Mies kiristää huostaanotolla?!

Joo nyt se vasta nappas:( mies otti yks ilta olutta ja keskusteltin kaikesta. En tiedä muistaako hän tätä mitä sano mulle!!!! jos me erottas joskus niin se haluaa kostaa mulle ja kuulemma ilmoittaa soskuun että mä vaan dokaan koko ajan:( kun se ei ole totta....vauva tai oikeastaan poika on nyt 1v jo ja olen sen vuoden ajan käynyt baarissa 3 kertaa. Ensimmäinen kerta oli kun poika oli 8 kk. Hän on silloin ollut mummolassa hoidossa.

Kun en tosiaan juo. Joskus kun olen laittanut nukkumaan ja ollaan lämmitetty sauna olen ottanut saunaolutta 4 plo ja nukkumaan.

Kaikki on perheessä hyvin mutta minua kalvaa tuo mitä hän sanoi!!! hän ei välitä ilmeisesti mistään että poika joutus jonnekkin kasvattikotiin valheittensa takia, sairasta musta. Pystyykö hän jos erotaan valehtelemaan tuollaista ja sitten että poika otettas huostaan toisen sanojen takia?

Kyllä on silleen surullinen olo.
 
fff
Jos et hoida lasta humalassa, etkä muutenkaan ole ongelmakäyttäjä, ei sinulla ole mitään syytä huoleen huostaanoton tai muun sellaisen suhteen. Huostaanotot tehdään oikeasti vain erittäin painavista perusteista ja usein todella kelvottomiltakin vanhemmilta on vaikeaa saada lapsia pois.

Sen suhteen olisin kyllä huolissani, että miehellesi olisi kosto sinua kohtaan tärkeämpi kuin lapsen hyvinvointi. :( Se ei ole tervepäisen vanhemman puhetta.
 
joo puhuttiin silloin siitä että olen kyllästynyt kun hän ottaa kaljaa joka viikonloppu ja joskus töitten jälkeen enkä jaksa sitä. Että jos juominen ei kohta lopu niin mä lähden vauvan kanssa...että semmostesta oli kyse...
 
Alkuperäinen kirjoittaja anskutin:
joo puhuttiin silloin siitä että olen kyllästynyt kun hän ottaa kaljaa joka viikonloppu ja joskus töitten jälkeen enkä jaksa sitä. Että jos juominen ei kohta lopu niin mä lähden vauvan kanssa...että semmostesta oli kyse...
Älä huolehti olikohan se kolmen kriteerin pitää täyttyä ensin ennen kun voi huostaanottaa.
Ainakin avohuollontoimenpiteet ,en nyt muista muita kun kaverini kanssa puhuttiin kun on töissä lastensuojelussa.
Miehen puhuu läpiä päähänsä , taitaa olla omantunnontuskia.
 
kyllä ne miehet vaan osaavat...
Oma ex uhkasi soittaa sossuun ja ilmoittaa että lyön lapsiamme, tämä tapahtui eron yhteydessä kun uhkasin ilmoittaa poliisille että hän ajaa kännissä autoa niin hän vain totesi että sitten ilmoitan että lyöt lapsia.
Mä pelästyin ihan oikeasti, ensinnäkin en voinut kuvitella että lasteni isä sanoo tuollaista mikä ei pidä paikkaansa, no kun tilanne sit rauhoittu niin hän sanoi että kostoksi sen mulle sanoi, ei kuulemma olis toteuttanut vaan halusi aiheuttaa mulle huolta
 
Käy puhumassa tilanteesta (miehesi kaljoittelusta ja uhkauksesta kun otit asian puheeksi) perheneuvolassa. Ihan varalta että jos tilanne tulee niin sulla on kortti hiassa. Ei voi onnistua muutenkaan, mutta petaa silti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja anskutin:
niin,onhan tuo ollut melkein koko vuoden vähän omituinen:( mutta jos ei puhu asioistaan ei voi pakottaakaan.... mitä sä tarkoitat omantunnontuskilla?olis pettänyt tai jotainko...
En kun sitä että ehkä tuntee juomisestaan huonoa omaatuntoa ja yrittää sitten sinua syyttää juopoksi.

