Mies ja ostoslista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sitruuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sitruuna

Aktiivinen jäsen
22.05.2004
2 393
1
38
Laitoin miehelle ostoslistan, jossa luki deodorantti, toki olettaen että itse saan oman pullon... No, mitä tekee mies, ostaa itselleen pelkästään deodoranttia... :headwall: :headwall: Mun olisi pitänyt kirjoittaa selvästi että myös minulle, kun ei aina jaksa, voisi joskus ajatella.. peekele.. :whistle: :headwall: :D

Meil mies ei onneks noin tampio oo :D

Ja toiseen kysymykseen: Tois siteitä/tamponeja jos selvästi laittaisin millaisia (ennen ostikin siivekkeellisiä siteitä), mut nyttemmin käytän vain kuukuppia ja varmistuksena kestositeitä ni ei oo sitäkään vaivaa enää :)

Meil olis tuonu molemmille vaikka oma olis ollu käyttämätön. Kaikki ostetaan mitä listassa lukee vaikka tietäis hyvin että jotain on ja mulla on tullu vaan listan päivitysmoka.

Ja mies tuo myös tamponeja. Aika hyvin osaa tulkita mikä on mitäkin mutta mä en vaadi täydellisyyttä tässä asiassa.
Lisään vielä että alussa tapahtui tätä miehille tyypillistä tehojen vertailua ja saatoin saada sen isoimman ja paksuimman ja kookkaimman paketin siteitä "koska nää on paljon tehokkaampia (lue paksumpia ja pitempiä) kuin noi toiset ja paljon halvempia" mutta nykyään ei enää sorru moiseen.. :D

Yhteistyössä