Mies kattoo Titanic-elokuvaa. Mua ei voi vähempää kiinnostaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei kumpikaan meistä katso Titanic- elokuvaa.

En katso. Jouduin jo tässä kärvistelemään itkeäpillittäviä esiteinejä yhtenä päivänä. Sama leffa, mutta kirotulta DVD:ltä. En vain onnistu mitenkään lämpenemään tuolle elokuvalle.

Kattelin ekan tunnin, mutta nyt herra tv:n valtaaja katsoo elämääkin tärkeämpää....elikkäs jalkapalloa. Ja tyttö meni nukkumaan, että hänen huoneessa ei voi katsoa. Kävin aikoinaan sen kolmesti kattomassa elokuvissa ja pari kertaa oon nähnyt dvd:ltä. Aina uppoaa ;) (siis muhun - sekä laiva).

Pitkästä aikaa aattelin taas yrittää katsoa. Vissiin pari kertaa oon jaksanu kattoo kokonaan, muuten aina loppuu kiinnostus kesken. Saa nähä miten nyt käy, tylsä palstailta näyttää olevan niin jospa sitä muun tekemisen puutteessa vaikka pääsis loppuun...

3D-versio oli pettymys, huonolaatuinen :/ Elokuva sinänsä on ihan hyvä, moneen kertaan on tullut katsottua niin että nyt ei enää viitsi. Mulla on Puhtaat valkeat lakanat-sessio dvd:ltä menossa (taas kerran). Muistaako kukaan muu tuota sarjaa? :)

[QUOTE="vieras";26087055]voi jee kun on romantista! Itse katoin eilen aave kuiskaajan ja olin aave kuiskaajan puolella!
Se pulusti naistaan![/QUOTE]

Missä inkkari ja viikingit! Jäin kahtomatta nälkkäpeli! Piti häippästä! siinä kohti porukka yritti tappaa sitä eukkoa. Muistu mieleen juokse tai kuole! elokuva! No se pelastuu kun ei pää näyttelijä voi kuolla! Paljastinko liikaa!

Yhteistyössä