Mies ja kuntosaliharjoittelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuntosaleihin kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuntosaleihin kyllästynyt

Vieras
Mun miehelle toi kuntosaliharjoittelu on hirmutärkeää. Syö jotain tonnikalaa ja raejuustoa 3 krt päivässä. rasittavaa.. kerran kysyin että onko tosi että muka tuloksia tulee noin, no sehän loukkaantu siitä ja otti sen tosi pahasti itteensä.

Pirun kuntosali harjoittelu.

Aha jaa no anna nyt syödä mitä tykkää, ei se sulle kuulu ja kuntosaliharjoittelussa on todella tärkeää riittävä proteiinin saanti, toki sen saa vaikka jauheista mutta halvempaa varmaan syödä ihan ruokana. Mikä siinä se oikea ongelma sulle on?

Alkuperäinen kirjoittaja kuntosaleihin kyllästynyt:
vituttaa kun se vetää jotain tonnikalaa :D ja kuvittelee et se auttaa.

Juu siinä on paljon proteiinia, ei hän kuvittele vaan syö paljon proteiinia että lihakset kasvavat, ei ne kasva ellei ole oikeanlaista rakennusainetta.

eli olet oikeasti huolissasi, että et enää vastaa "hänen tasoaan" ja hän löytää jonkun omanlaisensa :(

tai vaihtoehtoisesti: yleensä miehet alkavat ihastuessaan treenaamaan himona, jos kohde et ole sinä, on se joku toinen!

Alkuperäinen kirjoittaja er:

eli olet oikeasti huolissasi, että et enää vastaa "hänen tasoaan" ja hän löytää jonkun omanlaisensa :(

tai vaihtoehtoisesti: yleensä miehet alkavat ihastuessaan treenaamaan himona, jos kohde et ole sinä, on se joku toinen!

JOhan on taas yleistys, meillä ainakin treenataan ihan kunnon ja hyvin voinnin vuoksi.

Mun mielestä on hemmetin itsekästä sanoa noin kun ap. Onhan se itseltä pois jos mies on salilla, mutta se on vaan tosi hienoa että miehellä on harrastus ja terve sellainen! Jotta lihakset kasvaa oikeesti tarttee kiinnittää huomiota proteiinin saantiin, ja miehes ruokavalio kuulostaa ihan normaalilta..

Mun mies on aina ollu tosi vähän liikkuva laiha. Sittne nyt kuntoillu n.6kk tai alle 3x viikossa salilla, syöny proteiinia paljon (proteiinijauheenakin) ja saanut massaa 10kg, josta paljon selväösti lihasta. On ihan eri mies nyt, nauttii harrastuksestaan ja itse näen kuinka paljon hän siitä tykkää ja kuinka se nostaa itsetuntoa. Miksi nalkuttaa siitä kun toinen on jostain iloinen?

Tonnikala ja raejuusto on tosi proteiinipitoista evästä. Eli miehes on oikeilla jäljillä. Akkojen kannattais ihan keskittyä siihen lastenhoitoon kun ei muusta mitään ymmärrä!

Mieheni maksaa salikortista 80 e/kk ja on alusta asti käynyt siellä kerran kuukaudessa, yleensä jonkun kaverinsa houkuttelemana.

Mutta ehkäpä se salikortti jotenkin lompakon läpi vaikuttaa reisien lihaskuntoon, en tiedä.

Lepo, ravinto, treeni - Pyhä kolminaisuus

Pelkkä salilla rehkiminen ei auta yhtään mitään jos niitä LIHAKSIA todella haluaa, lihakset vaativat rakennusainetta kasvaakseen, ja nimenomaan sitä PROTEIINIA, joita saa esimerkiski siitä vitun tonnikalasta ja raejuustosta. Lepo on myös erittäin tärkeä ja olennainen osa lihasten kasvatusta.

Tonnikala ja raejuusto on tosi proteiinipitoista evästä. Eli miehes on oikeilla jäljillä. Akkojen kannattais ihan keskittyä siihen lastenhoitoon kun ei muusta mitään ymmärrä!

Oliskohan just tässä yksi syy siihen, että rouvat ei oikein tykkää. Yleensä tuommoiset harrastukset joissa alleviivataan sitä miehisyyttä, sitten tekevät sen sellaisella tavalla joka alentaa naisia.

ja mitä siihen pyhään kolminaisuuteen tulee, niin jos käy kerran kuussa treenaamassa, niin pitäiskö sitten mhyös syödä sitä elohopeakalaa kerran kuussa ja levätä myös kerran?