:hug:
 
Melizza
Muistuta miestäsi myös siitä, että suurimman koston hän tekee tuossa asiassa omalle lapselleen joka kuitenkin on syytön koko aikuisten välisiin asioihin. Ja ennen huostaanottoa asia tutkitaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
kyllä ne miehet vaan osaavat...
Oma ex uhkasi soittaa sossuun ja ilmoittaa että lyön lapsiamme, tämä tapahtui eron yhteydessä kun uhkasin ilmoittaa poliisille että hän ajaa kännissä autoa niin hän vain totesi että sitten ilmoitan että lyöt lapsia.
Mä pelästyin ihan oikeasti, ensinnäkin en voinut kuvitella että lasteni isä sanoo tuollaista mikä ei pidä paikkaansa, no kun tilanne sit rauhoittu niin hän sanoi että kostoksi sen mulle sanoi, ei kuulemma olis toteuttanut vaan halusi aiheuttaa mulle huolta
Joo, mun mies kertoi sossuun eron yhteydessä, että mä lyön lapsia!! JA sai myös vanhemman lapsen samomaan, että äiti on lyöny! No, asiaa tutkittiin ja perättömäksi paljastui lopulta..yhteishuoltajuus meillä edelleen on..
Ei niitä lapsia onneksi ihan vaan jonkun sanomisen perusteella huostaanoteta
 
vieras
meillä oli eron tullessa samanlainen tilanne.mies myös toteutti uhkauksensa.sepitti ties mitä että lapset huostaanotettaisiin minulta.
lastenvalvojan kanssa keskusteltiin ja hän totesi kaiken olevan ok.

jos sinulla ei ole mitään pelättävää eli huolehdit lapsesta kaikinpuolin hyvin ei sinull ole syytä huoleen.sossu kyllä näkee kosto iskun läpi.
voimia sinulle
 
Alkuperäinen kirjoittaja anskutin:
Joo nyt se vasta nappas:( mies otti yks ilta olutta ja keskusteltin kaikesta. En tiedä muistaako hän tätä mitä sano mulle!!!! jos me erottas joskus niin se haluaa kostaa mulle ja kuulemma ilmoittaa soskuun että mä vaan dokaan koko ajan:( kun se ei ole totta....vauva tai oikeastaan poika on nyt 1v jo ja olen sen vuoden ajan käynyt baarissa 3 kertaa. Ensimmäinen kerta oli kun poika oli 8 kk. Hän on silloin ollut mummolassa hoidossa.

Kun en tosiaan juo. Joskus kun olen laittanut nukkumaan ja ollaan lämmitetty sauna olen ottanut saunaolutta 4 plo ja nukkumaan.

Kaikki on perheessä hyvin mutta minua kalvaa tuo mitä hän sanoi!!! hän ei välitä ilmeisesti mistään että poika joutus jonnekkin kasvattikotiin valheittensa takia, sairasta musta. Pystyykö hän jos erotaan valehtelemaan tuollaista ja sitten että poika otettas huostaan toisen sanojen takia?

Kyllä on silleen surullinen olo.
Oon sitä mieltä että miehen on turhaa ja typerää uhkailla tollasella, eikä lasta huostaanoteta ennenkö miehen väite on todistettu.
Mutta tuo sun teksti oli osittain ristiriitanen, jos lapsi nyt 1v ja oot käyny 3 kertaa baarissa, ekan kerran ku poika oli 8kk? Eli kerta kuussa käyt baarissa? ja sit lisäks ne illat ku otat saunaoluet. Ja sit kirjotat että et tosiaan juo?
 
siis en ole absolutisti, mutta eka kerran kävin baarissa kesäkuussa ja sitten elokuussa ja nyt lokakuussa ja vauva on silloin mummolla hoidossa.

Kyllä otan joskus saunaoluen, ei se minusta kiellettyä ole joistakin ehkä mutta ei minusta.

Tässä oli kyse siitä että hän väittäisi minun koko ajan juovan tai jotain, että semmosta
 
