Mies ja yksityistunnit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nanna"

Vieras
Mitæ mieltæ olette, onko ok, jos mies pitææ kaksi kertaa viikossa vieraan kielen tunteja saman ikæiselle jokseenkin kauniille tyøkaverille, jota itse en ole næhnyt kuin Facebookin kautta? Tyøpæivæ pæættyy miehellæ vasta klo 20.00 ja kotona mies on n. klo 23/24.00 opetuspæivinæ(tyømatka tosin kestææ n. 40 min.). Luotamme toisiimme, mutta olen kovin mustasukkainen tæstæ, itse olen siis kotiæitinæ. Muutenkin meidæn rahatilanne on ihan hyvæ mitæ nyt asuntolainaa on lyhennettævænæ, mutta hæn joka tapauksessa saa tunneilla hyvæt tienestit. Kerroin hænelle tunteistani ja sovimme, ettæ niillæ rahoilla mennææn sitten yhdessæ tekemææn jotain luksusta (jota hyvin harvoin pææsemme tekemææn, mies jakaa arvokasta aikaansa paljon enemman tyøssa ja harrastuksissa muille kuin vaimolleen), mutta silti koen mustasukkaisuutta....

Eipä kai tuohon yhtä ainoaa oikeaa vastausta ole.

Jospa keskustelisit asiasta vielä. Kertoisit siitä, miten paljon arvostat ihan vaan sitä tavallista aikaa hänen kanssaan ja toivoisit sitä olevan enemmän. Luksuksella ei ole niin suurta arvoa silloin.

Et siis vingu etkä valita, vaan korostat sitä miten tärkeää teidän suhteenne on sinulle. Ja sitten, jos hän jättäisi kielenopettamiset väliin, pidät huolen että silloin olet sitten henkisesti läsnä sen ajan jonka hän kotona on. Järjestelet vähän etukäteen ehkä asioita niin että tuo aika voi ilman paineita olla mielekästä teille molemmille.

Tai sitten sovitte molemmat, että olette enemmän läsnä niinä muina hetkinä joita teillä voi olla, jolloin sinunkaan ei tarvitse kokea niin paljon menettäväsi iltoina joina hän opettaa työkaveriaan.

Yhteistyössä