Miehen kuntosaliharjoittelu on naiselle hyväksi. Mieti jos vaikka joku ulkomaalainen musta mies hyökkää kimppuusi niin äkkiä sille käy huonosti kun 200 kg penkistä nostava, 270 kg kyykkäävä ja 300 kg mavettava miehesi tulee ja vetää sitä turpaan!

Miehen kuntosaliharjoittelu on naiselle hyväksi. Mieti jos vaikka joku ulkomaalainen musta mies hyökkää kimppuusi niin äkkiä sille käy huonosti kun 200 kg penkistä nostava, 270 kg kyykkäävä ja 300 kg mavettava miehesi tulee ja vetää sitä turpaan!

Miten niin? Eihän se ole paikallakaan, kun se on tappelemassa puntin kanssa jossain haisevassa kellarissa.

Mikä siinä on niin vaikeaa aikuisen miehen tajuta, että sitä tarvittaisiin kotonakin joskus?

Alkuperäinen kirjoittaja voi pöljät;25450237:
Miten niin? Eihän se ole paikallakaan, kun se on tappelemassa puntin kanssa jossain haisevassa kellarissa.

Mikä siinä on niin vaikeaa aikuisen miehen tajuta, että sitä tarvittaisiin kotonakin joskus?

No tuskinpa se nyt koko elämäänsä salilla viettää.. Itse treenaan punttitreenin 8 kertaa viikossa + aerobiset päälle ja kyllä meillä silti hoidetaan kotityöt ihan tasapuolisesti. Ja tässähän taisi olla nyt kyse jostain saamarin tonnikalasta?

[QUOTE="alma";25450245]No tuskinpa se nyt koko elämäänsä salilla viettää.. Itse treenaan punttitreenin 8 kertaa viikossa + aerobiset päälle ja kyllä meillä silti hoidetaan kotityöt ihan tasapuolisesti. Ja tässähän taisi olla nyt kyse jostain saamarin tonnikalasta?[/QUOTE]

Sä ootkin kai nimestä päätellen nainen. Oletko nähnyt miestä joka tekisi saman treenin ja tekisi vielä puolet kotitöistä päälle? Mitä mä tätä palstaa olen lukenut, niin punttileskiä piisaa. Näiden puolesta minä täällä nyt kirjoitan, vaikka ap ei niihin lukeudukaan, kun puoliso on vain wannabe.

Ja mitä tonnikalaan tulee, niin sitä nyt ei pitäisi popsia juurikaan. Se on loppumassa merestä, se on isona petona täynnään elohopeaa ja muita ympäristömyrkkyjä, ja niistä purkeista saa sitä halvatun mitäsenytoli mitä justiinsa kiellettiin käyttämästä tuttipulloissa, ja minkä muistaakseni epäiltiin vievän siittiötkin.

Eihän palstamammojen miehistä juuri kukaan käy salilla. Eiks ne ollut kaikki läskejä möhömahaukkoja jotka sohvalta kattoo telkkaria ja juo kaljaa? Ja illalla ku pitäis nussia nii ei seiso.

Alkuperäinen kirjoittaja voi pöljät;25450268:
Sä ootkin kai nimestä päätellen nainen. Oletko nähnyt miestä joka tekisi saman treenin ja tekisi vielä puolet kotitöistä päälle? Mitä mä tätä palstaa olen lukenut, niin punttileskiä piisaa. Näiden puolesta minä täällä nyt kirjoitan, vaikka ap ei niihin lukeudukaan, kun puoliso on vain wannabe.

Ja mitä tonnikalaan tulee, niin sitä nyt ei pitäisi popsia juurikaan. Se on loppumassa merestä, se on isona petona täynnään elohopeaa ja muita ympäristömyrkkyjä, ja niistä purkeista saa sitä halvatun mitäsenytoli mitä justiinsa kiellettiin käyttämästä tuttipulloissa, ja minkä muistaakseni epäiltiin vievän siittiötkin.

Olen mies, salitreenit 5 kertaa viikossa ja lenkit päälle, tiskaan, pesen pyykit, pyyhin pölyt, imuroin, moppaan lattiat, vaihdan kakkavaipat, käytän lapsia puistossa, teen ruokaa, korjaan autoa, remontoin, nikkaroin, sisustan, teen lumityöt, leikkaan nurmikon, silitän vaatteet, leikin lasten kanssa, autan läksyissä, ynnä muuta.

Että eipä yleistetä.

Sitäpaitsi syön tonnikalaa, se on hyvää ja proteiinipitoista evästä.

Yhteistyössä