ohoi
Meillä mies käytti yhtenä henkisen väkivallan tekona sitä, että uhkasi viedä pojan minulta. Kun itse tajusin lopulta miten halpainen mies on ja silmäni aukesivat, maailma tuntuikin äkkiä kamalan vakaalta paikalta. Mies yritti taas samaa, vie pojan, ikinä en näe häntä, tekee ilmoituksia jne. ilmoitin tyynesti, että hän on hullu ja typerä. Ikinä ei tule lasta saamaan noilla keinoilla. Olen tehnyt tiettäväksi läheisille ihmisille miten hän on uhkaillut minua ja käyttänyt minuun henkistä väkivaltaa. Sanoin, että jos minun koko sukuni, ystäväpiirini ja tuttavani seisovat minun takanani, hän on se, joka ei ikinä tule näkemään vilaustakaan lapsesta. Koska kuka uskoo, ettei hänestä siihen olisi, jos nousen vastarintaan takanani koko se tukijoukko, joka on yrittänyt jo pidemmän aikaa auttaa minua irtaantumaan hänestä ja hänen tuhoistasta käytöksestään. Hän on yksin. Ja käskin lähteä tekemään ilmoistusta sosiallitoimistoon jos uskaltaa, koska silloin teen ilmoituksen hänen väkivaltaisesta käytöksestä ja uhkailusta. Siihen loppui ne uhkailut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
kyllä ne miehet vaan osaavat...
Oma ex uhkasi soittaa sossuun ja ilmoittaa että lyön lapsiamme, tämä tapahtui eron yhteydessä kun uhkasin ilmoittaa poliisille että hän ajaa kännissä autoa niin hän vain totesi että sitten ilmoitan että lyöt lapsia.
Mä pelästyin ihan oikeasti, ensinnäkin en voinut kuvitella että lasteni isä sanoo tuollaista mikä ei pidä paikkaansa, no kun tilanne sit rauhoittu niin hän sanoi että kostoksi sen mulle sanoi, ei kuulemma olis toteuttanut vaan halusi aiheuttaa mulle huolta
Joo, mun mies kertoi sossuun eron yhteydessä, että mä lyön lapsia!! JA sai myös vanhemman lapsen samomaan, että äiti on lyöny! No, asiaa tutkittiin ja perättömäksi paljastui lopulta..yhteishuoltajuus meillä edelleen on..
Ei niitä lapsia onneksi ihan vaan jonkun sanomisen perusteella huostaanoteta
Kuis vanha sun vanhin lapsi oli silloin?
Aika inhottavasti tehty, kyllä mä tiesin että ei mulla ole huolta sen asian suhteen jos ex väittää sossuun että tekisin näin. Mutta lähinnä se oli shokki että joku voisi lähteä väittämään että lyön lapsia, en tajua miten jotkut voivat vajota niin alas
 
Alkuperäinen kirjoittaja anskutin:
joo puhuttiin silloin siitä että olen kyllästynyt kun hän ottaa kaljaa joka viikonloppu ja joskus töitten jälkeen enkä jaksa sitä. Että jos juominen ei kohta lopu niin mä lähden vauvan kanssa...että semmostesta oli kyse...
Ja kaikki on silti perheessä hyvin? :eek:
 
Marja
Kirjoitit tossa alotuksessa, että kaikki perheessä hyvin. Sit edempänä, että mies ottaa olutta joka viikonloppu ja joskus viikollakin! Ei vastaa kyllä minun näkemystäni perheen hyvinvoinnista...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
kyllä ne miehet vaan osaavat...
Oma ex uhkasi soittaa sossuun ja ilmoittaa että lyön lapsiamme, tämä tapahtui eron yhteydessä kun uhkasin ilmoittaa poliisille että hän ajaa kännissä autoa niin hän vain totesi että sitten ilmoitan että lyöt lapsia.
Mä pelästyin ihan oikeasti, ensinnäkin en voinut kuvitella että lasteni isä sanoo tuollaista mikä ei pidä paikkaansa, no kun tilanne sit rauhoittu niin hän sanoi että kostoksi sen mulle sanoi, ei kuulemma olis toteuttanut vaan halusi aiheuttaa mulle huolta
Joo, mun mies kertoi sossuun eron yhteydessä, että mä lyön lapsia!! JA sai myös vanhemman lapsen samomaan, että äiti on lyöny! No, asiaa tutkittiin ja perättömäksi paljastui lopulta..yhteishuoltajuus meillä edelleen on..
Ei niitä lapsia onneksi ihan vaan jonkun sanomisen perusteella huostaanoteta
Kuis vanha sun vanhin lapsi oli silloin?
Aika inhottavasti tehty, kyllä mä tiesin että ei mulla ole huolta sen asian suhteen jos ex väittää sossuun että tekisin näin. Mutta lähinnä se oli shokki että joku voisi lähteä väittämään että lyön lapsia, en tajua miten jotkut voivat vajota niin alas
tyttö oli sillon 4v...isä on aina ollut taitava manipuloimaan...ja teki tuon lisäksi paljon paljon muuta ei niin mukavaa...onneks oli fiksut sossuntädit (ja setä!) jotka ei lähteny mukaan miehen juttuihin! Nimittäin puhua se osaa, ja kietoa ihmisiä pikkusormen ympärille!
 

Yhteistyössä