Mies ilmoitti,ettei tule enää kotiin. Mitä mä teen ???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pauliina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pauliina"

Vieras
Mieheni laittoi tekstarin, jossa ilmoitti,ettei tule enää kotiin. Sairaankuljettaja ja oon epäillyt suhdetta yhteen sairaanhoitajaan. Nyt muuttaa hänen luo. Meillä on 2v. ja 4v. lapset, olen kotiäiti ja hoitovapaalla. Mitä mä teen? Naimisissa ei olla. Mitä mä teen ?

Kamala tilanne :( Koita surusta huolimatta selviytyä arkiaskareista. Se auttaa ainakin alkuun. Sydänsuruista toipumiseen paras apu on pitää itsensä kiireisenä.

Ota yhteys sosiaaliviranomaisiin ja alkakaa sopia elatusmaksuista. Onko sinulla säästöjä? Jos ei, niin ilmoita työnantajalle, että palaat töihin ja hanki lapsille päivähoitopaikka. Anna miehen hoitaa itse poismuutto ja tavaroiden pakkaaminen.

Voi lähteä.
Onhan se vastuutonta ja typerää, julmaakin lapsia kohtaan mutta kyllä vaan noin VOI tehdä.
Et ole ensimmäinen joka tuollaista kokee.
Voimia, selviät taatusti!
Lapset päiväkotiin ja palaat itse töihin.

[QUOTE="Pauliina";28911221]Mieheni laittoi tekstarin, jossa ilmoitti,ettei tule enää kotiin. Sairaankuljettaja ja oon epäillyt suhdetta yhteen sairaanhoitajaan. Nyt muuttaa hänen luo. Meillä on 2v. ja 4v. lapset, olen kotiäiti ja hoitovapaalla. Mitä mä teen? Naimisissa ei olla. Mitä mä teen ?[/QUOTE]

Olet onnellinen, että pääsit eroon pettävästä äijästäs?

Kiitos asiallisista vastauksista. MULLA ON HÄTÄ OIKEASTI. Otan sossuun yhteyttä,eikö hän anna neuvoja? Kyllä hänen tuloillaan tulee elatusmaksuja ja minä todella palaan omaan SAIRAANHOITAJAN työhöni.

[QUOTE="Pauliina";28911293]Kiitos asiallisista vastauksista. MULLA ON HÄTÄ OIKEASTI. Otan sossuun yhteyttä,eikö hän anna neuvoja? Kyllä hänen tuloillaan tulee elatusmaksuja ja minä todella palaan omaan SAIRAANHOITAJAN työhöni.[/QUOTE]

Sä tiedät mitä teet ja kaikki on selkeää. Elarit saa mieheltä.
Onnea uuden ja paremman elämän alkuun :)

Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;28911317:
Mikä helkatan keskenkasvuinen teini siellä taas kommentoi. Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, pidä mölyt mahassasi.

Sikäli mikäli en ihan täysin ole väärässä, niin eikö tänne saa/voi kommentoida mitä vaan?
Saatan tietty olla väärässä, joku fiksu voi korjata jos näin ei ole.

[QUOTE="vieras";28911333]Sikäli mikäli en ihan täysin ole väärässä, niin eikö tänne saa/voi kommentoida mitä vaan?
Saatan tietty olla väärässä, joku fiksu voi korjata jos näin ei ole.[/QUOTE]

Ei voi kommentoida miten tahansa. Käytöstavat pitää täälläkin olla. Vai eikö vanhemmat ole opettaneet niitä sinulle?

Toki varmaan kommentoida saa, mutta mulla on OIKEASTI mennyt elämä raiteiltaan. Onko se hauskaa? huvittavaa? Mitä, jos sulle kävisi näin? Ihminen se sunkin mies on !

Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;28911344:
Ei voi kommentoida miten tahansa. Käytöstavat pitää täälläkin olla. Vai eikö vanhemmat ole opettaneet niitä sinulle?

