mies ja raskausaika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Te raskaana olevat tai jo olleet..miten miehenne huomioi teitä raskausaikana? Silittelikö massua tai oliko sen kasvusta kiinnostunut? Hieroiko selkää tms?

Mua ihan masentaa kun mun kasvavaa masua ei lapsen isä silittele tai sano että näytän kauniilta (vaikken näyttäiskään aina). Ei ole kertakaan koko odotusaikana sanonu että vatsa on kasvanu,vaikka onkin valtava kumpu. En saa hierontaa ilman pyyntöä. Kaipaisin edes pientä hellyydenosoitusta häneltä.

Ainut joka vatsaani silittelee on oma ihana tyttäreni. Hän pussaa ja hoivaa äitiään ja tulevaa siskoa :) Edes hän :)

Oliko sun mies esikoisen kohdalla erilainen :)?
Mun mies ainakin silitteli masua, halus valokuvata, pussaili ja laulo vauvalle =)
Hierontaa en kyllä saanut paitsi pyytämällä :)

ei mun mies mitenkään sitä mahaa huomioinut. ihan normaalisti hellyyttä on kuitenkin mua kohtaan osoittanu ihan niinku ennen raskauttakin. no kerran se sano että onpas sun masu taas kasvanu niin ihanasti. eipä oikeen muuta sitte... minäkin olisin kaivannut jotain enemmän... onneks mullakin esikoinen pitää huolta äidistä ja masusta :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oli hän esikoisen kohdalla innokkaampi. Silitteli ja huomioi enempi.. Tää ottaa eniten mun itsetunnolle,joka ei oo ollu ennen odotustakaan mikään kovin hyvä.

elä masennu.. mies ei vaan hoksaa.. sano suoraan et olis kiva kun silittelisit ym... mun mies ei kyl kans oo mikään hempee :) mut muuten ok.. :)

Ei mitenkään sen erityisemmin huomioi, kuin muutenkaan. Tai vaihtoehtoisesti: ihan yhtälailla huomioi kuin silloin, kun en ole raskaana.

Sen verran toki, että hieroo niskaa ja selkää kun pyydän, ja hoitaa noita mun raskaimpia hommia niinä päivinä, kun mun ristiselkä kiukkuaa.

Mutta tuotanoinniin.... Jos se kävisi lääppimässä mun pötsiä jatkuvalla syötöllä, vaanisi kameran kanssa joka nurkan takana ja vielä valehtelisi kauniiksi silloin, kun tiedän itsekin näyttäväni vesirokkoiselta sinivalaalta, niin kyllä mulla olis palkokasvi aika syvällä happiröörissä. :snotty:

Olen siis tilanteeseen enemmän kuin tyytyväinen ihan tällaisenaan.

Yhteistyössä