Mies haluaa muita?

• Viestiketjun aloittaja musha85
  • Ensimmäinen viesti
musha85
Mieheni aina katselee muita naisia ja välillä se kertoo että tota olis vissii kiva panna tai että toi on hyvännäköinen. Eilen kun oltiin Prismassa ostoksilla, tuli vastaan kaunis, laiha, vaalea hiuksinen nuori nainen jolla oli minihame. Mies kerto että noita sääriä vois nuolla pitkään :/ Itse en ole piiitkään aikaan katsellut muita. Pitäsköhän alkaa?

Suzu harmaana
Pistäppä takaisin samalla mitalla. Joko miehesi on a) uskomattoman torvi tai b) ärsyttää sinua tahallaan. Jokainen normaali mies tajuaa, että vaikka tuollaista ajattelisikin, ei sitä omalle kumppanille puhuta. Eli ei kun samalla mitalla takaisin. Parasta olisi, ettet näytä jos suutut tai pahoitat mielesi, sitä hän käytöksestään päätellen juuri toivookin...
On tullut koettua entisissä suhteissa.

Reetta-Liina
Pyörittelen täällä päätäni. Voi sua, mua tekee kipeetä, jos mun mies edes vilkaisee toista naista, mutta ei se kyllä ala tuollaista sanomaan. Ja jos sanoo jotain, niin yleensä sitten siitä keskustellaan sen jälkeen rauhallisti.

pimpelipom
:x NO ,VOI SUN VIETÄVÄ?Piti ihan isolla kirjoittaa :whistle: Kyllähän sun täytyy iskeä samalla mitalla kuulkaas?Ei muuta kuin kommenttia tyyliin "toi on kyl sen näköinen uros että pöksyt vallan kostuu.Ihana rakastaja ihan varmasti!..."jne? :p =) Minkälainen torvi kehtaa heittää noin lapsellista läppää naiselleen?Ei kuulosta liian romanttiselta hepulta miehesi?Rasvaiset ja oksettavat on jutut äijänketaleella :/ Tao sen päähän mitä mieltä olet jos ei mene jakeluun,niin eikun 'äijä kiertoon??? :D Muista säilyttää itsekunnioituksesi ;) jatkoja!

:eek: siis ihmettelet miksi miehesi katsoo muita,ihmettelen vaan ku ite just kirjotit tossa liian vähän seksiä aiheessa,että mieluummin istut ruokien kanssa töllön eessä ku sekstaat miehesi kanssa... :eek:
katso peiliin ja tee asialle jotain,miehesi yrittää varmaan kertoa sinulle jotain...

Mä tiedän että mies katselee muita, eikä se haittaa: tosin ei tietysti tuijottamalla tuijota vaan hienotunteisesti. Samoin mä teen muita kaksilahkeisia kohtaan, joten katselkoon ihan niin paljon kuin tykkää. Mutta jos käyttäisi naisesta sanoja pantavan näköinen, olisi kolmas maailman sota meidän huushollissa valmis. Mä en siedä sitä, että naisesta puhutaan sillä tavalla. Joskus saattaa sanoa jonkun olevan kaunis tai jotain, mutta ei ikinä mitään epäkohteliasta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 13:40 kerttu kirjoitti:
:eek: siis ihmettelet miksi miehesi katsoo muita,ihmettelen vaan ku ite just kirjotit tossa liian vähän seksiä aiheessa,että mieluummin istut ruokien kanssa töllön eessä ku sekstaat miehesi kanssa... :eek:
katso peiliin ja tee asialle jotain,miehesi yrittää varmaan kertoa sinulle jotain...

Samaa pistin minäkin merkille! Jos sinua EI huvita seksi miehesi kanssa kuin joskus kerran kuussa. Niin veikkaanpa että ei mikään ihme, että miehesi vilkuilee muita.
Ei sen puoleen, etteikö ukkosi kommentit ole törkeitä ja lapsellisia, mutta ihan varmaan tuolla keinolla yrittää viestittää sinulle jotain. Eikö se sinulle aiemmin tullut mieleen?
Tottakai hän yrittää saada sinua mustasukkaiseksi, että alat tehdä asialle jotain!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 15:32 Heidi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 13:40 kerttu kirjoitti:

Samaa pistin minäkin merkille! Jos sinua EI huvita seksi miehesi kanssa kuin joskus kerran kuussa. Niin veikkaanpa että ei mikään ihme, että miehesi vilkuilee muita.
Ei sen puoleen, etteikö ukkosi kommentit ole törkeitä ja lapsellisia, mutta ihan varmaan tuolla keinolla yrittää viestittää sinulle jotain. Eikö se sinulle aiemmin tullut mieleen?
Tottakai hän yrittää saada sinua mustasukkaiseksi, että alat tehdä asialle jotain!
Ja mä olen sitä mieltä että on mies tyhmä jos se tuolla konstilla kuvittelee omalta naiseltaan seksiä saavansa. Ja sitä paitsi: kuinka monessa parisuhteessa jatkuvasti harrastetaan seksiä öin ja päivin: useimmissa suhteissa on aikoja ettei huvita niin yhtään, ja tuo kerran kuukaudessakin on jo riittävästi. Jos toinen ei sitä ymmärrä, ja tärkein pointti on päästä naimaan, olisi ehkä kannattanut miettiä haluaako parisuhdetta ollenkaan. Kannattaisi miehen oikeasti vilkaista peiliin: tarttuisi ennemmin tiskiharjaan kuin kertoisi mielellään nuoleskelevansa muiden naisten sääriä. saahan sitä katsella ja kuvitella, mutta loukkaavaksi ei tarvitsisi alkaa.

