mies haukku läskiksi... :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja justiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

justiina

Vieras
oon vieläki ihan äimänä. hän aina hehkuttaa kuinka hälle ei ulkonäkö merkkaa mittään ja plaa plaa. sitten eilen jotain vähän nahisteltii nii tää huus että "vitun läski" :/
tuntuu aika pahalta kun satun olemaan entinen anorektikko ja oon pitkään taistellu sitä vastaan ja selvinny siitä, paino on luonnollisesti noussut paljon. olen nyt 60/175. kyllä tollanen kommentti pistää heti taas aatteleen että "mähän näytän sulle etten oo mikään läski ja laihutan.." :/
pyys se ukko anteeks ja alko taas selittään kuinka ei se ulkonäkö oo tärkein... :S

herranjumala sentään... ethän sä voi missään mittapuussa olla lihava noilla lukemilla... sais ukko hävetä... jos olisin sä mä ihan riidan jo mentyä ohi ottasin miehen kanssa puheeks ton anoreksian ja sen mitä tollanen kommentti voi tarkottaa sulle... mun mieleen ainakin jää tuollaset lausahdukset helposti muhimaan ja jos en heti ota asiaa puheeks niin ne sit nousee seuraavassa riidassa pintaan vaikka ei mitenkään uuteen riitaan liittyskään...

Samoin meillä sanoo mies. Esim eilen tuli riitaa ja sanoin sit jotai ilkeetä, nii mies sit sano et "en mäkää sua läskiks hauku vaik se totta onki"
Meillä kans aina sanonu et oon just hyvä sellasena ku oon jne. En siis oo mikään läski vaan ihan normaali 62/168.
Haukkunut aikasemminki läskiks.

tsiisus nuita nykyajan miehiä!!
katsellaan päivät pitkät niitä photoshopattuja silikoonipommeja niin sitten luullaan että kaikkien naisten pitäis tähdätä sellaiseen!

Hyi, jos oma mies mua rohkenis läskiksi haukkua niin joutuis ulkoruokintaan. Ja sun mitat on hyvät, olet pikemminkin hoikka. Usein ihmiset jotka riidassa haukkuu ulkonäköä ovat heikkoja, eivät keksi sanomiselleen perusteita ja tökkäävät kohtaan jonka tietävät olevan herkkä paikka ja haluavat loukata. Ja tietenkään ei kannattaisi samalle tasolle kuin haukkuja alentua kun aikuisia tässä ollaan, mutta ehkä olisin nätisti huomauttanut ettet itsekään adonis ole tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Dorde:
Hyi, jos oma mies mua rohkenis läskiksi haukkua niin joutuis ulkoruokintaan. Ja sun mitat on hyvät, olet pikemminkin hoikka. Usein ihmiset jotka riidassa haukkuu ulkonäköä ovat heikkoja, eivät keksi sanomiselleen perusteita ja tökkäävät kohtaan jonka tietävät olevan herkkä paikka ja haluavat loukata. Ja tietenkään ei kannattaisi samalle tasolle kuin haukkuja alentua kun aikuisia tässä ollaan, mutta ehkä olisin nätisti huomauttanut ettet itsekään adonis ole tms.

Oikeastiko niin suuttuisit? Minua naurattais varmaan hirveästi, kun ei mitään muuta sanomista keksinyt :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Dorde:

Oikeastiko niin suuttuisit? Minua naurattais varmaan hirveästi, kun ei mitään muuta sanomista keksinyt :D

No okei, en ehkä ihan pihalle pistäis mutta suuttuisin kyllä jos tarkoituksella haluaisi loukata. Tuo paino on aina ollut arka asia, syömishäiriön partaalla käynyt ja joskus tuo treenaaminen mennyt ihan överiksi. Nyt olen sinut itseni kanssa mutta loukkais jos mies haluaisi tarkoituksella ja tietoisesti parjata ja vetää arasta narusta. Toisaalta olisi kyllä aika huvittavaa, tietäisin että olisi riidassa aika heikoilla :)

menee hiukan ohi aiheen, mutta ihan vain siitä miten JOTKUT miehet naisen näkevät... Olin vuosi sitten alipainoinen (48/167) ja yritin kovasti lihoa. Silti miesystäväni puhui miten ihanan pyöreä olen jne. (en ollut, liiankin särmikäs kun urheilin paljon lisäksi)

Yhteistyössä