Mies jäi kiinni pettämisestä

Uni ei nyt tule. Mieheni jäi kiinni pettämisestä. Takana 5 vuotta yhteistä elämää, onneksi ei yhteisiä lapsia. Viimeinen vuosi on asuttu töittemme takia eri paikkakunnilla... OLen aivan sanaton, taasko kävi näin. Ensimmäinen mies jätti toisen naisen takia, silloin ehdittiin olla yhdessä 10 vuotta....Se on jo mennyttä, mutta tämä uusi pettymys tuntuu vaikealta. Taas yksin...

Pahinta oli ehkä uskomaton tapa millä mies jäi kiinni...Meillä on messenger ja mikrofonit niihin liitettynä. Puhutaan niiden välityksellä, puhelinlaskut pysyvät kurissa. Miehellä oli jäänyt mikrofoni päälle ja kuulin livenä kuinka hän kävi humalaista keskustelua kavereidensa kanssa. Tiesin, että olivat menossa juhlimaan. Mutta sen keskustelun kuuleminen oli kauheaa. Kädet alkoivat täristä, kuvotti. Yksi kysyi mieheltäni "aiotko saada #&%£$!* tänään." Mies siihen: "En minä, ei ole väliä, ensi viikolla saan (meillä treffit)..." Ja sitten shokki: "Sekin lehmä, mitä viime viikolla vedin..." Tuli sellainen vaikutelma, että naisia oli ollut pilvin pimein aiemminkin.

Olin vähällä oksentaa! Koko se puheen sävy oli niin karkea. Tajusin silmänräpäyksessä miten sinisilmäinen ja tyhmä olin ollut. Laitoin heti välittömästi meseen viestin jossa kiitin tiedoista ja lopetin suhteen. Mies vakuutti rakastavansa minua ja kielsi pettäneensä. Tuntui uskomattomalta. Ei humalaltaan kai edes käsittänyt,että oli todellakin jäänyt kiinni. Rakkausviestejä tippui tulemaan solkenaan. Yrityksiä saada minut perumaan. Mutta mitä muuta voin?

Ihmettelen, miksi nämä miehet käyttäytyvät näin. Minkä takia pitää pitää toisesta kiinni, jos itsellä on jo muut kuviot. Olen kiitollinen, että pääsin selville totuudesta, mutta pahalta tämä silti tuntuu. Yllätys ei ehkä ihan täydellinen ollut (ei se ole koskaan, jos on ennenkin tullut petetyksi), mutta luulin, että meillä on kaikki hyvin. Kaikki rakkausviestit menetti merkityksensä...Ja tämä mies niitä tosiaan lähetteli, satoja vuosien aikana. Mutta en kai sitten ollut ainoa. :'(

Miten tästä jaksaa eteenpäin, taas yksin, lapsen kanssa...

Äityli80 harmaana
Voin vain kuvitella miltä sinusta tuntuu. :hug:
Nyt vain sinun täytyy koittaa jaksaa lapsen/lapsien takia ja itsesikin. Älä ala itseäsi syyttelemään. kun miehesi selviää niin suosittelen että keskustelisitte asiat selviksi, niin erokin on helpompi, jos siihen päädytte. Voimia sinulle! :hug:

teit oikein ku katkasit välit heti mieheen,oisin tehnyt samoin,ei tollanen sika siiä miksikään muutu,todella törkeää käytöstä sinua kohtaan,usko tai älä mutta vielä on jokin myös sinua varten,se joka oikeasti arvostaa ja välittää.. :hug:

Kiitos!!! Olette ihania ihmisiä täällä :'( Pienikin myötätunto lämmittää, uskokaa pois! Kovia selitykssiä tässä on saanut kuunnella. Oli muka "vedätystä," että minä paljastaisin, onko minulla jokin suhde menossa. Kun asutaan eri paikkakunnilla, niin se piti kuulemma tarkistaa. :$ Just niin, joo. Aina tältä mieheltä selityksiä löytyy. Sanattomaksi ei totisesti jää, kauppamiehen poika kun on :x Ei minusta siihen ole, että olen miehen kanssa, jolla on muita, kuitenkin aina silloin tällöin. Ihmettelen heitä, jotka jaksavat tällaiset jälkeen jatkaa. Antaa anteeksi ja toivoa parempaa...

Nyt väsyttää, pyörryttää, huimaa, mutta kyllä se elämä vielä voittaa. Jossain vaiheessa... :ashamed:

-peukku-
Voi sinua :hug:

Sääliksi käy miestäsi sinä päivänä kun tajuaa menettäneensä naisen, joka olisi rakastanut loppuun saakka.

Vika ei ole sinun. Kurja sanoa, mutta uskon siihen, että kun kerran pettää, niin toisenkin. Et voi aina vahtia ja pelätä pahinta.

Miettikää yhdessä selvin päin, mikä on tärkeää. Ota itsellesi ja lapsellesi aikalisä. Jos tuntuu, ettette pysty järkevästi (huutamatta esim. tms.) vielä keskustelemaan, olkaa erillänne siihen saakka, kunnes pystytte. Keskustele jonkun puolueettoman ystävän kanssa (ei siis sellaisen "jätä heti se sika"- tyypin kanssa vaikka se jotenkin lohduttaisikin) ja punnitse eri vaihtoehtoja.

Ja kun miehesi kanssa selvitätte asiaa, älä unohda itseäsi! Vaikka hän vannoo ja selittää, voit antaa anteeksi, mutta älä anna periksi siinä, että saman kuvion jatkuminen tulee taas mahdolliseksi! :/

Tsemppiä :flower:

Minen ainakaan uskois tota selitystä, että "ei kun se oli sulle vaan testi, että petätkö?!!" HEI HALOO!!!!!! Ymmärrän hyvin, että sulle riittää eikä missään tapauksessa pidä alistua tuommoiseen kohteluun! Ilmeisesti teillä on kuitenkin yhteinen lapsi, koittakaa saada lapseen liittyvät asiat sovittua, mutta mikään ei velvoita sua ottamaan tommoista takaisin... Ja vaikka anteeksi antaisikin niin voisiko sitä unohtaa ja osaisiko sitä sitten elää sillain, että koko ajan saat miettiä, että missä se on taas vehtaamassa ja kenen kanssa...
Minen ainakaan jaksais.... Voimia sulle! :hug:

Yhteistyössä