Mies haluaa seksiä kerran/kaksi viikossa, mikä sitä vaivaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitähittoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitähittoa

Vieras
Eli suhde vasta alussa, jos tästä nyt mitään oikeaa suhdetta ikinä kehkeytyy, kun ei oikein tyydytä seksuaalisesti tuo mies, vaikka muuten natsaakin.

Mies "suostuu" seksiin noin kerran viikossa ja seksi on silloin ihan hyvää, joskin mies on omaan makuuni liian hellä ja multa kerkeää mennä fiilis, koska mies vitkuttelee esileikin kanssa liian pitkään, eikä mene ajoissa "asiaan" vaikka yrittäisin.
Noh, mutta muuten sitä seksiä ei sitten välttämättä ole ollenkaan vaikka viikkoon.
Yritän monesti, mutta mies ei ala millekään. Hänellä alkaa kyllä seisoon kun yritän, mutta siltikin kieltäytyy.
Joskus vaikuttaa siltä, että mies saa enemmän kicksejä jostain hiplailusta, kuin seksistä.

Kokemusta moisesta? Mikä tuohon voisi olla syynä?
Tuskin ainakaan tilanne muuttuu jatkossa

Ai niin, se täytyy vielä mainita, ettei mies omien sanojensa mukaan edes masturboi juuri koskaan. Aikoinaan armeijassakaan ei sanojensa mukaan masturboinut kertaakaan, eli ei ole kai edes tosi nuorena ollut kovin seksuaalisesti aktiivinen.
Täytyykö mun nyt jättää tuo tyyppi tämän takia?

No kannattaa ottaa puheeksi.
Yhdesti on ollut tuollainen deittikaveri mullakin ja olin kyllä aivan äimän käkenä. Jonkun aikaa jaksoin katsella ja koettaa ottaa selvää tyypistä, mutta sit meni jo maku. Ihan samalla tavallahan sitä vois hengailla kenen kanssa tahansa.
Luulisi että jos kipinää on, sitä ei pysty pitämään näppejään erossa.
Tuon deitin kanssa ainakin itse huomasin että se oli tosi estynyt muutenkin sitten niissä hommissa. Että pikkasen liian perinteinen minun makuun......

Jos miehellä on fetissejä jotka on olennaisia hänen seksuaalielämälleen.

Kannattaisi kyllä enemmän puhua sen miehen kanssa kuin täällä palstalla.

Me ollaan puhuttu paljon erilaisista fetisseistä ja mies tietää kyllä omani, mutta hänellä ei kuulemma ole mitään fetissiä.
Ja hän on sanonut sen useamman kerran naureskellessa joidenkin ihmisten fetisseille mitä ollaan jostain dokkareilta katseltu, että hänellä itsellään ei ole mitään fetissejä ja ehkä senkin takia muiden fetissit saattaa tuntua oudoilta.

Minun fetissini taas ei ole mitenkään hallitseva tai miehen mielestä outo, joten siitä tuskin johtuu jatkuva seksistä pidättäytyminen.

Jos seksi on itsellesi tärkeää, niin eihän tuo hyvältä kuulosta. Jos olet tyytyväinen vähän vähäseksisemmässä suhteessa, niin sitten tuo on varmaan hyvä. Luulen, että parasta olisi kyllä puhua seksistä sen miehen kanssa...

Ei miehessä välttämättä ole mitään vikaa tai ei tuohon tarvitse mitään syytä. Ihmisillä on erilainen libido, sun potentiaalisella kumppanilla iloisesti selkeästi alhaisempi kuin sulla. Ei erektio automaattisesti tarkoita sitä että mies haluaisi seksiä, se peli ja aivot ei aina toimi yksiin.

Mä en osaa pitää "jatkuvana pidättäytymisenä sitä", jos seksiä kuitenkin on pari kertaa viikossa. Tietty jos teidän libidot eivät ollenkaan kohtaa, ja seksi on sulle tosi tärkeä asia, niin taitaapa olla väärä mies sinulle. Tosin sekin on sellainen asia, joka ei selviä kuin puhumalla miehen kanssa.

Jos mä haluaisin seksiä vaikkapa päivittäin, niin eihän mun silloin kannattaisi tyytyä kumppaniin, joka jo alusta alkaen haluaa harrastaa sitä seksiä ainoastaan kerran pari viikossa.

No kannattaa ottaa puheeksi.
Yhdesti on ollut tuollainen deittikaveri mullakin ja olin kyllä aivan äimän käkenä. Jonkun aikaa jaksoin katsella ja koettaa ottaa selvää tyypistä, mutta sit meni jo maku. Ihan samalla tavallahan sitä vois hengailla kenen kanssa tahansa.
Luulisi että jos kipinää on, sitä ei pysty pitämään näppejään erossa.
Tuon deitin kanssa ainakin itse huomasin että se oli tosi estynyt muutenkin sitten niissä hommissa. Että pikkasen liian perinteinen minun makuun......

