Mies käynyt runkkupiirissä, onko pettämistä?

  • Viestiketjun aloittaja Ymmällä
  • Ensimmäinen viesti
Ymmällä
Eli miehet kerääntyneet yhteen ja kaikki antaa kaikille käsihoitoa, eli vemppaa vierustoverin mulkkua.

En tiedä mitä ajatella, onko tuo pettämistä? Mitään yhdyntöjä ei ole ollut, eikä suihinottoja, vain tuota käteenvetoa.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Olispa jännä, ok.:D Muuta en osaa tähän hätään sanoa.:D

Runkkupiiri.:LOL:
Montako niitä siinä on vemppaamassa?

Ei ole tarkoitus halveerata mulkkupiiriläisiä, sain vaan niin hauskan vision ja vähän väsy painaa.:LOL:
 
"a.p"
Olispa jännä, ok.:D Muuta en osaa tähän hätään sanoa.:D

Runkkupiiri.:LOL:
Montako niitä siinä on vemppaamassa?

Ei ole tarkoitus halveerata mulkkupiiriläisiä, sain vaan niin hauskan vision ja vähän väsy painaa.:LOL:
No ne on semmosia "saunailtoja" porukkaa 5-10 miestä. Kaikki tunnen, ja ainakaan tietääkseni kukaan heistä ei edes ole homo! Naimisissa kaikki. Lapsiakin.

Jotenkin vattutti niin, etten ole vielä sen enempää kysellyt. Mies itse kertoi, ja korosti, että mitään ei tapahtunut. Mitään? Sillä tarkoitti, että ei persepanoja eikä homoiluja. Tumputtivat vaan toisiaan.
 
Voishan tota ajatella pettämisenä, mutta kun asiaa kuvittelen, niin en vaan jotenkin onnistu saamaan siitä sitä mustasukkasuuden tunnetta, mikä tulis, jos juttuun olisi liittynyt nainen, tai jos mies olisi vaikka bi.

Eihän siinä järjellä ajatellen suuren suurta eroa ole, mutta toi tuntuu vähäisemmältä...
 
Ai kamala mä hajosin ihan täysin, runkkupiiri :LOL:

Mutta siis jos nyt ihan vakavasti puhutaan :| En tiedä miten reagoisin jos oma mies jäisi kiinni tuollaisesta. Jos miehellä on biseksuaalisia taipumuksia ni saattaisin olla hieman loukkaantunut.
 
[QUOTE="a.p";30470544]No ne on semmosia "saunailtoja" porukkaa 5-10 miestä. Kaikki tunnen, ja ainakaan tietääkseni kukaan heistä ei edes ole homo! Naimisissa kaikki. Lapsiakin.

Jotenkin vattutti niin, etten ole vielä sen enempää kysellyt. Mies itse kertoi, ja korosti, että mitään ei tapahtunut. Mitään? Sillä tarkoitti, että ei persepanoja eikä homoiluja. Tumputtivat vaan toisiaan.[/QUOTE]

Ja siis mun ei pitänyt kirjoittaa mulkkupiiri!!!:LOL: Vaan arvaten; runkkupiiri!!

Mun kaveri kerto (siis on ihan hetero ukko) että olivat jonkun kaverin kanssa joskus vetässeet saunassa toisiaan. Ihan ok. Mitä sitten.

Ymmärrettävää myös on jos sinä et hyväksy tuota. Ihan miltä susta tuntuu.
Tuskin ootte ennakkoon osanneet tästä asiasta sopia.
 
Mäkin tiiän henkilön, joka kuuluu sellaiseen muutaman hengen tyttöporukkaan, joka aina välillä sortuu yhteisessä illanvietossa tämän tyyppiseen toimintaan, tai en tiiä sortuuko vai onko se vähän suunniteltuakin :D

Mut kyl kuulkaa niitä on olemassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Marleena-83
Kyllä tuo on mun mielestä pettämistä ja jos oma mies olisi tehnyt tuollaista, niin se olisi kriisin paikka suhteessa ehkä jopa ero. Miehen penis on mun "omaisuutta" eikä sitä tarvitse kenenkään muun vemputtaa kuin mun ja miehen itsensä. Mitään seksuaalista ei saa olla kenenkään muun kanssa ja sama koskee myös mua.

Mutta eipä omaa miestä tuollainen kiinnostaisi edes. Jos jossakin saunaillassa muut alkaisivat tekemään tuollaista, niin mies lähtisi litomaan ja hyvin nopeasti. On joskus ennen meidän parisuhdetta ollut peliporukan saunaillassa ja siellä oli jäänyt kahdestaan yhden miehen kanssa saunaan. Oli tämä pelikaveri laittanu käden miehen reidelle ja sanonut, että sä olet niin hyvä kaveri. Mies oli sanonut, että mun pitää mennä ja lähtenyt saunasta pois. On niin umpihetero kuin vain voi olla, mutta hyväksyy silti homot ja lesbot.
 
dddd
Ketä siinä pettää, jos joku toinen mies vemputtaa ukkosi penistä? En kyllä pitäisi pettämisenä, hieman outona kyllä.
Eikös se sitten olisi ihan sama, jo joku akka vemputtaa sitä penistä. Minä en näe mitään eroa siinä, vemputtaako vieras mies tai nainen mieheni kalua tai ottaako vieras mies tai nainen suikkaria mieheltäni. Samaan kategoriaan nämä kuuluvat.
 
"outoa"
[QUOTE="a.p";30470544]No ne on semmosia "saunailtoja" porukkaa 5-10 miestä. Kaikki tunnen, ja ainakaan tietääkseni kukaan heistä ei edes ole homo! Naimisissa kaikki. Lapsiakin.

Jotenkin vattutti niin, etten ole vielä sen enempää kysellyt. Mies itse kertoi, ja korosti, että mitään ei tapahtunut. Mitään? Sillä tarkoitti, että ei persepanoja eikä homoiluja. Tumputtivat vaan toisiaan.[/QUOTE]

No onhan se homoseksiä, jos mies tumputtaa miestä. Ei siinä, vissiin aika monikin on vähintään bi, jos kehtaa vaan myöntää. Jos mies tuollaisen myöntäisi, olisin kyllä aika ymmälläni, en tiedä, mitä ajattelisin. Onhan se pettämistä tietysti, vaikka kyseessä on mies ja mies.
 

Yhteistyössä