Mies ja teini kebabilla

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se on naisen osa patriarkaalisessa yhteiskunnassa.

Osa naisista taistelee patriarkaattia vastaan, mutta niin kauan kuin on myös niitä jotka alistuvat, ei patriarkaatti kukistu.

Suosittelen ap:llekin voimaantumista.
 
vierailija
Se on naisen osa patriarkaalisessa yhteiskunnassa.

Osa naisista taistelee patriarkaattia vastaan, mutta niin kauan kuin on myös niitä jotka alistuvat, ei patriarkaatti kukistu.

Suosittelen ap:llekin voimaantumista.
Ei tässä mitään voimaantumista tarvita. En halunnut kebabille,kun olen keliaakikko ja tuolla on vähän niin ja näin gluteenittomuuden kanssa.
 
vierailija
Ei todellakaan ole. Jos sinulla on runsaasti ylipainoa niin olisi äärimmäisen tärkeää miettiä mitä suuhunsa laittaa ja mihinkä aikaan. Ihan oman hyvinvointisi tähden sinun tulisi hoitaa itseäsi. Ravinnon laadulla on merkitystä myös ihmisen henkiselle hyvinvoinnille tutkimustietoa löytyy.
Olen laihtunut eikä minusta mitään työssäkäyväö,normaalia elämää elävää tule,vaikka mitä söisin.
 
vierailija
Tuossa viimesintä tietoa. https://yle.fi/uutiset/74-20000192
Voin henkilökohtaisen kokemuksen kautta sanoa, että esim foodmap ruokavalioon vaihtamisen jälkeen elämänlaatu on parantunut aivan älyttömästi ja päivittäin energiaa riittää. En ole enää nuori yli 60 ja on autoimmuunisairaus, kilpirauhanen osittain poistettu jne mutta nyt voin todella hyvin ja olo on kuin 40 vuotiaana.
Kukaan muu ei meitä hoida vaan tästä on tullut tee se itse yhteiskunta myös terveydenhuollon suhteen. Siis kun kysyt onko sinulle väliä mitä syöt tai liikutko tai nukutko riittävästi niin kyllä on.
 
vierailija
Tuossa viimesintä tietoa. https://yle.fi/uutiset/74-20000192
Voin henkilökohtaisen kokemuksen kautta sanoa, että esim foodmap ruokavalioon vaihtamisen jälkeen elämänlaatu on parantunut aivan älyttömästi ja päivittäin energiaa riittää. En ole enää nuori yli 60 ja on autoimmuunisairaus, kilpirauhanen osittain poistettu jne mutta nyt voin todella hyvin ja olo on kuin 40 vuotiaana.
Kukaan muu ei meitä hoida vaan tästä on tullut tee se itse yhteiskunta myös terveydenhuollon suhteen. Siis kun kysyt onko sinulle väliä mitä syöt tai liikutko tai nukutko riittävästi niin kyllä on.
Niin. Kuitenkaan se ei muuttaisi tätä arkeani. Isäni elää vaikka on 87v eikä ole mikään kasvissyöjä. Syönyt aina vähän niin ja näin. Enkä halua vanhaksi elää.
 

Yhteistyössä