Mies haluais kastraation

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Edna Birch
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Poromiehet tekee sen puremalla, ehkä joku vois jopa tehä sen ilmaseks?

Tänään? Illalla? :ashamed: :snotty: :xmas: :xmas:

En vaan tunne ketään poromiestä, mutta eiköhän joku ihan kastroimisen ilosta sen tee. :D

mä sille sanoinki et älä ny ainakaan kastraatiota mee lekurilta pyytämään.. :whistle:
mutta siis, hän tykkää että lapsmäärä saa riittää, ja haluais vapaampaa seksiä :xmas:
pitänee 3v odottaa vielä sitten.
yksityisellä vissiin hintavaa?

eikös siinä tervita vaimon suostumus jos on naimisissa? näin mulle sano serkku ku se meni (siis nainen) steriloimaan itsensä niin miehen allekirjoittama lappu piti olla mukana et mies on suostunut tähän. ja menee kuulemma toisin päin eli miehellä pitää olla vaimon suostumus??

Alkuperäinen kirjoittaja päärynärouva:
raja on et on joko 3 lasta tai 30 vuotta. jompikumpi riittää.

Kastraatio ja vasektomia ovat ihan eri asioita....

Kastraatio eli kuohinta on leikkaus, jossa sukupuolirauhaset (tavallisesti miehen tai koiraseläimen kivekset) poistetaan tai tehdään muuten toimimattomiksi. Kuohittu ihminen on eunukki.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päärynärouva:
raja on et on joko 3 lasta tai 30 vuotta. jompikumpi riittää.

Kastraatio ja vasektomia ovat ihan eri asioita....

Kastraatio eli kuohinta on leikkaus, jossa sukupuolirauhaset (tavallisesti miehen tai koiraseläimen kivekset) poistetaan tai tehdään muuten toimimattomiksi. Kuohittu ihminen on eunukki.

Juujuu, ap tietää. :D

Meillä miehellä oli saman suuntaisia haluja. Mutta täällä ehkäisyneuvolan täti kauhistui pelkästä asian mainitsemisesta. Kierukka on kuulema parempi vaihtoehto kaikin puolin. Ja tosi asiahan on että kuka meistä tietää mitä tapahtuu tulevaisuudessa. Jos vaikka parin vuoden päästä haluiskin lapsen. Niin ja mun mies on 31 ja kaks lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tara80:
Meillä miehellä oli saman suuntaisia haluja. Mutta täällä ehkäisyneuvolan täti kauhistui pelkästä asian mainitsemisesta. Kierukka on kuulema parempi vaihtoehto kaikin puolin. Ja tosi asiahan on että kuka meistä tietää mitä tapahtuu tulevaisuudessa. Jos vaikka parin vuoden päästä haluiskin lapsen. Niin ja mun mies on 31 ja kaks lasta.

tässä on siis taustalla se että mikään hormonaalinen ehkäisy ei käy, kuten myöskään kuparikierukka mun allergian takia :/
kumien kans pelaaminen on..... noh, "kuin pussissa huljuttelisi"..

Mä voisin koittaa ettiä sulle sen eläinlääkäri opiskelijan numeron, joka oli omassa maassaan jo eläinlääkäri (maata en muista).
Oltiin lampailta palleja poistamassa, kun se kerto että siellä niillä on tapana vaan leikata kassit pusseineen irti.

18v riittää tietääkseni ikärajaksi sukupuolenvaihdosleikkaukseen. (Muussa tarkoituksessa ei taideta nykyään kastraatioita tehdä...)

Tai voithan sä kertoa täällä palstalla, jos sun mies on tehnyt jotain tosi pahaa. Tullaan porukalla puremaan siltä pallit irti...

Yhteistyössä