Mies käytti h-sanaa kun oltiin "niin" yöllä

• Viestiketjun aloittaja ainut?
  • Ensimmäinen viesti
ainut?
ei oo koskaan enne puhunu noin, Nyt sitten käytti sitä sanaa koko ajan kun oltiin.. musta oli outoa koska ei oo ennen puhunut noin. Sitten oli joteki kova kouranen myös.
Miten tein miehet ??

No ei meillä vaan mies ole sanonut mutta olen kuullut muutamilta kavereilta että niillä sitä käytetty.Mutta itse sanoisin että ei kuulosta kivalta jospa sitten vaikka olisi lopettanut sen sanan käytön,nyt kun et sanonut mitään ajatteli varmaan että susta se oli jotenkin kivaa.

vieras
joo se on kuvitellut että on pannut huoraa!! olisit kysynyt seksin loputtua missä rahat kun huoraksi haukkuu. on miehelläsi vilkas mielikuvitus! mun mies jos ton tekisi niin sais turpaa ja kunnolla.

ainut?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo se on kuvitellut että on pannut huoraa!! olisit kysynyt seksin loputtua missä rahat kun huoraksi haukkuu. on miehelläsi vilkas mielikuvitus! mun mies jos ton tekisi niin sais turpaa ja kunnolla.
En mä tiiä mitä kuvitteli, puhu todel törkeitä. Käytti myöd pikku lutka sanaa h*****n lisäksi. En mä osannut mitään sanoa ku sain vaan kovaa kyytiä.

Uskallankohan kysyä mitä se tarkotti? Jälkeepäi oli normaali.

No tuskin se sua halventavana sitä tarkotti, vaan miehille se on jonkinlainen kiihottava juttu joskus saada ottaa rajusti ja puhella tuhmia samalla.
Voit sä toki miehes kanssa asian ottaa puheeksi jos sua kovin häiritsee mut luulen et ei se sen ihmeellisempi ollu.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ainut?:
En mä tiiä mitä kuvitteli, puhu todel törkeitä. Käytti myöd pikku lutka sanaa h*****n lisäksi. En mä osannut mitään sanoa ku sain vaan kovaa kyytiä.

No kysy nyt ihmeessa ja sano sille, että jos se ei susta tuntunut kivalle.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ainut?:

voi sinua! tottakai uskallat kysyä ja pakkohan sinun on sillä asia kaivaa sinua muuten koko ajan! todella törkeetä sinun mieheltäsi! voimia..

Yhteistyössä