mies jäi kiinni pettämisestä...

  • Viestiketjun aloittaja vanilja baby
  • Ensimmäinen viesti
vanilja baby
kuukausi ennen sovittuja häitämme.
Asia on niin tuore vielä, että sattuu helvetisti.
totuus selvisi minulle maanantaina ja olen siitä asti ollut ihan vereslihalla.
Uskon, että tämä oli ensimmäinen kerta 8 vuoden aikana, mutta pahalta tuntuu kun naimisiin ollaan menossa.
Piti kuulemma kokeilla onnistuuko iskemään vielä...
sain ko. naisen kiinni ja voitte kuvitella millaista tekstiä päästin suustani. Suoraan sanottuna olisin voinut tappaa molemmat, mutta nyt yritän antaa anteeksi. Vaikealta tuntuu ja itkettää. Mies on katuvainen ja vakuuttaa rakkauttaa. En tiedä, mitä uskoisin.. :'( :( :/
 
oLEN TODELLA PAHOILLANI PUOLESTASI. Näin ulkopuolisena mietin että vaikka häät ovatkin lähellä niin kannattaisiko peli puhaltaa poikki ja antaa asioiden selvitä rauhassa. Ettei ala kaduttaa. Häiden lykkääminenhän ei vahingoita ketään. Hääpäivän pitäisi olla onnellisimpia päiviä ihmisen elämässä. Vaikka miehesi katuukin mutta sinulla on asiassa suurempi työstäminen!
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2004 klo 14:16 vanilja baby kirjoitti:
kuukausi ennen sovittuja häitämme.
Asia on niin tuore vielä, että sattuu helvetisti.
totuus selvisi minulle maanantaina ja olen siitä asti ollut ihan vereslihalla.
Uskon, että tämä oli ensimmäinen kerta 8 vuoden aikana, mutta pahalta tuntuu kun naimisiin ollaan menossa.
Piti kuulemma kokeilla onnistuuko iskemään vielä...
sain ko. naisen kiinni ja voitte kuvitella millaista tekstiä päästin suustani. Suoraan sanottuna olisin voinut tappaa molemmat, mutta nyt yritän antaa anteeksi. Vaikealta tuntuu ja itkettää. Mies on katuvainen ja vakuuttaa rakkauttaa. En tiedä, mitä uskoisin.. :'( :( :/
Kannattaa unohtaa ne häät nyt ensimmäisenä.Tuossa mielialassa ei ole hyvä solmia avioliittoa.
 
sanna-cata
Samaa mieltä edellisten kanssa häiden siirtämisestä. Voi tulla toki monia taloudellisia tappioita, mutta pitemän päälle niillä ei ole merkitystä.. Nyt sinun pitää miettiä tarkkaan kuinka valmis olet viettämään loppu elämäsi tämän miehen kanssa. Entäs jos 10 vuoden kuluttua tulee miehelle taas halu kokeilla vieläkö onnistuisi naisen iskemään? Onko mies yhtään uskollisempi papin aamenen jälkeen?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2004 klo 17:02 sanna-cata kirjoitti:
Nyt sinun pitää miettiä tarkkaan kuinka valmis olet viettämään loppu elämäsi tämän miehen kanssa. Entäs jos 10 vuoden kuluttua tulee miehelle taas halu kokeilla vieläkö onnistuisi naisen iskemään? Onko mies yhtään uskollisempi papin aamenen jälkeen?
No tämä oli nyt kuitenkin ensimmäinen kerta 8 vuoteen, eikö se niin mennyt? Joten ihan varsinaisesti mistään naisten miehestä ei ole kyse, siis että kaataisi joka toisen vastaan tulevan. On toki ikävä juttu, ja minäkin ehkä häiden lykkäämisen kannalla olen. en niinkään siksi että alkaisin pelkäämään jo etukäteen seuraavaa kertaa vaan lähinnä itseni takia: tarvitsee sitä itsekukin toipumisaikaa tuollaisesta kurjasta tempusta. En siis mitenkään vähättele ap, mutta sanon vaan ettei sitä kannata alkaa tulevaa jo miettimään: entä jos pettää uudestaan. Niinhän ei välttämättä tapahdu, ja jos tapahtuu: voi tapahtua kenen ikanssa tahansa. Mutta ota aikaa itsellesi ennen häitä: kurja mennä naimisiin inhottavissa fiiliksissä. :/
 
