mies haluaa alistamista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm, vinkkejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm, vinkkejä

Vieras
Heip, mulla uusi miesystävä jonka kanssa sekstailtu tässä vasta muutamia kertoja. Hän on varsin selvästi tuonut esiin että haluaa (ainakin toisinaan) minun ottavan täysin ohjat ja ehkä myös alistaa häntä, ja se on mulle varsin ok, en vain oikein tiedä että MITEN... :D

Olen luonteeltani varsin itsevarma ja ehkä jopa dominoiva ainakin joidenkin asioiden suhteen, mutta seksin saralla olemme aiemmissa suhteissani olleet miesten kanssa aina aika "samalla viivalla". Eli sikäli oon ollut aika "kiltti" petikumppani, ja tää tuntuu vähän uudelta mulle.

Ja ei, tämä kyseinen mies ei ole mitenkään neitimäinen, vaan itse asiassa aika "valtaa pitävässä asemassa" itse, joten ehkäpä haluaa että se valta on sängyssä välillä jollain muulla. :)

Vinkkejä...? Kokemuksia? Mitenkä mies kuriin? :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Heip, mulla uusi miesystävä jonka kanssa sekstailtu tässä vasta muutamia kertoja. Hän on varsin selvästi tuonut esiin että haluaa (ainakin toisinaan) minun ottavan täysin ohjat ja ehkä myös alistaa häntä, ja se on mulle varsin ok, en vain oikein tiedä että MITEN... :D

Olen luonteeltani varsin itsevarma ja ehkä jopa dominoiva ainakin joidenkin asioiden suhteen, mutta seksin saralla olemme aiemmissa suhteissani olleet miesten kanssa aina aika "samalla viivalla". Eli sikäli oon ollut aika "kiltti" petikumppani, ja tää tuntuu vähän uudelta mulle.

Ja ei, tämä kyseinen mies ei ole mitenkään neitimäinen, vaan itse asiassa aika "valtaa pitävässä asemassa" itse, joten ehkäpä haluaa että se valta on sängyssä välillä jollain muulla. :)

Hyvin sinulla on pullat uunissa! Meillä kurinpidollinen asetelma alkoi viitisen vuotta sitten ja ainakin minä olen ollut hyvin tyytyväinen asemaani.
En tosin kirjoituksestasi oikein saanut selville olisiko kyse "oikeasta" kurinpidosta vai sänkykamarileikeistä. Itse annan miehelleni roiman selkäsaunan aina kun minusta tuntuu että hän on sen tarpeessa ja hyvin on mennyt.
Jos tällaisesta on kysymys niin vinkkejä löytyy!

Hyvin sinulla on pullat uunissa! Meillä kurinpidollinen asetelma alkoi viitisen vuotta sitten ja ainakin minä olen ollut hyvin tyytyväinen asemaani.
En tosin kirjoituksestasi oikein saanut selville olisiko kyse "oikeasta" kurinpidosta vai sänkykamarileikeistä. Itse annan miehelleni roiman selkäsaunan aina kun minusta tuntuu että hän on sen tarpeessa ja hyvin on mennyt.

Meitä oli kaksi eukko SAUNASSA ja nuori mies. Sillähän rupes seisoo ja kaverini löi sitä seisovalle munalle, ei paljon auttanut ja puristeltiin kunnolla. Ja kuritettiin takkahuoneessa kaksin kun oli kovana. Vuosi tehty ja on suostunut moneenkin dildo leikkeihin vaikka kuulema pyllyssä tuntuukin.

Viimeksi muokattu:
Joo, en tosiaan tarkemmin tiedä vielä mitä mies haluaa, mutta on vain useaan kertaan maininnut pitävänsä vähän kovemmista otteista. ;)
Alkoi puhua tästä mulle enemmän sen jälkeen kun heti ekalla yhteisellä seksikerrallamme ärähdin hänelle ohjeita aika tiukkaan tahtiin kun meinasi mokoma hidastaa tempoa. :D

Sen lisäksi että tykkää sängyssä määräilevästä naisesta niin haluaa myös kokeilla peppuseksiä, ihanaa kun kertoo suoraan mitä haluaa eikä ole tylsä lähetyssaarnaaja -tyyppi... Peppupano ehkä hivenen kuitenkin pelottaa, miehellä on nimittäin hyvinkin paksu penis, joten liukkaria tarviis varmaan litran. :D Aiemmin mulla ei ookaan ollut mitään sormia isompaa kakkosessa...

