Mies jätti, en jaksa yksin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onneton..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onneton..

Vieras
Mies otti ja jätti miut... tuntuu ihan hirveeltä. Ei kuulemma halua alkaa vielä leikkiä perhettä. Mie oon raskaana viikolla 17 ja risat, mutta en haluu kasvattaa tätä lasta yksin. Mie en vaan yksin jaksa.. Eikö keskeytyksen saa vielä ennen 20rv kahden lääkärin luvalla elämäntilanteeseen vedoten? Mie en pysty tähän yksin!

Alkuperäinen kirjoittaja Onneton..:
Mies otti ja jätti miut... tuntuu ihan hirveeltä. Ei kuulemma halua alkaa vielä leikkiä perhettä. Mie oon raskaana viikolla 17 ja risat, mutta en haluu kasvattaa tätä lasta yksin. Mie en vaan yksin jaksa.. Eikö keskeytyksen saa vielä ennen 20rv kahden lääkärin luvalla elämäntilanteeseen vedoten? Mie en pysty tähän yksin!

Nyt vvan rauhoitut,älä tee hätäisiä päätöksiä! Mies jätti minut myös rv.19,meinasin tehdä abortin samassa hädässä kuin sinä mutta onneksi minuun saatiin taottua järkeä. Nyt vauva on 5kk ja en ikinä antais sitä pois! Kyllä sinä pärjäät yksinki:)

Et saa keskeytystä ilman lääketieteellistä vikaa vauvassa ja hyvä niin. Katuisit koko loppuelämäsi Ilman miestäsi pärjäät kyllä, et tarvitse elämääsi tuollaista luuseria.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et saa keskeytystä ilman lääketieteellistä vikaa vauvassa ja hyvä niin. Katuisit koko loppuelämäsi Ilman miestäsi pärjäät kyllä, et tarvitse elämääsi tuollaista luuseria.

saa ennen rv.20.. mut tarvii kahden lääkärin luvan tosiaan.

Oikein teki mies

Alkuperäinen kirjoittaja Kalle:

Oikein teki mies

Avohoitopotilas on nyt vaan hiljaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:
:o
Mihin sä tollasta luuserimiestä tarttet?
Tottakai sä jaksat yksin lasten kanssa, kun ei oo muuta vaihtoehtoa.
Moni muukin jaksaa.
:headwall:

Beeesi tähän! Jos muutama viikko sitten halusit lasta, anna ajan kulua ja synnytä lapsi. Jos sitten siltä tuntuu, että et halua yksin lasta kasvattaa, anna se adoptioon. Miehellä on joka tapauksessa elatusvelvollisuus, halusipa hän osallistua lapsen kasvatukseen tai ei!

Alkuperäinen kirjoittaja Kalle:

Oikein teki mies

Kalle ottaa nyt vaan sen sinisen pillerin niin kohta on taas hyvä olla :)
Älä sinä jätä niitä lääkkeitä ottamatta :)

Kyllä mie tietenkin toivon ja halusin lasta, nyt vaan tuntuu etten mie pysty tähän yksin. Ehkä olen jotenkin shokissa, kun mies jätti ihan yllättäen vaikka luulin et kaikki on hyvin. Miusta vain tuntuu etten jaksa yksin... Ja miten mie pärjään..

Yhteistyössä