Tosi paska homma!Mutta nyt kandee oikeesti miettii haluaako sen miehen vai häät??? Mies on ollu sulla 8v, ettekä ole menny naimisii, ja nyt kun olette menossa ja hän tekee tollasia temppuja, tulee mielee ihankun pelkäisi lopullista sitoutumista, kunon pitän lähtee kokeilee! Tyhmä se miehes on ollut? Oliko teillä lapsia?Älä nyt vaan häntä vähällä päästä.
 
silkkiuikku
Samaa mieltä olen kuten muutkin eli peruisin häät.Tuo miesten ajatusmaailma on niin ihmeellinen.Jos olisin samassa tilanteessa saattaisin antaa anteeksi mutta naimisiin en menisi aivan heti.Tuntuisi että ukko pitää tosi varmana tapauksena kun pettämisestä huolimatta haluan naimisiin.Olkoot edes pari vuotta epävarma luotettavuudestaan....ja luottamus tuskin koskaan kokonaan palautuu samalle tasolle mitä oli ennen pettämistä.Toivottavasti sinulla kuitenkin on avarampi sydän kuin minulla.
 
älien
kerran pettäjä, aina pettäjä. näin olen saanut kokea itse, mutta myös lukuisat tuttuni. Ainoa tapa varmistua asiasta on saada mies muuttumaan totaalisesti, ja sitä hän itse ei pysty tekemään, vaan Jumala.
 
KoalaMuori
Miten totuus selvisi?tunsitko toisen naisen? tiesikö hän sinsuta? olen pahoillani puolestasi. koeta rauhassa päästä asian yli ja puhua(JA HUUTAA)asiasta miehesi kanssa. teki miksi teki, vaikka olisi ymmärretävää "vika kokeilu" niin suotavaahan se ei ole.voimia sinulle!
 
Juu, kyllä minäkin ottaisin aikalisän, eli siirtäisin häät jonnekin tulevaisuuteen. Ei tuossa olotilassa kannata amenta sanoa, ettei tarvi katua myöhemmin. Vaikka pystyisitkin antamaan anteeksi, ei asiasta yli pääseminen käy hetkessä. Anna aikaa itsellesi. Jos miehesi todella katuu, hän ymmärtää kyllä myös antaa tilaa sinun tunteillesi.
Äläkä mieti, mitä sukulaiset tms. sanoo! Kyse on sun elämästäsi ja tulevaisuudestasi, ei heidän! Voimia!
 
nikitön
Niin, mutta jos nyt peruu häät niin saako koskaan sitten olla enää päivän rinsessana.
On se niin ainutlaatuinen tilaisuus ja toista ei ehkä tule. ajatelkaa jos ap nyt peruu niin pääseekö hän enää toista kertaa olemaan keskipiste ja elämään elämän onnellisinta päivää.
Jos hän ei enää koskaan löydä toista miestä, joka suostuu menemään naimisiin hänen kanssaan?
Hirveää.

Suosittelen, että pidätte häät ja nautit päivästäsi prinsessana täysillä ja jos ei onnistu niin eroatte. Niinhän puolet nykyisistä pareista tekee. Menee naimisiin saadakseen olla päivän keskipisteenä ja sitten eroavat kun elo ei ollutkaan enää niin hauskaa.
 
Nikitönnä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2004 klo 07:57 nikitön kirjoitti:
Niin, mutta jos nyt peruu häät niin saako koskaan sitten olla enää päivän rinsessana.
On se niin ainutlaatuinen tilaisuus ja toista ei ehkä tule. ajatelkaa jos ap nyt peruu niin pääseekö hän enää toista kertaa olemaan keskipiste ja elämään elämän onnellisinta päivää.
Jos hän ei enää koskaan löydä toista miestä, joka suostuu menemään naimisiin hänen kanssaan?
Hirveää.