Meitä oli kaksi eukko SAUNASSA ja nuori mies. Sillähän rupes seisoo ja kaverini löi sitä seisovalle munalle, ei paljon auttanut ja puristeltiin kunnolla. Ja kuritettiin takkahuoneessa kaksin kun oli kovana. Vuosi tehty ja on suostunut moneenkin dildo leikkeihin vaikka kuulema pyllyssä tuntuukin.

Äläs Kuuno Kunnon kyntömies yritä!

Viimeksi muokattu:
niin sitomalla

Huomasin kun olen nuoren miehen kanssa nainut että saa kurittaa muniakin/pyllyäkin ym. Sitä on oppinut antaa remmiä kun ei heti tee. Vaikka olenkin vanhempi nainen ja poitsu laukee liian aikaisin niin käsken nuolemaan haarat tai saa remmiä. Kolme vuotta on "leikitty" kun tule käymään vaikka olen 55vja poitsu jo kai 20v. (aina oppii uutta salassa). Jos ei muuta niin sitomalla omat halut.

Viimeksi muokattu:

Onko mitenkään edennyt : )

Oletko koittanyt puristella tai läpsäytellä kiveksiä? Kannattaa aloittaa kevyesti :)

Kyllähän miehen kuriin saa :)
Tapasin eräänä perjantaina avioeroni jälkeen lukioaikaisen ihastukseni baarissa. 'poju' oli melko tuiskeessa ja tuli juttelemaana kanssani. Kertoili minulle haaveilevansa naiselle alistumisesta ja piiskan saamisesta. Vein hänet kotiini, vaikka tiesin ettei miehestä siinä kunnossa minulle mitään iloa olisi. Sitten lauantaina kun 'poju' oli selvinnyt pahimmasta krapulastaan, otin hänen juttunsa naiselle alistumisesta puheeksi. Hieman nolona hän myönsi, että sellainen touhuilu kiinnostaisi edelleen. Piiskailin häntä paremman puutteessa kärpäslätkällä ja ratsastelin haluni mukaan :) No viikonloppu päättyi, vaihdoimme puhelinnumeroita ja sähköpostiosoitteita. Pyysin häntä kertoilemaan tarkemmin kuinka hän haluaisi naiselle alistua.
Nykyään tapailemme kerran tai pari kuukaudessa. Soittelen hänelle kun haluan että tavataan. Hän tulee luokseni viikonloppuisin, kokkailee minulle ja siivoaa asuntoni alasti :) Itse makailen sohvalla siideriä siemaillen, katselen frendejä ja sinkkuelämiä digiboksilta ja huutelen 'pojulle' siivousohjeita ja välillä komennan hänet nuolemaan itseäni :) Aivan loistavaa! Kun asuntoni on mielestäni tarpeeksi siisti ja 'poju' on ollut tottelevainen ja minulle kiltti, hän voi saada seksiä...
Tälläinen suhde on mielestäni parasta mahdollista :) Suosittelen vilpittömästi! ;)

Hei,
Suhteenne muistuttaa omaamme,siltäosin että mies toivoi minultakin sänkykamakamarissa kovempia otteita kun olimme yhteisen matkamme alussa.Sanonta,älä toivo se voi toteutua kävi toteen kirjaimmellisesti.Nyt hän saa piiskaa sekä kamarissa että arkielämässä aina kun asiat eivät mene toivomallani tavalla.Pidän häntä tiukassa kurissa Rouvan nuhteessa.Hänen kuuluu totella ja kunnioittaa mielipiteitäni,jos niin ei aina tapahdu,seuraa siitä erilaisia rangaituksia.
Yleensä "työtä vuorotta,"kodin siivousta,pyykkäystä,vaatteiden silitystä,pihan ja puutarhan hoitoa.Kaikkea kodin hoitoon liittyvää.Piiskaakaan en säästele.Joskus hän valittaa kovaa kuriaan vaikka tätä hän on kaivannutkin haaveissaan, jotka on minulle kertonut joskus rakastelun aikana.Tälläinen suhde jossa nainen johtaa sopii minulle mainiosti ja olen alkanut pitämään siitä vaikka alussa se tuntui vähän oudolta.Se antaa minulle niin paljon vapauksia hallita elämääni, joista en voinut nuorempana kuin haaveilla.