No tuosta teidän tappelusta en tiedä, mutta kyllä saa kommentoida.

Ja uskonkin että moni täällä kommentoi provosoivaan tyyliin juuri siksi että saa ihmiset hermostumaan :)

[QUOTE="vieras";28911333]Sikäli mikäli en ihan täysin ole väärässä, niin eikö tänne saa/voi kommentoida mitä vaan?
Saatan tietty olla väärässä, joku fiksu voi korjata jos näin ei ole.[/QUOTE]

Saa toki. Mutta voisit miettiä, miksi ihmeessä sulla on tarve kommentoida noin silloin kun toisella on järkyttävä ja raskas elämäntilanne.

Saahan toki monia muitakin asioita tehdä, mutta musta on raukkamaista heitellä nimettömänä törkeitä kommentteja ihan vaan kun niistä ei joudu kantamaan vastuuta. Jos vaikkapa joku läheisesi joutuisi vastaavaan tilanteeseen, mieti menisitkö hänelle kommentoimaan tuollaista?????

Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;28911259:
Vaihdat lukot ja ilmoitat huoltoyhtiölle ja isännitsijälle ,ettei ukolle saa avata ovea. Pakkaat sen kamat ulko-oven ulkopuolelle oottamaan. Ja jatkat elämääsi. Menet heti hakemaan rahallista tukea jne.

.

Valitettavasti tuo primitiivireaktio olisi laiton. Yhteiseen kotiin pääsyä ei voi estää. Ja mistäs tiedät jos vaikka asuvat omakotitalossa? Minne isännöitsiään ottaisit yhteyttä?

Kyllä ositus kannattaa tehdä ihan asiallisesti kaikesta huolimatta. Selkeämpää tulevaisuuden kannalta.

"Menet heti hakemaan rahallista tukea" Missä on ihmisen vastuu omasta toimeentulostaan? Paskamainen tilanne päällä joo, mutta kummallista on, että ensimmäisenä yhteiskunnan kukkarolle? Eikös sukulaiset ja kaverit voi auttaa? Vai onko nykyihmisen ainoa omainen viranomainen?

[QUOTE="sasa";28911375]Valitettavasti tuo primitiivireaktio olisi laiton. Yhteiseen kotiin pääsyä ei voi estää. Ja mistäs tiedät jos vaikka asuvat omakotitalossa? Minne isännöitsiään ottaisit yhteyttä?

Kyllä ositus kannattaa tehdä ihan asiallisesti kaikesta huolimatta. Selkeämpää tulevaisuuden kannalta.

"Menet heti hakemaan rahallista tukea" Missä on ihmisen vastuu omasta toimeentulostaan? Paskamainen tilanne päällä joo, mutta kummallista on, että ensimmäisenä yhteiskunnan kukkarolle? Eikös sukulaiset ja kaverit voi auttaa? Vai onko nykyihmisen ainoa omainen viranomainen?[/QUOTE]

Ihan oikeasti ensiksi pitää laittaa raha-asiat kuntoon, joko yhteiskunnan tuella tai sitten niittein sukulaisten /ystävien.

Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;28911396:
Ihan oikeasti ensiksi pitää laittaa raha-asiat kuntoon, joko yhteiskunnan tuella tai sitten niittein sukulaisten /ystävien.

Miksi katsot maailmaa luultavasti oman elämäsi kautta?
Voihan AP:lla olla säästöjä, osakkeita, tms. Ei kaikki tarvitse elämiseen onneksi yhteiskunnan tukia. Ja kuten sanoin, voivat asua omakotitalossa => ei isännöitsijää eikä huoltoyhtiötä.

Sinulla tuntuu olevan vain yksi maailma, jossa kaikki asuvat kerrostalossa tai rivarissa ja pankkitilillä ei ole edes valoa.

• Tykkää
Reactions: rops

Yhteistyössä