Suosittelen, että pidätte häät ja nautit päivästäsi prinsessana täysillä ja jos ei onnistu niin eroatte. Niinhän puolet nykyisistä pareista tekee. Menee naimisiin saadakseen olla päivän keskipisteenä ja sitten eroavat kun elo ei ollutkaan enää niin hauskaa.

No joo
:whistle: .Eiköhän suurin osa ihmisistä pidä häitä kuitenkin ihan eri perusteilla kuin ajatellen vain yhtä hääpäivää ja prinsessaleikkejä. Minä ainakin ap:nä lykkäisin juhlia jo senkin vuoksi, että miehen lähipiiri saisi tietää miehen töppäilyn. Ei nuo miehet tahdo muuten kuiteskaan ottaa opikseen.

Ja voipihan tuon ap:n muutenkin kannattaa katella ympärilleen vaikka muutaman vuoden. Tiedä, kuinka hyvä mies kävelisi joku päivä vastaan. Vaikka ikää karttuisikin, voi sitten olla omissa häissään illan kuningatar =) .
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2004 klo 07:57 nikitön kirjoitti:
Niin, mutta jos nyt peruu häät niin saako koskaan sitten olla enää päivän rinsessana.
On se niin ainutlaatuinen tilaisuus ja toista ei ehkä tule. ajatelkaa jos ap nyt peruu niin pääseekö hän enää toista kertaa olemaan keskipiste ja elämään elämän onnellisinta päivää.
Jos hän ei enää koskaan löydä toista miestä, joka suostuu menemään naimisiin hänen kanssaan?
Hirveää.

Suosittelen, että pidätte häät ja nautit päivästäsi prinsessana täysillä ja jos ei onnistu niin eroatte. Niinhän puolet nykyisistä pareista tekee. Menee naimisiin saadakseen olla päivän keskipisteenä ja sitten eroavat kun elo ei ollutkaan enää niin hauskaa.
:eek: mä oon aina luullut että naimisiin mennään rakkaudesta eikä siksi että saa olla päivän "prinsessana" :\| :/
 
jelena
Istukaa alas miehenne kanssa ja keskustelkaa.
Ulkopuolisilta, teitä tuntemattomilta, on aika kovaa tekstiä tosta noin vain sanoa että perukaa häät. Kun kumminkin teidän elämässänne on paljon muutakin kuin tämä pettäminen ja häät. En puolustele pettämistä, en todellakaan! mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että yksi pettäminen ei maita kaada. me olemme vain ihmisiä ja erehtyväisiä, ihmisellä pitää olla mahdollisuus erehtyä, parantaa tapansa (siis jos haluaa!) ja saada anteeksi.
toistuva pettäminen ja vieraissa juokseminen ovat asia erikseen, mutta tässähän on kyse yhdestä kerrasta, jonka miehesi on sinulle kertonut ja tunnustanut.

Punnitse asioita, mieti mitä miehesi sinulle merkitsee, oletko valmis antamaan sen kaiken mennä yhden erehdykden takia. Mieti, pystytkö antamaan anteeksi ja luottamaan. Tee ratkaisusi vasta sen jälkeen.
 
Eiköhän se ole miehen häpeä sitten kun perut häät ja kerrot kaikille miksi???Minusta ainakin niin tunteeton teko, ihmiseltä jonka juuri sillä hetkellä pitäisi rakastaa niin myötä kuin vastamäessä...Ja sitten pitää mennä kokeilemaan käykö vielä flaksi??Ei minusta kuulosta siltä että olisi valmis naimisiin tai että jäisi kertaan..

Voimia sinulle, rankka päätös!!!!!
 
vanilja baby
KIITOS SISKOT TUESTA!!

OLEN kiitollinen teille kaikille, jotka vastasitte.

Nyt on miehen kanssa keskusteltu ja sovittu, että aloitetaan puhtaalta pöydältä.

