Mies haluisi pyllyseksiä, sattuuko?

  • Viestiketjun aloittaja Hiiru huuru
  • Ensimmäinen viesti
Hiiru huuru
Mies on kärttänyt kakkosta jo jonkin aikaa, mutta en ole uskaltanut kokeilla. Minulla ei siis ole mitään periaatteita ko. toimintaa kohtaan, eikä se ajatuksena tunnu ikävälle. Ainoa mikä huolestuttaa on kipu. Asiaa kokeilleet, sattuuko?
 
"vieras"
Ei satu jos se tehdään oikein, eli nainen kunnolla rennoksi ja liukkaria niin paljon kuin tilanne vaatii. Ja kuten tuolla jo aiemmin mainittiin niin tarpeeksi kiihottuneena menee kyllä myös ilman liukkaria.
 
"mei"
Eka kerta useins attuu,mutta menee ohi.Kannattaa kokeilla.

Meillä taas ei käytetä liukkaria ollenkaan, outoa mutta totta....Liukkarin kanssa sattuu,eli menee liian nopeasti kai sisälle...en tiedä :)
 
tjaah
vaikuttaa asiaan myös onko naisella pukamia tai millainen se kakkonen anatomisesti sattuu olemaan, ja miehen koko seisiössään.

nimimerkki eksän kans kävi mut nyksän kans ei puhettakaan... nyksällä liian iso. Ja itsellä kans pukamat ehkä pahentuneet siihen kakskyt vuoden takaisiin verrattuna.
 
Janne
Mietin sitä, että miksiköhän nykyisessä seksivalistuksessa opetetaan teinitytöille, että "ensimmäinen yhdyntä voi sattua, mutta totutelkaa siihen rohkeasti!" Miksi ei samaa opeteta anaaliyhdynnässä? Anaaliyhdynnän kohdalla sen sijaan opetetaan, että "Sun ei pidä suostua siihen" ja niin edelleen. Informanttini, jotka ovat kokeilleet sekä anaali- että vaginaaliyhdyntää teini-iässä, sanovat yleensä kuitenkin että molemmat sattuvat ensimmäisellä kerralla, mutta että anaaliyhdyntään tottuu nopeammin kuin vaginaaliyhdyntään. Anatomisestihan tämä on ilmeistä: ensimmäisessä vaginaaliyhdynnässä saattaa jopa tulla verta, mutta ensimmäinen anaaliyhdyntä (rauhallisesti tehtynä) vain sillain tuntuu oudolta, eikä välttämättä haavoita mitään paikkoja. Kaksinaismoralistinen asenne tässä kukkii, kun tyttöjä kehotetaan "tottumaan" vaginaaliyhdyntään (vaikka se sattuisi), mutta kieltäytymään anaaliyhdynnästä
 
Mikä ihmeen
himo miehillä on nykyään noihin perseleikkeihin?:x Siis ällöttää jo pelkkä ajatuskin, sieltä tulee paskaa, se on paskasuoli, sinne ei kuulu tunkea mitään sisään??
 
iloa harmauteen :)
Ei se satu, kun siitä oppii nauttimaan. Ja sitten kun siitä oppii oikeasti nauttimaan, ilman ei osaa olla ;)
Mut kaikki ei nauti kaikesta, ei edes ns. perusseksistä. Meitä on moneksi.
 
Vierasss
[QUOTE="mei";28562477]Eka kerta useins attuu,mutta menee ohi.Kannattaa kokeilla.

Meillä taas ei käytetä liukkaria ollenkaan, outoa mutta totta....Liukkarin kanssa sattuu,eli menee liian nopeasti kai sisälle...en tiedä :)[/QUOTE]

Niin kyllä se peräreikä siitä löystyy...

Kiva...?
 
