mies kieltää paksut vaateet...haluu että näkyy pintaa kokoajan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häh

Vieras
siis mun pitäis kokoajan olla minihame suurinpiirtein päällä kotona.
ei siis sinällään vaatetuksella ole väliä kunhan näkyy paljasta ihoa.sit kun meillä on kylmä sisällä(ikkunat vetää)niin oon sit niinku villasukat jalassa minimekkko päällä....onks tää normaalia vai pitäskö sen hakeutuu hoitoon...??????????+

en mä tiedä...7 vuoden naimisissa olon jälkeen jotenkin kuitenki hivelee itsetuntoa että olen miehen mielestä vieläkin viehättävä vaikka olen hieman ylipainoinen ja raskausarpia jne...

Pidä oma pääsi nainen. Älä alistu muiden vaatimuksiin, varsinkaan noin typerässä asiassa.

Jos mun mieheni saisi tuollaisen aivopierun ja käskisi mua noin, niin kyllä mies tietää tehneensä sen viimeistä kertaa. Niin hiton selväksi tekisin sen asian kerrasta. Mua kun ei kukaan pompota, varsinkaan miehet.

http://www.scorshop.fi/alusasut/miestenasusteet/pikkarit/petteri-punakuono-g-stringit-1263052.html

Tilaa noi miehelle ja kerro kuinka sun silmiäs hivelee kun hän kulkee pelkissä noissa koko ajan. Sitten odottamaan, kuinka pian alkaa laittamaan lisää tiivisteitä ikkunoihin, lattialämmitysta, jne ;)

Yhteistyössä