Mies haluton...

• Viestiketjun aloittaja JJ-75
  • Ensimmäinen viesti
JJ-75
Kertokaa hyvät naiset miten saan mieheni innostumaan seksistä???

Ei se ole koskaan ollut kamalan aktiivista mutta nyt on loppunut kokonaan... Tuntuu että suhteestamme on hävinnyt muutenkin tunteet. Mieheni on niin jääräpää ettei puhu asiasta ja olen ehkä liian arka esim. keikkumaan jossain hepenissä koska pelkään jälleen torjutuksi tulemista. Suhteemme on muutenkin aika jumissa mutta yritän ajatella positiivisesti ja jos saisin edes yhden asian toimimaan voisi se auttaa eteenpäin.

Olen jo ajatellut että onko avioero ainut vaihtoehto... koska epäilen että miehelläni on suhde toiseen naiseen...
Tuntuisi vaan hullulta erota jo nyt kun meidät vihittiin vasta puoli vuotta sitten mutta sen jälkeen kaikki muuttuikin... :'(

Nyt olis kaikki hyvät neuvot arvokkaita?!?!

-JJ-
:attn: :attn: :attn:
En osaa ikävä kyllä neuvoa asiassa mut toivottavasti meitä ei sekoiteta!En tarkoita aihettasi vaan :attn: nikkiäsi koska mulla on ollut tää kaiken aikaa niin kauan kuin oon palstaillut :\| vaikkakin välillä vaihtelevalla aikataululla :\|

Tuli ihan vaan mieleen... kun kirjoitit että suhde on muutenkin "jumissa". Ei se mieskään ole mikään kone. Kannattaa ensin hoitaa kuntoon niitä muita asioita ja sitten vasta sitä seksipuolta. Olisko kunnon juttelutuokio paikallaan?? On sata ja yksi syytä minkä takia miestä ei huvita seksi mukaanlukien stressi, väsymys, ärtyneisyys: ne ihan samat mitkä pitää sukupuolesta riippumatta halut nollissa. Joten josko ensin keskitytte yhteisen sävelen löytämiseen muuten sitten vasta seksielämään? =)

a-k79
mulla on ihan sama ongelma, mut tiedän että mies on uskollinen.. joitain ei vaan kiinnosta yhtä paljon ku toisia. itse etsin vikaa itsestäni ja kannattaahan sitäkin miettiä, mut paha se on korjata mitään jos toinen ei puhu!

Vähän vastaavasta syystä minä kirjoitin miehelleni kirjeen. Olin käsitellyt asiat päässäni niin tasapainoon ja saanut itseni uskomaan ettei toista naista ole vaan varmasti tilanteelle löytyy jokin järkevä syy. Olin kerran aikaisemmin koittanut nostaa asiaa puheeksi mutta silloin asiassa ei päästy puusta pidemmälle. Kirjeen kirjoitin niin ettei siinä ollut yhtään syytöstä miestäni kohtaan. Pyysin vaan häntäkin miettimään mihin on suhteestamme hellys (jota oli aikaisemmin paljon) hävinnyt. Painotin etten puhu pelkästä seksistä mutta tämäkin puoli vaivaa. Varovainen lähestyminen siksi koska kuvittelin miehellä olevan potenssiongelmia ja en halunnut luoda painostavaa ilmapiiriä. Halusin myös pedata mahdollisimman suotuisan pohjan sille, että hänen olisi helppo asiasta puhua. Kerroin miten minulle on hellyys tärkeää ja miten sitä kaipaan. Toin myös julki sen, että minusta meidän suhde toimii muuten erittäin hyvin (mikä on totta). Tietysti painottean etten syytä häntä vaan kyllä me molemmat olemme osaallisia tilanteeseen. Loppuun vielä kommentti, että kirjeen löydyttyä hän saa itse ottaa asian puheeksi kun on halukas.
Kirjeen vein sellaiseen paikkaan missä mies tupakoi ja laitoin niin ettei se heti paista silmiin mutta hän varmasti sen jossain vaiheessa löytää....
Oli muuten pitkä puolitoistaviikkoinen mutta se kannatti :D . Hän otti asian puheeksi samana päivänä kun oli kirjeen lukenut ja kyllä asioille löytyi selitys ja ihan järkevä syy jolla ei kyllä ollut mitään tekemistä potenssin kanssa. Täytyy kyllä sanoa etten olisi ikinä osannut arvata ja aavistaa sitä. Mieheni on vaikea puhua näistä asioista ja tämä oli oikeastaan ensimmäinen kerta kun hän avoimemmin näistä asioista puhui. Miehenä hänelle ei ollut tullut pieneen mieleenkään mitä minä olin pahimmillaan tilanteesta kuvitellut.
Hellyys palasi suhteesemme heti :heart: . Täydellinen yllätys oli se, että seksi palasi suhteseemme tuosta noin viikonpäästä ja sanoisinko entistä ihanampana eikä sitä hellyyden määrää voi kuvatakaan :D :heart: . Liittyen noihin syihinniin oletin tämän puolen korjaantuvan hiukan myöhemmin vaikkei potenssipuolen ongelmista ollutkaan kyse...

Minä siis suosittelen kirjettä puolisolle! Kirjeeseen saa kaikki asiat mitä haluaa sanoa ja ne tulee kerrankin sanottua kaikki. Nykyisen tietotekniikan aikana kirjettä on helppo muokata jolloin siitä saa asiallisen. Minä ainakin jouduin monta kohtaa kirjoittamaan monesti uudestaan kun lukiessa huomasin syyttävää sävyä ja katkeruutta. Se on erittäin tärkeää ettei yhtään syytä toista koska syyllisyys saa automaattisesti toisen puolustautumaan jolloin rakentava keskustelu ei onnistu!

Yhteistyössä