Vierasss
Mietin sitä, että miksiköhän nykyisessä seksivalistuksessa opetetaan teinitytöille, että "ensimmäinen yhdyntä voi sattua, mutta totutelkaa siihen rohkeasti!" Miksi ei samaa opeteta anaaliyhdynnässä? Anaaliyhdynnän kohdalla sen sijaan opetetaan, että "Sun ei pidä suostua siihen" ja niin edelleen. Informanttini, jotka ovat kokeilleet sekä anaali- että vaginaaliyhdyntää teini-iässä, sanovat yleensä kuitenkin että molemmat sattuvat ensimmäisellä kerralla, mutta että anaaliyhdyntään tottuu nopeammin kuin vaginaaliyhdyntään. Anatomisestihan tämä on ilmeistä: ensimmäisessä vaginaaliyhdynnässä saattaa jopa tulla verta, mutta ensimmäinen anaaliyhdyntä (rauhallisesti tehtynä) vain sillain tuntuu oudolta, eikä välttämättä haavoita mitään paikkoja. Kaksinaismoralistinen asenne tässä kukkii, kun tyttöjä kehotetaan "tottumaan" vaginaaliyhdyntään (vaikka se sattuisi), mutta kieltäytymään anaaliyhdynnästä
No tässä se on varsinainen järjenjättiläinen!! :D hahaaaa!

Ootko itse usein ottanut pyllyyn?
 
No nyt en kerro
Tosiaankin sattuu, jos naiinen ei pysty olemaan tarpeeksi rentona. Toisekseen, kannattaa varmistaa, että peräsuoli on tyhjä tai käy niinkuin mulla kerran: mies vetäytyi ja mulla tuli kakkaa varpusparven lailla pitkin peittoja. Ei silleen kauhean kivaa.
:D
 
tykkään
Ei satu jos sen tekee oikein. Minulla kesti kauan ennen kuin aloin nauttimaan siitä. Nykyään tulen peppuseksistä todella nopeasti kun tavallisesta yhdynnästä en tule ollenkaan ;)

Tärkeintä on rentoutuminen (paras jos tulet ainakin kerran ennen peppuseksiä). Toinen on liukaste. Itsellä liukuvoiteet vaan kirvelee joten käytämme sylkeä ja emättimen omaa liukuvoidetta kun ollaan ensin harrastettu tavallista yhdyntää.

Miehen täytyy työntyä todella hitaasti sisään, parempi olisi jos itse määräät tahdin. Tähän voi mennä monta minuuttia. "Työnnä" ihan pikkasen (ihan kuin vääntäisit pientä kakkaa) samalla kun mies työntyy sisään niin peräsuoli avautuu. Älä edes kokeile peppuseksiä jos et ole käynyt kakkosella samana päivänä, mielellään muutama tunti ennen aktia.

Nämä toimii ainakin meillä ja peppuseksiä harrastetaan useamman kerran kuukaudessa, yleensä minun aloitteesta :)
 
Ei kaikkea ymmärrä
Peppuseksi on vain jotain mitä en voi käsittää... MIKSI? Mikä siinä persreiässä kiehtoo?? Ja ei, en todellakaan ole mitenkään estynyt ihminen, joka harrastaa seksiä vain lähetyssaarnaajassa pimeässä peiton alla, mutta silti... Tuo ei käy järkeen, ei... Toinen on nämä pissa- ja kakkaleikit...

Ne miehet, jotka ovat persettä alkaneet vonkumaan, olen sanonut että joo, jos saan vuorostaan laitella dildoa sun perseeseen niin sitten... Kukaan ei ole vielä suostunut, kumma juttu.
 
asdswr
Mies on kärttänyt kakkosta jo jonkin aikaa, mutta en ole uskaltanut kokeilla. Minulla ei siis ole mitään periaatteita ko. toimintaa kohtaan, eikä se ajatuksena tunnu ikävälle. Ainoa mikä huolestuttaa on kipu. Asiaa kokeilleet, sattuuko?
Kaikessa rauhassa, reilusti liukastetta ja oikeasti kiihoittuneena sekä rentotuneena,
niin EI kyllä satu.
Jotkut ei tykkää, mutta lienee enemmän mentaalipuolen juttuja.
Hyvältä se tuntuu ja suurin osa tutuista tulee myös sitä kautta.
 

Yhteistyössä