Kyllä, olemme edelleen menossa naimisiin ja se tapahtuu ihan maistraatissa ilman vieraita, joten mistään prinssessaleikistä ei ole kyse.

Mieheni ei ole tunnustanut olleensa yhdynnässä ko. naisen kannsa- samoin nainen kieltää tämän. Minulla ei ole todisteita muuta kuin siitä, että mieheni oli naisen luona klo 03-07 ja n. 3 promillen humalassa. Itse myöntää suudelleensa ja halailleensa, kuten nainenkin. Ehkä aktia ei edes tapahtunut, mutta onhan tuollainenkin yhden sortin pettämistä.
B) Kiitos vielä kerran kaikille! Kysyisin vielä, jos joku jaksoi tämän lukea, pitäisittekö itse vain suutelua/halailua raskaana rikoksena? Toivoahan on, että aktia ei edes koskaan tapahtunut. Haluan uskoa niin - enkä ole sinisilmäinen...
 
No ohan tossa noita "lieventäviä asianhaaroja", en tota nyt pitäs ihan pettämis-pettämisenä,mut ilkeetä kuiteskin....Ja kait aina mielessä kuitenkin..

Toivottavasti mies oppi läksynsä...ja rakastaa sinua koska olet sen arvoinen, kerran anteeksi pystyt tuon antamaan.. :)
Tsemppiä avioelämään!
 
nimetön
Olen edellisen kanssa samaa mieltä että me muut täällä emme voi tietää minkälainen suhde heillä kahdella on. Petäminen ei koskaan tee hyvää, ei kellekään. Mutta siitä voi myös ottaa opikseen ja ymmärtää mitä itsellä on oman kumppanin kanssa ja tajuta mitä voi menettää. Jos mies edelleen rakastaa voi olla että hän katuu ja tuntee syyllisyyttä. Anteeksi saanenakin voi katua ja toivoa että asiat pyyhkiytyisivät pois,koska näkee kuinka kumppani kärsi tapahtuneesta.
Mutta kyllä sitä naimisiin menoa kannattaa pohtia ja sitä mitä elämä on ilman nykyistä kumppania ja ilman. Naimisiin meno voi olla hyväkin asia vaikka se ei juuri nyt tuntuisi siltä. Töitä suhteen eteen olisi tehtävä kuitenkin. Jotkut vain oppivat kantapään kautta...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2004 klo 13:33 vanilja baby kirjoitti:
B) Kiitos vielä kerran kaikille! Kysyisin vielä, jos joku jaksoi tämän lukea, pitäisittekö itse vain suutelua/halailua raskaana rikoksena? Toivoahan on, että aktia ei edes koskaan tapahtunut. Haluan uskoa niin - enkä ole sinisilmäinen...
Ei pettäminen ole mikään akti eli teko vaan ASENNE. Jos antaa itselleen luvan olla holtiton välittämättä kumppanistaan ja hänen tunteistaan niin siinä sitä on asennevammaa kerrakseen!

Itseäni ei kiinnostaisi kuulustella ja kuulla että onko vain halailtu, pantu vähän vai paljon, vaan se MIKSI hän tekee sellaista (kokeili käykö vielä flaksi). Miksi tulevan ukkomiehen pitää kokeilla viikkoja ennen häitä, löytyykö vielä charmia ja riskeerata kaikki mitä hänellä jo on? Miksi tällainen asenne itseä ja muita kohtaan?

En usko, että on eka kerta!!!
 
nikitön
Jos pettäminen on sitä ettei sitä roikkuvaa jalkovälissä työnnä sisään niin sitten miehesi ei ole pettänyt ja voitte mennä naimisiin.
Mutta itse käsitän uskollisuuden sillä, että mies miettii sitä, haluaako elää juuri minun kanssa ja jos ihastuukin johonkin, ei tee mitään sen eteen vaan pyrkii unohtamaan toisen naisen.

Jokainen ihastuu joskus pitkässäkin liitossa, mutta toiset haluavat mennä eteenpäin, toiset aktiivisesti alkavat etsiä unelmia omasta suhteesta.
Jos miehesi ei olisi jäänyt kiinni, olisiko se letku mennyt seuraavalla kerralla sisälle? Eli kun käry kävi ja väittävät ettei yhdyntää tapahtunut, voit mennä naimisiin.