Samaa mieltä NeitiNasun kanssa. Katselu ja kuvittelu on minunkin mielestä sallittua, mutta moiset kommentit ovat loukkaavia sekä sinua että naisia kohtaan yleensäkin. Kyllä miehelläkin pitäisi jotain käytöstapoja olla, eikä naistaan arvostava mies muutenkaan puhuisi tuolla tavoin. :(

olen samaa mieltä että kommentit on loukkaavia,mutta onko miehen aletava munkiksi jos naista ei haluta,kerran kuussa on kyl aika vähän.ei se oma käsi sitä läheisyyttä anna.ja jos mies on vaan naintia naiselta hakemassa niin kannattaisiko harkita vaihtoa.
ei siinä suhteessa paljoa ole jos mies hakee vaan panoa ja nainen sipsi kulhon kannattajaa :ashamed:
ihme porukkaa,sitte naiset ihmettelee ku miehet pettää ja harrastaa suhteita,hoh hoh

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 16:58 kerttu kirjoitti:
olen samaa mieltä että kommentit on loukkaavia,mutta onko miehen aletava munkiksi jos naista ei haluta,kerran kuussa on kyl aika vähän.
Miehen ei ole alettava munkiksi, mutta ymmärrys ja kärsivällisyys olisi aika kova sana. Tulee vielä aika ehkä jos miestä ei haluatakaan ja nainen sekstailisi vaikka koko ajan: mahtaisi tuntua hyvältä jos vaikkapa masennuksen tai uupumuksen takia jääneen seksin vuoksi nainen näyttäisi ovea ja taluttaisi samalla avaukselle sisään jonkun kenin. Oikeasti: ehkä parisuhteessa näitä asioita on mietittävä molempien kannalta eikä vaan sen ketä sattuu enemmän panettamaan. Kerran kuussa on juuri sopivasti jos toista ei kerran useammin haluta.

\
ihme porukkaa,sitte naiset ihmettelee ku miehet pettää ja harrastaa suhteita,hoh hoh

Ja minä kun en usko sitä, että miesten yleisin syy pettämiseen löytyy siitä, millainen kumppani kotoa löytyy. Ei se vilkas seksielämäkään mikään uskollisuuden tae ole. Ja vaikka välillä jokaiselle tekee hyvää katsoa peiliin, niin rajansa se naisten syyllistämisessäkin on.

totta naisissa on ihan yhtä paljon pettäjiä,mutta on oltava joku vika ku mieluummin mässää jotain sipsii ku viihtyy kamarin puolella.
synnytyksen jälkeen ja on noita muitakin kausia on ymmärrettävää,mutta voihan niistä puhua.mun mielestä seksi kuuluu normaaliin parisuhteeseen.eihän sitä mitään kaneja tarvii olla,mutta kuiteski kerran kuussa hoh hoijaa....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 19:10 kerttu kirjoitti:
totta naisissa on ihan yhtä paljon pettäjiä,mutta on oltava joku vika ku mieluummin mässää jotain sipsii ku viihtyy kamarin puolella.
synnytyksen jälkeen ja on noita muitakin kausia on ymmärrettävää,mutta voihan niistä puhua.mun mielestä seksi kuuluu normaaliin parisuhteeseen.eihän sitä mitään kaneja tarvii olla,mutta kuiteski kerran kuussa hoh hoijaa....
No niinpä, mistäs sä tiedät millainen kausi ap:llä on menossa: voi olla tuhat ja yksi syytä miksei häntä tällä erää haluta sen enempää, eikä miehen laukomiset ole tähän syypää todennäköisesti ihan pienimmästä päästä. Meillä vuoroin vieraissa toista haluttaa enemmän toista vähemmän, mutta ei meistä silti kumpikaan sano että taidan lähteä tästä naapurin blondin sääriä nuoleskelemaan tai mökille entisen hoidon kanssa viikonlopuksi. Mieti nyt vähän.

niin just ,pyhä nainen paska mies.
on sillä aihettaki valittaa,tai toinen vois ainaki selittää ettei nyt huvita ja mikä sä nasu oot kaikkeen aina selittää oisit joskus hiljaa...tai ai nii mieluummin istut koneella ku miehes seurana :p

voi pyhä lehmä
\
olen samaa mieltä että kommentit on loukkaavia,mutta onko miehen aletava munkiksi jos naista ei haluta,kerran kuussa on kyl aika vähän.ei se oma käsi sitä läheisyyttä anna.ja jos mies on vaan naintia naiselta hakemassa niin kannattaisiko harkita vaihtoa.
ei siinä suhteessa paljoa ole jos mies hakee vaan panoa ja nainen sipsi kulhon kannattajaa :ashamed:
Tämä oli hyvä, näin minäkin ajattelen asiasta.

