MIES HALUAA KOLMANNEN LAPSEN!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitix2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitix2

Vieras
Mä jo odottelinkin että koska se taas rupee sitä höpöttämään... Meillä on lapset 3v ja 1v. Mä vaan haluaisin laihduttaa vielä vanhoja raskauskiloja pois (nyt ei enää voine puhua synnytyksen jälkeisestä turvotuksesta). Valitettavasti olis ainakin 10kg että pääsis siihen mitä oli ennen esikon odotusta. Vauvakuume on mullakin kova, mutta ajattelen itseäni että miten paljon sitä ylimääräistä tulee sit jos nyt paukahtais paksuks. Olis mukavampi ruveta odottaan kevyempänä, jos meille vaan vielä lisää lapsia suodaan!! Milläs sitä sais ripeesti 10kiloo pois? Tai siis tiedän että suklaat ym pois, mutta oliskohan jotain nettifoorumia mistä sais tukea. En ehdi käydä painonvartijoissa.

Mitenkähän mä saisin miehen haluamaan lisää lapsia? kyllä noi kaksikin riitäis, mutta yksi lisää olisi myös tervetullut. Mutta onnea teille, toivotaan että tärppää pian :) Kyllä sä ne kilot kerkeät saaha pois vauvan jälkeen, eiköhän kolme lastakin pidä tasaisesti liikkeessä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitenkähän mä saisin miehen haluamaan lisää lapsia? kyllä noi kaksikin riitäis, mutta yksi lisää olisi myös tervetullut. Mutta onnea teille, toivotaan että tärppää pian :) Kyllä sä ne kilot kerkeät saaha pois vauvan jälkeen, eiköhän kolme lastakin pidä tasaisesti liikkeessä ;)

No mulla on toi mirena, joten ainakin se täytyy käydä nippasemassa pois, mutta kyllä mä oikeesti mietin että täytyy lakata syömästä ja ottaa se kierukka sitten keväämmällä pois ja odotella että tärppää. En mä tiedä millä saa miehen haluaan lisää lapsia, mä surkuttelin sille että kun mä oon jo niin vanha että kohta en voi saada enää lapsia, oon kohta 30, joten ei mitään kauheeta paniikkia vielä. Sit se vaan sanoi että no oikeestaan hän on jo ihan valmis kolmanteen, jos sellainen suodaan. HIH!

:) Voithan silti tarkkailla syömisiä raskausaikanakin. Ettei ainakaan lisää tule. Tuskin kannattaa mitään pikalaihdutuskuureja tehdä. Terveellistä ruokaa ja liikuntaa vaan, niin putoaa sen mitä putoo. Raskautumiselle ja vauvanalullekkin parempi niin :)

Yhteistyössä