Mies kirjoittaa ihastuksensa kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitä mieltä?
Eli siis mies ketä olen tapaillut nyt pian vuoden kirjoittelee naisen kanssa, johon oli vielä ehkä noin vuosi takaperin sitten ihastunut. Nainen ei kuitenkaan ollut ihastunut mieheen, joten tunne ei ollut molemminpuolinen. He olivat jutelleet asiasta yhdessä, mies oli kertonut ilmeisesti olevansa ihastunut, mutta he olivat sopineet sitten olevansa vain kavereita.
Mies itse kertoi avoimesti minulle tästä, että he lähettelevät sähköposteja. Hän oli tavannut tämän naisen suomi24:n treffipalstalta, josta sitten minutkin löysi tämän kyseisen naisen jälkeen.

Tuntuu pahalta, että he vieläkin kirjoittelevat toisilleen. Koen, että se on mukavaa, jos he ovat ystävystyneet ja vaihtavat joskus kuulumisiaan (ilmeisesti noin kerran kuukaudessa), mutta silti minua vähän nyt mietityttää tämä asia kuitenkin. Lisäksi mies oli hiljan tykännyt hänen uudesta kuvastaan Facebookissa.
Mietin, että mikä tarve miehellä on vielä roikkua naisessa? Mies kuitenkin sanoo rakastavansa minua ja on huomioinut minua kaikin tavoin. Mietin, että miltä hänestä tuntuisi, jos minäkin kirjoittelisin entisen ihastukseni kanssa vaikka minulla on hänet.

Lisäksi hän kertoi, että tämä nainen on aika samanluontoinen kuin minäkin, että voisimme tulla hyvin juttuun keskenämme ja että hän haluaisi tutustuttaa minut kyseiseen naiseen. Että jos minä sopisin meneväni kaksistaan vaikka kahville naisen kanssa kanssa tms., että meillä voisi olla paljon yhteisiä puheenaiheita ja mielipiteitä.

Eksyin vahingossa tänne lukemaan sun huolestasi enkä aikonut vastata, mut sit mietin tilannettasi ja kerron nyt kuitenkin oman mielipiteeni. mä ymmärrän hyvin huolesi. Olisin ehkä itsekin hieman hämilläni tilanteesta. Onhan siinä naisessa ollut jotakin mistä miehesi on pitänyt ihastumiseen asti. Mutta kun mietin enemmin asiaa niin musta tuntuu et jos sun miehen ja tämän naisen välillä ois jotakin ystävyyttä syvempää, niin sä et tietäisi edes siitä että nämä kaksi pitävät tiiviisti yhteyttä. Eikä tosiaankaan sun miehesi haluaisi esitellä sua sille naiselle ja tehdä teistä ystäviä, jos niillä ois suhde tai ees jotaa vipinää. Ei mulle ainakaan tulisi mieleeni höpistä rakastajastani miehelleni ja intoilla siitä et niiden kahden pitäs ystävystyä (ei mulla kyllä mitää rakastaja ole, mut jos olis ni olisin kyl ite ainaki asiasta aika hys hys) Ellei se sun mies suunnittele jotaa kolmen kimppaa...mene ja tiedä. Miehet on jotenki sillee outoja, ettei niistä aina osaa sanoa.

Yhteistyössä