Mies haukkui huoraksi, jätin...

  • Viestiketjun aloittaja "just just"
  • Ensimmäinen viesti
Olen pahoillani, mutta epäilen vahvasti ettei miehesi jätä sinun haukkumistasi seuraavallakaan kerralla. Olisi voinut lopettaa sen jo aikaisemmin, mutta jatkaa samaa rataa. Toivon todella, että miehesi otti opikseen, mutta se aikaisempi käytös todistaa muuta. Minusta on todella alhaista mieheltä huoritella naistaan => osoittaa täydellistä kunnioituksen puutetta.
 
vierailija
En ymmärrä, aina kun meille tulee jokin paha riita niin mieheni muuttuu ihan toiseksi ihmiseksi, muuten on niin hellä ja huomaavainen...
Eli kyllä, minua on haukuttu huoraksi. Eilen se taas tapahtui, riitelimme ja hän sanoi, miten mä voinkaan olla tommosen horon kanssa, ei olis ikinä pitänyt rakastua horoon. Sitten sanoin että no tätä horoa sinun ei tarvitse enää katella ja mies säikähti, niin kuin aina, ja alkoi pyyteleen anteeksi ja itkemään, koska sanoin että jos joku minua haukkuu, varsinkin omalta mieheltä en ala huorittelua kuuntelemaan, jätän sinut, sanoin ja muutuin häntä kohtaan kylmäksi. En jaksa että melkein joka riidassa olen lutka, horo ämmä jne...
Mies sanoo että ei hallitse sitä mitä suustaan päästää, ja lupaili ja vannoi ettei ikinä sanoisi minua enää miksikään, vaan pitäisi mölyt mahassaan, ja ettei hän tosiaan ajattele minusta niin, kunhan vihoissaan laukoo mitä sattuu. Sanoin sitten että hyvä on, mutta jos kerrankin vielä sanot minua sillä nimellä niin lähden, koska ei tuollaista pitäisi joutua kenenkään kuuleen omalta mieheltä. Huoh Olenkohan tyhmä kun taas uskon...
Sitten petyn taas joku päivä kun kuulen miten inhottava lutka olen, no toivottavasti mies nyt lupaa sen mitä sanoi.
Menit taas lankaan.. tyypillistä naisille
 

Yhteistyössä