Itse asiassa, olen joskus ollut toisena naisena samanlaisessa tilnateessa (yhden illan juttu, jonka en tiennyt olevan naimisissa). Vaimo soitti ja kysyi, harrastimmeko seksiä. Vastasin TOTTAKAI että emme. En kai niin hullu ollut, että olisin mennyt tunnustamaan.
Samaa sanon miehestä ja tästä toisesta.Ei kai ne kysyttäessä sinulle mene tunnustamaan. Ei ne niin hulluja ole.
 
äiti vaan
Minä OLEN MYÖS ERITTÄIN PAHOILLANI \|O \|O Haluatko antaa anteeksi. Tiedätkö....mä en menis moisen petturin kanssa naimisiin. Kertoisin koko suvulle syyn miksi häitä ei tulekaan. Varmasti ymmärtävät. Miten sait miehen kiinni pettämisestä??Muakin on joskus petetty. Ei ole herrasmiehen käytöstä tuollainen. Haluatko tuollaisen miehen itsellesi?? Jos mies pettää kerran niin älä luulekaan että jää viimeiseksi kerraksi. Hänelle ei riitä yksi nainen. Voit olla varma että tulevaisuudessa teidän makuuhuoneesta voi löytyä vieraiden naisten hiuspinnejä/alushousuja. Kyllähän ne miehet katuu juu ja anteeksi pyytää, mutta pian se oma vaimokulta unohtuu taas kun isäntä lähtee viihteelle. Jos taipumusta on pettämiseen niin ei se siitä miksikään muutu.
 
pipsanen
Naimisiin menosta en tiedä, mutta mielestäni kannattaa antaa toiselle mahdollisuus jos suhde on muuten hyvä. Monestihan esim. rattijuoppo tai vankilakundi (nooh taitaa olla huono vertaus) ottaa opiksi ensimmäisestä kiinnijäämisestä ja pysyy kaidalla tiellä lopun ikää. No monihan tietty jatkaa, mutta mielestäni mahdollisuuden voit antaa hänelle.
 
Sinulle aloittaja,
mielestäni teit oikean ratkaisun. Sellaisen vinkin kuitenkin annan, että puhukaa asia nyt selväksi ja antakaa sitten olla eli älä ota tätä pettämistä esille riitojen tmv. tullessa esille.

Minun miehelläni oli aikanaan (noin 8 vuotta sitten) "suhde" toiseen naiseen ts.nainen piiritti miestäni ihan tosissaan ja mieheni oli siitä imarreltu ja kun meillä meni kaikkea muuta kuin hyvin ennen sitä, mietti mieheni tosissaan mitä elämältään haluaa. Hän tapasi naista muutaman kerran kahden kesken ja puhuivat puhelimessa, minulle tämä selvisi hyvin alkuvaiheessa. Me puhuimme ja annoin miehelle takarajan mihin mennessä tulee päättää mitä elämältään haluaa ja sanoin, että ennen sitä ei saa mennä sänkyyn kummankaan kanssa eli myös minä panin "tarjoilun poikki". Näin katsoin silloin parhaaksi, koska omistaahan toista ei voi, mutta minä halusin edelleen yrittää.

Mies valitsi minut ja silloin puhuimme asian halki, puhuminen ja kipeidenkin asioiden esille tulo, sattui eikä kyyneleiltä vältytty, mutta me myös sovimme, että silloin tuodaan esille KAIKKI, ettei aihetta tarvitse enää ottaa esille. Ja sovimme että sitä ei myöskään oteta esille. Eikä ole otettu. Minä kysyin silloin kerran, että menivätkö sänkyyn ja sanoin ennen vastausta, että vastaus ei, oli kumpi vain, vaikuta tulevaisuuteen tämän jälkeen millään lailla, mutta haluan tietää. Eli annoin miehellä mahdollisuuden tunnustaa, jos "pahin" olisi tapahtunut, mutta hän sanoi että ei tapahtunut. Ja minä ilmoitin, että sen myöskin uskon.

tapauksesta on siis aikaa ainakin 8vuotta ja päivääkään en ole katunut, että miehen takaisin olen ottanut. Olen tyytyväinen, että asia käsiteltiin kaikessa kipeydessään kerralla eikä siihen tarvitse palata. Minä uskon, että toiste mieheni ei minulle vastaavaa tee. Me olemme onnelliset pienen tytön vanhemmat nyt.

