Mies haluaa kolmannen lapsen, mutta mua pelottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "katti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"katti"

Vieras
Raskaus, synnytys ja ihan kaikki... Periaatteessa ehkä minäkin haluan kolmannen lapsen mutta nämä pelot on niin voimakkaat. Enkä ymmärrä oikein mistä ne on peräisin koska aikaisemmat raskaudet ja synnytykset suht ok menneet.

Ite oon ilmottanu stopin jo ekan jälkeen. Tosin haluan samalla lopettaa jo hormonien lykkääminen itseeni eli toivotaan että mies on tyytyväinen siihen ratkaisuun että vedän piuhat poikki ja että enempää lapsia meille ei enää tule.

Minä taas ymmärrän oikein hyvin että kolmas kerta pelottaa enemmän. Kuitenkin tietää jo mikä kaikki voi mennä pieleen ja miten isoista asioista on Kyse.

Meillä vähän sama tilanne. Mies haluaisi kolmannen ja neljännen mutta minä en. Olen tehnyt selväksi ettei minusta ole siihen enää kolmatta kertaa... Kaksi kertaa kaikki mennyt hyvin ja silti olen ollut jaksamisen äärirajoilla.Nyt kaikki jo helpomaa kun lapset ovat jo vähän isompia, joten kolmatta kertaa ei tule! Nyt aioin vain nauttia elämästä, keskittyä imyös hieman enemmän itseeni jne.

Mä kyllä haluan sen lapsen ja jaksamista riittää kyllä. Mutta nuo pelot että jotain menee pahasti pieleen raskauden aikana tai synnytyksessä. Kai se on se kun tietää kaikki mahdolliset riskit. Ekan ja tokan lapsen kanssa oli vielä paljon mistä ei tiennytkään.

olin aivan hysteerinen jo ekaa odottaessani :( kaikki meni kuitenkin hyvin. Toista odottaessani olin vielä hysteerisempi ja kolmatta odottaessa olin koko ajan paniikissa, jos vauva ei liikkunut :( kaikissa raskauksissa ramppasin käyrällä vähäisten liikkeiden takia. Kolmas syntyikin pelkosektiolla kaksi aiempaa alateitse. Lähipiirissä on ollut kohtukuolema ja synnytyksessä on myös kuollut ihan täysiaikainen vauva :'(

Yhteistyössä