voi pyhä lehmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 17:50 NeitiNasu kirjoitti:
\
olen samaa mieltä että kommentit on loukkaavia,mutta onko miehen aletava munkiksi jos naista ei haluta,kerran kuussa on kyl aika vähän.
Miehen ei ole alettava munkiksi, mutta ymmärrys ja kärsivällisyys olisi aika kova sana. Tulee vielä aika ehkä jos miestä ei haluatakaan ja nainen sekstailisi vaikka koko ajan: mahtaisi tuntua hyvältä jos vaikkapa masennuksen tai uupumuksen takia jääneen seksin vuoksi nainen näyttäisi ovea ja taluttaisi samalla avaukselle sisään jonkun kenin. Oikeasti: ehkä parisuhteessa näitä asioita on mietittävä molempien kannalta eikä vaan sen ketä sattuu enemmän panettamaan. Kerran kuussa on juuri sopivasti jos toista ei kerran useammin haluta.
Miksi haluton on voitolla tässä???

voi pyhä lehmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 22:06 kerttu kirjoitti:
on sillä aihettaki valittaa,tai toinen vois ainaki selittää ettei nyt huvita ja mikä sä nasu oot kaikkeen aina selittää oisit joskus hiljaa...tai ai nii mieluummin istut koneella ku miehes seurana :p
Hih, hyvä kerttu! Sulla on oikea asenne!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 22:40 voi pyhä lehmä kirjoitti:
\
kiitos :p
mut niin se on voi nais raukkaa ku joutuu tolasta kokemaan,mut anna olla jos mies tulis tänne valittaa nii töttöröö et sais paskaa niskaan.. :eek:

voi pyhä lehmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 22:43 kerttu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 22:40 voi pyhä lehmä kirjoitti:
\

kiitos :p
mut niin se on voi nais raukkaa ku joutuu tolasta kokemaan,mut anna olla jos mies tulis tänne valittaa nii töttöröö et sais paskaa niskaan.. :eek:
Niin sais paskaa suut ja silmät täyteen! Mutta haluttomia naisia pitää aina ymmärtää. On se #&%£$!*, että muka puutteessa pitäis olla kuukausia, jopa vuosia vain sen vuoksi, ettei akka anna.
En ihmettele, jos mies menee ja etsii halukkaampaa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2004 klo 13:01 musha85 kirjoitti:
Mieheni aina katselee muita naisia ja välillä se kertoo että tota olis vissii kiva panna tai että toi on hyvännäköinen. Eilen kun oltiin Prismassa ostoksilla, tuli vastaan kaunis, laiha, vaalea hiuksinen nuori nainen jolla oli minihame. Mies kerto että noita sääriä vois nuolla pitkään :/ Itse en ole piiitkään aikaan katsellut muita. Pitäsköhän alkaa?
Täytyy sanoa että mikäli olisi minun mieheni olisi saanut jo äkäset lähdöt \|O \|O \|O

[/quote]
Niin sais paskaa suut ja silmät täyteen! Mutta haluttomia naisia pitää aina ymmärtää. On se #&%£$!*, että muka puutteessa pitäis olla kuukausia, jopa vuosia vain sen vuoksi, ettei akka anna.
En ihmettele, jos mies menee ja etsii halukkaampaa!
[/quote]

Käännetään vain asia toisin päin! Omalla kohdallani raskauden edetessä miehelläni tuntuu kadonneen halut totaalisesti kun itselläni taas ne ovat vain vastaavasti lisääntyneet. Tätä on jo jatkunut useampi kuukausi. Seksiä on nykyisin vain minun aloitteestani ja montakohan kertaa lienen saanut pakit viettely-yrityksissäni :ashamed: No, itse olen ollut valmis miestäni ymmärtämään. Hänelle kehoni muuttuminen on ollut hämmentävä asia, enkä ole siitä loukkaantunut. Mies on muuten ollut minulle tosi kultainen koko raskauden ajan ja olen ollut onnellinen siitä. Kovinpa tuntuis vieraalta ajatukselta alkaa miehelleni supattamaan ostarissa, kuinka ihanaa olisi saada munaa tuolta komealta atleettiselta uroolta. Samoin tuntuisi kovin kummalliselta mennä naapurin sedän kanssa panemaan, kun mies kotona ei anna tarpeeksi usein :eek:
No jos tilanne jatkuisi samanmoisena useita vuosia, niin tiiä tuota sitten. Jos suhde toimisi muuten hyvin, niin todennäköisesti sopeutuisin vähäiseen seksimäärään. Jos se taas kävisi ylivoimaiseksi, niin ainakin ottaisin reilusti eron ja toteuttaisin sitten tyydyttävää seksielämää, kuin että pettäisin ja oikeuttaisin paskat tekoni sillä, kun toinen ei anna. Oli pettäjä sitten mies tai nainen, niin minusta on väärin vierittää syy kumppanin niskaan.

Yhteistyössä