikki ihan normaalia tosta seksista nyt saamatta.

No kerro sitten samalla sille lapselle siitä homaudesta, ja ettette ole panneetkaan. Kyllä kaikki nää asiat lapsille kuuluu, toki :headwall: