Mies kiinnostunut vai ei?? Miten tulkitsette tämän?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järki meneee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

järki meneee

Vieras
Vuoden säätämisen jälkeen mies sanoo kännissä ettei tiedä mitä tekisi mun kanssa! Ihmetteli myös mitä hänessä näen, samaa myös kyseli ''ohimennen'' vielä seuraavana aamuna kun oli taas selvinpäin. Nyt viime aikoina on jäänyt hengailemaan luokseni johonkin neljään asti päivällä, jota ei ole tämän vuoden aikana tehnyt aikaisemmin, pyysi jopa päivällä että mentäisiin yhdessä syömään sinä päivänä jne. Itse olen ihan palavasti ihastunut tähän henkilöön ja turhauttaa kun en tiedä mitä teen, tai no oikeastaan minä en varmaan voi tehdä kuin odottaa, mutta.. Mitä mieltä olette tuosta mitä hän meinaa? En usko, että on yhden asian perässäkään..

Mie tällä iällä sanoisin, että laitahan kiertoon. :) Mies joka odottaa sanoo vuoden jälkeen noin, niin Ei kiitos. Ja mies joka on noin huonon itsetunnonomaava niin, Ei kiitos. Taitaa olla joku poikonen kyseessä, joten ehkä sille annettakoon anteeksi eli ehkä sie voisit sanoa että tää säätäminen riittää, ota tai jätä.

Minusta mies on päivänselvästi kiinnostunut. Ehkä sun olisi aika tehdä sinun halusi selväksi, ettei mies tunne olevansa yksineen tunteidensa kanssa. Eihän asia tuon selvempi voi olla!!!

Mutta mulla on semmoinen olo, että tämä kyllä tietää minun tunteistani kun minä yleensä sen ''aloitteen'' teen silloin kun meille hänet olen jostain baarista ottanut mukaan esimerkiksi ja kun vielä ihmettelee mitä hänessä näen niin eikö tuo kerro kans jotain? vai onko nää näitä naisten luuloja ja olettamuksia ;D Ihmettelen vain miksei ihmeessä sitten tee mitään tai ota yhteyttä jos muka on kiinnostunut??

Yhteistyössä