Mies haluais silikonit minulle, minä en..

  • Viestiketjun aloittaja yksi vain
  • Ensimmäinen viesti
yksi vain
Mies haluais silikonirinnat minulle, minä en..
Onhan se totta että useamman lapsen imetys on jättänyt jälkensä rintoihin,
ja varmaan pyöreät silikonirinnat vois lisätä "naisellisuutta" ja itsevarmuutta, mutta silti vastustan sitä. ENkä edes uskaltaisi mennä leikkaukseen.
Mies taas on "perinteinen" mies ja hänen mielestään rinnat vaikuttavat paljon seksuaalisuuteen ja seksielämään.
Hänen mielestään voisin ottaa jotku "normaali"kokoiset silikonit, eli tyyliin b/c-kuppikoko. Sitten hän olisi tyytyväinen.

Mitä mieltä olette? Ottaisitteko itse silikonit miehen mieliksi?
 
"Sanna"
En todellakaan vaarantaisi omaa terveyttäni.

Onko miehesi valmis riskeeraamaan terveytesi ja henkesi leikkauksiin liittyvien riskien takia? Onko hän valmis maksamaan kaikki tulevat leikkauksesikin sekä mahdolliset korjausleikkaukset, jos jokin menee vikaan? Kuinka paljon hän on valmis maksamaan sinulle kivusta ja särystä?

Onko miehesi valmis menemäään peniksn paksuntamis-leikkaukseen?
 
"abc"
Jos et itse halua, niin asiahan on sitten sillä selvä. Ja onkohan miehesi ajatellut sitä, että silikonit täytyy uusia tietyn ajan välein, olikohan kymmenen vuotta. Onko valmis rahoittamaan ne aina uudelleen ja ottamaan sen riskin, että kaikki ei ehkä joka kerta mene hyvin.
 
"vieras"
Ei muuten taida ykskään valveutunut plastiikkakirurgikaan tollasilla perusteilla sua leikata. Tosin ainahan löytyy joku juntti, jota ei kiinnosta potilaan elämä mitenkään..
 
En silikoneja, mutta sitä missä käytetään omaa kehon rasvaa voisin harkita. Tosin rintojenkohotusleikkaus vois riittää kohdallani. Jos mies kokis sen tärkeäks ni voisin miettiä asiaa. Oma halu kuitee oltava, ei toisrn painostus.
 
hyi mikä mies
Sama kuin sinä ehdottaisit ukkoparalle, että isonnuttaisi peniksensä! Mitähän tuo tykkäisi.

Eli jo tuollaisen (silikonien) ehdottaminen toiselle on epäkohteliasta ja ilkeää.
 
"aapee"
kiitos vastauksistanne jo tässä vaiheessa.. mua itseänikin harmittaa se että mies ei voi olla tyytyväinen "luomuminääni" vaan haluais silikonit... toisaalta ymmärrän, eihän tälläiset roikkutissit enää paljon innosta ja kyllähän sellaset kiinteät tissit oikeasti toisi itsellekki sellasta parempaa itsetuntoa ja naisellisuutta.. mut en silti terveyttäni lähde sen uhalla riskeeraamaan..
 
gy
Kuulehan nainen; jos sinun roikkutissit ei kelpaa miehellesi, vaihda miestä. Maailma on täynnä miehiä jotka osaa arvostaa roikkutissejä, pieniä tissejä, eripari tissejä, tissittömyyttä.
 
"vieras"
On munkin mies tissimiehiä, mutta kun olen väläyttänyt ideaa että imetysten jälkeen otan pienet silikonit niin on pitänyt mua hulluna eikä kuulemma leikkausta voisi hyväksyä. Kyllähän niihin kovat riskit liittyy.. noh, mun tissit nyt vielä ei ole toivottomat
 
minnee
Kauneuskirurgiaan liittyviä komplikaatioriskejä vähätellään. Rintaimplanttien laitto on kuitenkin iso kirurginen operaatio, johon liittyy erilaiset riskit isoista tulehduksista jopa kuolemaan. On myös mahdollista, että rinnoistasi esim. lähtee tunto ja päädyt kannattelemaan verenkiertohäiriön takia jääkylmiä ja tunnottomia rintoja. Näin niinku esimerkiksi...

Aikuinen nainen tekee omaan kehoonsa liittyvät päätökset itse, eikä miehelläsi ole oikeutta odottaa, että menet "veitsen alle" leikkauttamaan täysin tervettä kudosta, kun itse et sitä halua.
 
"vieras"
En ottaisi silikoneja miehen tai kenenkään muunkaan pyynnöstä. Vastustan muutenkin kaikenlaisia turhia leikkauksia ja täyttöjä, joissa tervettä kehoa pilkotaan pelkkien ulkonäkösyiden vuoksi. Onneksi itselleni on sattunut sellainen mies, joka ajattelee samalla tavalla ja tykkää naisten luomurinnoista koosta ja ulkonäöstä riippumatta. Eihän toista voi muutenkaan loputtomiin miellyttää ulkonäöllään, kun miettii, mitä ikä tekee meille kaikille jossain vaiheessa.
 
"vieras"
No vaikea nyt sanoa mielipidettä kun itse ajattelen asiasta päinvastoin...

Todellakaan en ottaisi jos en itse niitä haluaisi. MUTTA jos itse olisin tilanteessasi niin varmasti haluaisin ne ottaa. Lapsien imetys tekee tehtävänsä ja itse olen ajatellut kyllä hoitaa homman kuntoon silikonirinnoilla jos omani aidosti pahasti roikkuvat.

Joten miehesi olisi omalla kohdallani onnekas valinta. :)

Hyvä esimerkki on esim. SuperMarjo jonka päällä suuri osa vaatteista näyttää oudoilta kun rinnat roikkuvat niin alhaalla.
 
"aapee"
Joo, tilannehhan on aika ristiriitainen sillä itse kannatan kaikkea luomukauneutta, enkä todellakaan mitään leikkauksia tms. Tietysti haluaisin miellyttää miestäni ja tiedän, että sille tissit on naisessa "SE" osa..
Ja sit ku omat on kuin lätyt, niin kyllähän se vaikuttaa itsetuntoon ja seksielämään, ku tietää mitä mies haluais.. mut tosiaan, niinku sanoin, ni jos vaan järjissäni pysyn niin mihinkää leikkaukseen en ole menossa toista miellyttääkseni! Mukava kuulla kuitenki muidenkin mielipiteitä asiasta!

Niin ja siitä, kun joku sanoi että meniskö mieheni esim. penisleikkaukseen minun takiani..
Kun olemme tuosta silikonijutusta puhuneet, niin mies vetoaa aina tuohon että kyllä hänkin tekisi vuokseni jotain vastaavaa, jos tietäisi miten tärkeä juttu se olis minulle ja parantaisi esim.seksielämää.
Hyvähän se on sanoa, kun tietää että kelpaa minulle sellaisena kuin on, enkä halua mitään lisää tms.
Eikä miehelle vastaavia leikkauksia tm toimenpiteitä edes ole!
 

Yhteistyössä