Mä luulen, että tää tulee kaatumaan tähän. Ollaan puhuttu seksistä paljon, mutta en ole kehdannut suoraan sanoa, ettei hän tuota menoa riitä minulle mitenkään.

Taas eilen nukkumaan mennessä yritin ja käsitin, että hänkin haluaa, mutta juuri ennen kuin olisi siirrytty esileikistä yhdyntään, hän lopetti koko touhun ja kehtasi vielä kysyä heti perään, että voinko piirrellä hänen vatsaansa.
No en helvetissä tuossa tilanteessa, loukkaannuin ja lähdin pois sängystä.
Fiilis vieläkin vähän vihainen. Ei tästä varmaan tule mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja mitähittoa;28769372:
Mä luulen, että tää tulee kaatumaan tähän. Ollaan puhuttu seksistä paljon, mutta en ole kehdannut suoraan sanoa, ettei hän tuota menoa riitä minulle mitenkään.

Taas eilen nukkumaan mennessä yritin ja käsitin, että hänkin haluaa, mutta juuri ennen kuin olisi siirrytty esileikistä yhdyntään, hän lopetti koko touhun ja kehtasi vielä kysyä heti perään, että voinko piirrellä hänen vatsaansa.

Puhuitteko asiasta myöhemmin?
Selititkö miehelle, miltä sinusta tuntuu?

Kun eletään tämmöistä aikaa, että seksistä puhuminen ei ole enimmäkseen enää mikään tabu ja tietoa asiasta kyllä löytyy, niin eikö se ole jo tullut selväksi, että ihmisillä on erilaiset tarpeet seksin suhteen? Toiset vaan tarvitsevat seksiä vähemmän kuin toiset. Ei siinä tarvitse minkään vaivata.

Alkuperäinen kirjoittaja mitähittoa;28769331:
Me ollaan puhuttu paljon erilaisista fetisseistä ja mies tietää kyllä omani, mutta hänellä ei kuulemma ole mitään fetissiä.
Ja hän on sanonut sen useamman kerran naureskellessa joidenkin ihmisten fetisseille mitä ollaan jostain dokkareilta katseltu, että hänellä itsellään ei ole mitään fetissejä ja ehkä senkin takia muiden fetissit saattaa tuntua oudoilta.

Minun fetissini taas ei ole mitenkään hallitseva tai miehen mielestä outo, joten siitä tuskin johtuu jatkuva seksistä pidättäytyminen.

Noh, ehkä hänellä on alhainen testosteronitaso, tai muuten vaan ei ole kovin seksuaalinen ihminen.

:laugh:

Minkä ikäisestä mihestä on kyse??

muoks. Näin luettuna naurattaa tuo juttu muttei mullakaan varmaan olisi huumori sitä livenä kestänyt. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Kiitos vastauksista.

Itsekin alan olemaan sitä mieltä, ettei tästä tule mitään.
Seksistä ollaan puhuttu oikeasti paljon miehen kanssa ja jo paljon ennen kuin sitä edes harrastettiin ja myös sen jälkeen.
Mies on sanonut, että hänen mielestään laatu korvaa määrän yms.

Olen luullut, ettei seksi ole minulle tärkeää, koska pystyn helposti olla ilman seksiä, jos en seurustele (eli vuosia).
Mutta näköjään se on tärkeää, jos sitä olisi periaatteessa mahdollista saada milloin vain.
Ja on meissä tuossa itsetyydytyksessäkin se ero, että mies ei masturboi juuri ikinä, minä usein montakin kertaa päivässä, keskimäärin ehkä kerran päivässä aina.
Tuntuu vaan typerältä heittää hyvä mies seksin vuoksi hukkaan, mutta ei sekään oikein onnistu, että minä tunnen oloni surkeaksi asian tiimoilta.

Ja joo, onhan tämä vähän typerää täällä avautua, mutta kun vaivaa, enkä viitsi ystävien kanssa tällaisista puhua ja samalla laverrella miehen asioita.
Miehen kanssa olen puhunut, mutta en näin suoraan enkä viitsi häntä säikytellä eropuheilla, ennen kuin olen varma asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja mitähittoa;28769415:
Kiitos vastauksista.

Itsekin alan olemaan sitä mieltä, ettei tästä tule mitään.
Seksistä ollaan puhuttu oikeasti paljon miehen kanssa ja jo paljon ennen kuin sitä edes harrastettiin ja myös sen jälkeen.
Mies on sanonut, että hänen mielestään laatu korvaa määrän yms.

Olen luullut, ettei seksi ole minulle tärkeää, koska pystyn helposti olla ilman seksiä, jos en seurustele (eli vuosia).
Mutta näköjään se on tärkeää, jos sitä olisi periaatteessa mahdollista saada milloin vain.
Ja on meissä tuossa itsetyydytyksessäkin se ero, että mies ei masturboi juuri ikinä, minä usein montakin kertaa päivässä, keskimäärin ehkä kerran päivässä aina.
Tuntuu vaan typerältä heittää hyvä mies seksin vuoksi hukkaan, mutta ei sekään oikein onnistu, että minä tunnen oloni surkeaksi asian tiimoilta.

