.................
Miksi miehet aina kinuavat seksiä ilman kortsua? Ehkä ilman saattaa tuntua paremmalle, mutta kannattaa varmaan huomioida mahdollinen raskaus ja taudit.
Joskus tuntuu naisen tekemänä runkkausin paremmalta kuin nainti kumi päällä, kaikki naiset ei rupea runkkaamaan ja kaikki miehet ei sitä kehtaa pyytää, en tiedä huomaako naiset eroa onko kumi päällä vai ilman, vaimoni sanoo ettei ole suurta eroa tai ei eroa ollenkaanAlkuperäinen kirjoittaja .................:Miksi miehet aina kinuavat seksiä ilman kortsua? Ehkä ilman saattaa tuntua paremmalle, mutta kannattaa varmaan huomioida mahdollinen raskaus ja taudit.
Pihtari.Alkuperäinen kirjoittaja Tiedetään:Mulla oli samanlainen poikaystävä. Kun en antanut niin se jätti mut. Meinas raiskatakkin mut.
Onhan varmasti miehiäkin, jotka pitävät naimisesta kortsun kanssa. Itse en tosin pidä, se vie ennestäänkin surkeaa tuntoa sekä luo ahdistusta mieleen (vrt eräänlainen tukehduttamisen tunne).Alkuperäinen kirjoittaja .................:Miksi miehet aina kinuavat seksiä ilman kortsua? Ehkä ilman saattaa tuntua paremmalle, mutta kannattaa varmaan huomioida mahdollinen raskaus ja taudit.
Sottaista ja sottaista, tuosta voi aina olla montaakin mieltä. Tiedä sitten mitä "Peetteri Norppia" sinun kumppanisi ovat olleet. Vaihtoehtojahan on monia, kuten käydä nopeasti pikapesulla tai kenties yhdessä suihkussa sen jälkeen pesemässä paikat, vaihtaa lakanat, käyttää talouspaperia...Alkuperäinen kirjoittaja typykkä93:Ilman kumia se on sottaista touhua. Spermaa valuu joka paikkaan. Mikä on paras tapa toimia sen jälkeen kun on pantu ilman kumia?
Oot idioottiSiistimies käyttää kondomia aina. Ei pääse vaimon paikat tähriintumaan.
Ei sen käyttö tuota minulle mitään tunnottomuutta.
Ihan sama vaikka villasormikas siinä päällä olisi.
Ei aina vaatteitakaan tarvitse pois ottaa. Hyvältä tuntuu silti toisen kanssa kehnääminen. Silloinkin voi tapahtua se siemenpurkaus.