Voimia sinulle aloittaja!
 
Eräs
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2004 klo 19:24 pipsanen kirjoitti:
Naimisiin menosta en tiedä, mutta mielestäni kannattaa antaa toiselle mahdollisuus jos suhde on muuten hyvä. Monestihan esim. rattijuoppo tai vankilakundi (nooh taitaa olla huono vertaus) ottaa opiksi ensimmäisestä kiinnijäämisestä ja pysyy kaidalla tiellä lopun ikää. No monihan tietty jatkaa, mutta mielestäni mahdollisuuden voit antaa hänelle.
Ohhoh. Ehkä tämä kommentti on asian vierestä, mutta on täällä Suomessa niin löysä lainsäädäntö, että pitää tehdä todella paljon töitä päästäkseen vankilaan. Erittäin harva sinne joutunut on vain yhden rikoksen elämässään tehnyt. :eek: Jo rikosrekisterimerkintäänkin tarvitaan melkoisia möhlinkeja :/ . Sakoilla täällä selviää turhan pitkälle. Rattijujopotkin ehtivät usein ajella kymmeniä kertoja humalassa ennen kuin jäävät kiinni. Harva se eka kerralla kärähtää.

Ja sama juttu lienee noitten pettäjienkin kohdalla. Saattaavat harrastaa sitä vuositolkulla toisen tietämättä, eivätkä tunnusta tositoimintaa olleen, koska ovat alunperin päättäneet, että vaikka rysän päältä kiinni jäisi, niin en tunnusta :eek: :eek:
 
Omasta puolesta sanoisin, että älä mene (vielä) naimisiin.
Itselle sattui sama homma nuorempana, meni vaan vähän eri lailla. Mies oli kova menemään ja kokeilemaan, nuorena ja rakastuneena katselin "sormien läpi" hänen juttujaan (pelehtimistä naisten kanssa, ei varsinaista seksiä).
Voit uskoa että pamahti, kun oltiin oltu kuukausi naimisissa. Piti olla elämän onnellisinta aikaa, niin mies ilmoitti kaverin välityksellä pettäneensä. Siinä suurinpiirtein maailmani romahti.
Minusta SINÄ olet nyt tärkein. En miettisi sitä, miksi mies sen teki, mitä ajattelee... Mitä sinä ajattelet? Mitä tunnet? Haluatko vielä jatkaa hänen kanssaan? Jos haluat, millä ehdoilla?
Jos haluat jatkaa, älä yritä heti "antaa anteeksi ja unohtaa". Mies oppii siitä sen, että voi kohdella sinua kuinka törkeästi hyvänsä, ja silti tuurilla päästä kuin koira veräjästä. En tarkoita, että sinun pitäisi häntä kiusata, ellei siltä tunnu. Mutta jos et esim. halua häitä täysin varmasti, älä mene naimisiin. Jos ei seksi maistu, sitten mies odottaa. Jos et tiedä mitä tehdä, sano miehelle, että pidetään taukoa. Tästä näet, paljonko hän arvostaa sinua. Jos hän on tosissaan katuva, hän hyväksyy sen että olet loukkaantunut. Jos hän taas jättää sinut, ellet heti hyväksy asiaa, et ole hänelle kovin tärkeä.. Sinulle toivon voimia!
Pitkä vuodatus, mutta vielä: jos kuitenkin päätät mennä naimisiin, älä luota siihen, että asia unohtuu. Se haalistuu ja laimenee, mutta suhde ei tule ennalleen, eikä se täysin unohdu koskaan.
 

Yhteistyössä