Mies joka palvoo rakastaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kale34
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kale34

Vieras
Hyvät herrat naiseni on tuleva 25 v ikään ja hän ei kovin estoinen ole. Kaunis todella ihan jopa julkista tunnustusta saanut. Naiseni täyttää 25v kuten jo mainitsin ja haluan järjestää hänelle ikimuistoisen kokemuksen eli monta miestä panee häntä. Hän todellakin on ihanista ihanin eli jokaisen pano miehen unelma jos ei muidenkin. Nyt vain asialliset liikkeelle mail: kale34_@netti.fi

Alkuperäinen kirjoittaja Kale34:
Hyvät herrat naiseni on tuleva 25 v ikään ja hän ei kovin estoinen ole. Kaunis todella ihan jopa julkista tunnustusta saanut. Naiseni täyttää 25v kuten jo mainitsin ja haluan järjestää hänelle ikimuistoisen kokemuksen eli monta miestä panee häntä. Hän todellakin on ihanista ihanin eli jokaisen pano miehen unelma jos ei muidenkin. Nyt vain asialliset liikkeelle mail: kale34_@netti.fi

mail: = siis kale_34@netti.fi alaviiva eksyi väärää paikkaan

Hmp. No jo on typeryyden huippu! jos vaikka nainen haluaisi, että on useampi mies ja vaikka että oma mies katselee niin..

Eikö tuota nainen itse voine järjestää. Järjen köyhyyttä on jotain panomiehiä neitistä haalia. Vai sinä oikein haluat järjestää tuollaisen ikimuistoisen hetken. No voi sun kilin kellot.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen 30+:
Hmp. No jo on typeryyden huippu! jos vaikka nainen haluaisi, että on useampi mies ja vaikka että oma mies katselee niin..

Eikö tuota nainen itse voine järjestää. Järjen köyhyyttä on jotain panomiehiä neitistä haalia. Vai sinä oikein haluat järjestää tuollaisen ikimuistoisen hetken. No voi sun kilin kellot.

kade :))

Alkuperäinen kirjoittaja nainen 30+:

Oliko pakko kommentoida kun olet näköjään noin kateellinen.
Voi kun minunkin mieheni järjestäisi tuollaiset synttärit!

Et kyllä ole nainen. Olen aika varma, ettei nainen halua ketä tahansa nettikönsikästä panemaan. Miksi oisin kateellinen. Kaipa nainen voisi halutessaan pongata mieleisensä miehet mukaan "jatkoille" mikäli näin sovittaisiin ja puitteet olisivat kunnossa. Onhan noita paikkoja missä helposti voisi tuollaisen tilanteen järjestää, ilma että netistä täytyisi panomiehiä pongata. Ei ymmärrä näitä kaikkia miehiä, liikaa katseltu opetusohjelmia, ehkäpä.

Yhteistyössä