Ja joo, onhan tämä vähän typerää täällä avautua, mutta kun vaivaa, enkä viitsi ystävien kanssa tällaisista puhua ja samalla laverrella miehen asioita.
Miehen kanssa olen puhunut, mutta en näin suoraan enkä viitsi häntä säikytellä eropuheilla, ennen kuin olen varma asiasta.

Ja pitää muistaa että vuosien kuluessa se vaan tuppaa vähenemään se seksin määrä ihan luontaisestikin. Eli jos nyt jo turhauttaa niin mitä se onkaan sitten muutaman vuoden päästä. Mieti tarkkaan plussat ja miinukset, ja se että olisko asialle vielä oikeasti jotain tehtävissä.

Kysyitkö häneltä suoraan miksi lopetti, ja sanoitko että sinä olisit halunnut yhdyntää?

:laugh:

Minkä ikäisestä mihestä on kyse??

muoks. Näin luettuna naurattaa tuo juttu muttei mullakaan varmaan olisi huumori sitä livenä kestänyt. :D

28-vuotias.

Minuakin toisaalta naurattaa, toisaalta tuntuu jotenkin tosi nöyryyttävältä tuollainen.
Sen mä olen miehellekin sanonut, että hän on tavallaan hyvin koominen tapaus, vaikka onkin ärsyttävä välillä. :D

Kai mä haen jotain tukea näille eroajatuksilleni täältä, kun mietin ensin, että onko se hiukan typerää lopettaa juttu vain seksin takia.
Mutta eipä se taida olla.

[QUOTE="noo";28769382]Puhuitteko asiasta myöhemmin?
Selititkö miehelle, miltä sinusta tuntuu?[/QUOTE]

Ei oikeastaan. Siinä tilanteessa vaan tein selväksi, että olisin halunnut seksiä ja lähdin loukkaantuneena pois.
Tosin loukkaantumistani en näyttänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja mitähittoa;28769450:
Sanoin vaan, etten ala vatsaan nyt piirtelemään, enkä tykkää turhaa hipelöidä enkä etenkään silloin, kun haluaa seksiä.
Hän ei sanonut oikein mitään ja mä lähdin siitä sitten pois joksikin aikaa, ennen kuin menin nukkumaan.

Ennen eroa kokeile vielä ainakin täysin suoraa lähestymistapaa. Kysy seuraavan kerran miksi lopettaa/miksi ei halua/miksi kiusaa sinua ja lopettaa sitten vaikka sinä haluaisit seksiä. Vastauksesta riippuen (älä anna pistää leikiksi vaan ihan vakavasti puhutte) sitten tee ratkaisusi.

• Tykkää
Reactions: Cassyput
Hassua, että jos tilanne on se, että nainen tahtoo miestä useammin, täällä palstalla toitotetaan että pitää vaihtaa miestä. Jos mies haluaa naista useammin, haukutaan tunteettomaksi moukaksi joka ei saa vaatia naiselta mitään. :)
Miehelläsi on alhaisempi libido, ei siinä sen kummempaa. Ei kaikki miehet halua seksiä jatkuvasti.

[QUOTE="Jeppe";28769499]Hassua, että jos tilanne on se, että nainen tahtoo miestä useammin, täällä palstalla toitotetaan että pitää vaihtaa miestä. Jos mies haluaa naista useammin, haukutaan tunteettomaksi moukaksi joka ei saa vaatia naiselta mitään. :)
Miehelläsi on alhaisempi libido, ei siinä sen kummempaa. Ei kaikki miehet halua seksiä jatkuvasti.[/QUOTE]

Tottakai mietitään aina sen kirjoittajan kohdalta sitä asiaa.

[QUOTE="Jeppe";28769499]Hassua, että jos tilanne on se, että nainen tahtoo miestä useammin, täällä palstalla toitotetaan että pitää vaihtaa miestä. Jos mies haluaa naista useammin, haukutaan tunteettomaksi moukaksi joka ei saa vaatia naiselta mitään. :)
Miehelläsi on alhaisempi libido, ei siinä sen kummempaa. Ei kaikki miehet halua seksiä jatkuvasti.[/QUOTE]

Näinhän se on: miehissä aina se vika.

[QUOTE="vieras";28769620]Näinhän se on: miehissä aina se vika.[/QUOTE]

Mä kyllä fiilaan niitä miehiä, tuntuu nimittäin niin pahalta kun toinen ei halua.

Yritin jutella miehen kanssa suoraan, mutta en ilmeisesti ole kovin lahjakas siinä, sillä mies otti asiani haukkumisena.
Pyysin anteeksi jos loukkasin ja vaihdoin puheenaihetta.

Yhteistyössä