josefiina
Voi tätä ahdistusta ja tunteiden vuoristorataa.Sunnuntaina mieheni ilmoitti minulle että tarvitsee omaa aikaa ja jättää minut ja poikamme (reilun vuoden).Ilmoituksen jälkeen emme ole häntä nähnyt,laittaa viestejä kuinka poikaamme rakastaa ja ei jätä minua pulaan taloudellisissa asioissa.En edes tiennyt että meillä meni niin huonosti,olimme juuri lomalla ja kaikki meni hyvin,suunnittelimme kesää ja kodin remppaa ja mietimme myös häitä tulevaisuudessa eli tuo ilmoitus tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta.Olen todella masentunut,mikään ei huvita mutta pojan kanssa täytyy jaksaa eteenpäin mutta tekisi mieli huutaa!
Hän väittää ettei ole toista naista mutta miten sit tämä yhtäkkinen muutos?Pelkään että jos hän tarvitseekin paljon aikaa omat tunteeni kuolevat ja kiinnostus häviää ja sit on turha yrittää.
Molemmat olemme avioerolapsia ja tiedämme mitä on asua perheessä ilman äitiä/isää ja sitä emme halunneet (ainaan ennen) omalle lapsellemme.Pää meinaa hajota!Ei auta edes aurinkoinen päivä koska mieli on ihan muuta..
Hän väittää ettei ole toista naista mutta miten sit tämä yhtäkkinen muutos?Pelkään että jos hän tarvitseekin paljon aikaa omat tunteeni kuolevat ja kiinnostus häviää ja sit on turha yrittää.
Molemmat olemme avioerolapsia ja tiedämme mitä on asua perheessä ilman äitiä/isää ja sitä emme halunneet (ainaan ennen) omalle lapsellemme.Pää meinaa hajota!Ei auta edes aurinkoinen päivä koska mieli on ihan muuta..