Mies jätti "ylipainon" takia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fat160/70?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fat160/70?

Vieras
Minulla oli suhde erään miehen kanssa, jonka tapasin netissä. Olimme yhdessä 2 kuukautta, riippuen siitä miten laskee. Viime vkl mies kuitenkin ilmoitti, ettei halua hommaa jatkaa. Olin todella yllättynyt ja pettynyt. Yritin olla "cool" muuta eihän siitä mitään tullut ja oli pakko tiukata mieheltä todellisia syitä... No ei hän niitä oikein osannut sanoa.

Mun mielestä kyseinen mies on erittäin kiinnostava, vaikka ei ulkoisesti ihan unelmamieheni ole. Itse olen aina arvostanut urheilullisia miehiä (ei tarvitse olla mikään lihaskimppu). Tää mies oli aika plösö mun makuun (190 cm, 100-105 kg). Mies kehtasi silti vaatia naisilta hoikkuutta. Eihän mitään kiloja määritellyt, mutta ilmiselväksi kävi että naisella jolla olisi vastaava painoindeksi kuin hänellä ei kävisi alkuunkaan. Itse olen 168 cm ja 70. Eli vähän on mussa pyöreyttä. Mulle jäi tunne, että todellisuudessa tää paino oli se syy miksi mies mut jätti... Ei tietenkään voinut myöntää.

Eli kaipa sitä voi miehen miinuslistaan myös lisätä kusipäisyyden kun tuolla tavalla kohtelee naista. Mun mielestä ei voi vaatia toiselta enempää kuin itseltäkään.

Kai sitä saa 200-kiloinenkin tavoitella vaikka 50-kiloista naista. Tai toisinpäin. Jos kaikkien ominaisuuksien pitäisi olla mahdollisimman lähellä toisiaan, lähinnä identtiset kaksoset voisivat seurustella keskenään...

Mä olen suunnilleen tuon kokoinen mies (aina ollut) ja tyttöystäväni ovat aina olleet hoikanpuoleisia. Toisaalta en mä ole vaatinut keltään tyttöystävältäni esim. mun tulotasoa (No kerran yksi tienasi enemmän).

Jälleen nainen keksii itse syyn jätetyksi tultuaan.
Ehkä ne kemiat ei toiminut miehellä.. Ehkä vaistosi sun asenteen hänen kokoaan kohtaan? Ton kokoinen mies on muuten lihasten kanssa huomattavasti parempi mitä "pyöreä" nainen.. Makuasioita toki.

Se nyt vaan on nii jotta suhteen alussa on suotavaa molempien olla viehättäviä toisilleen ja kemiat päässä natsattava... ;)

Mitäs tuollaista noin analysoimaan, lyhyen tapailun jälkeen. Kemiat ei varmasti vaan kohdanneet, mies ei ihastunut. Ei sellaiselle aina pysty itse mitään selvää syytä sanomaan, mutta ei mitään järkeä yrittää väkisin jos ei vaan natsaa.

Ja aika rumasti itse kirjoitat miehen painosta. Minun mieheni on tuon kokoinen, eikä ole minusta yhtään plösö vaan just sopiva. Makuja on tietysti monia, paras vaan pyrkiä löytämään kumppani joka miellyttää, ei jäädä suhteeseen harmitellen toisen ominaisuuksia/puutteita.

Ei vaan kemiat kohdanneet. Turha siitä on syyttää painoa tai muutakaan ulkonaista seikkaa, vaikka sillä osansa asiassa voi ollakin. Jotkut tykkää tummista, jotkut vaaleista, jne. Esimerkiksi tätini tykkäsi reippaasti lihavista miehistä. Sisaren miestä hän ei oikein voinut edes sietää, kun tämä oli laiha. Sen sijaan jos painoindeksi oli yli kolmenkympin, niin silloin mies oli hänestä vastustamaton.

Yhteistyössä