Kokeile rajat mitä voi tehdä. Mulla nuorempi mies millä on tiukat pakarat, kuitenkin sinne uppoo tosi paksu ja iso dildo kun kunnolla rasvaa. Valittaa mutta valitakoon, munia on kiva puristella kunnolla ja runkata. Kyllä kieltää kun sattuu liikaa. Lopuksi istun naamanpäälle ja annan suihin niinkauan kun tulee, joskus tulee kunnon lorot mut ei haittaa. Kokeilemalla oppii kaikkee kivaa....

En ole tuolleen varsinaisesti alistuva mies, mutta on se vaan niin tosi kiimaista itsekin
aina välistä antautua oman Naisen naitavaksi, saada sellaista sopivan kokoista strap-on:ia peppuunsa =O)

On todella kiihottavaa olla nelinkontin oman, ihanan seksikkäästi pukeutuneen, kullan edessä ja
tämä asettuu taaksesi, asetellen liukkarista kiiltelevän strapin peppusi (myös hyvin rasvatun) aukolle, painaen sen hitaasti ja nautinnollisesti peppuusi, alkaen hetken totuttelemisen jälkeen sua naimaan niin että litinä ja lätinä vain käy =))

Joskus olen kuitenkin sen verran alistuneempi, että mulla on kädet selän takana käsiraudoissa...
On meinaan tosi kiihottava lisämauste tähän strap-on panoon ;-)

Kyllä siinä spermat lentää ilman, että tarttee edes kaluun koskea :)

Kokeile rajat mitä voi tehdä. Mulla nuorempi mies millä on tiukat pakarat, kuitenkin sinne uppoo tosi paksu ja iso dildo kun kunnolla rasvaa. Valittaa mutta valitakoon, munia on kiva puristella kunnolla ja runkata. Kyllä kieltää kun sattuu liikaa. Lopuksi istun naamanpäälle ja annan suihin niinkauan kun tulee, joskus tulee kunnon lorot mut ei haittaa. Kokeilemalla oppii kaikkee kivaa....
.

Aluksi oli yhdenyön juttu, vanhempi nainen ja nuori poika. Kun nainnin jälkeen pyysin lisää viiniä, haki alasti ja tarjoili muna heiluen. Läikähti viiniä mahalleni ja valu jalkoväliin, poika suostu nuolemaan kunnolla. Kun runkkasin kunnolla oli valmis naitavaksi ja monta kertaa. Yöllä rasvasin sen pyllyyn ja työnsin dildon kunnolla pyllyyn vaikka valittikin. Nyt käy aina välillä kun mua haluttaa ja mitä keksis seuraavaksi. On saanut piiskaa/dildoja ja minäkin kokeillut anaaliin kun nuorta saa. Ainakin saa orgasmeja silloin kun haluaa (monta). Sitä vanhakin opiii uutta kun saa naatiskella kunnolla ja "alistaaa" .

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä tietää;11200234:
"Onnekas nainen" kyllä tietää kun saa naatiskella KUNNOLLA.

Kaikkea on tullut kokeiltua kun on nuoria tarjolla millä saa omia halujaan tyydyttää, tässä tulee ihan pervoksi kun saa tehdä "kaikkea" kivaa.

Kyllähän miehen kuriin saa :)
Tapasin eräänä perjantaina avioeroni jälkeen lukioaikaisen ihastukseni baarissa. 'poju' oli melko tuiskeessa ja tuli juttelemaana kanssani. Kertoili minulle haaveilevansa naiselle alistumisesta ja piiskan saamisesta. Vein hänet kotiini, vaikka tiesin ettei miehestä siinä kunnossa minulle mitään iloa olisi. Sitten lauantaina kun 'poju' oli selvinnyt pahimmasta krapulastaan, otin hänen juttunsa naiselle alistumisesta puheeksi. Hieman nolona hän myönsi, että sellainen touhuilu kiinnostaisi edelleen. Piiskailin häntä paremman puutteessa kärpäslätkällä ja ratsastelin haluni mukaan :) No viikonloppu päättyi, vaihdoimme puhelinnumeroita ja sähköpostiosoitteita. Pyysin häntä kertoilemaan tarkemmin kuinka hän haluaisi naiselle alistua.
Nykyään tapailemme kerran tai pari kuukaudessa. Soittelen hänelle kun haluan että tavataan. Hän tulee luokseni viikonloppuisin, kokkailee minulle ja siivoaa asuntoni alasti :) Itse makailen sohvalla siideriä siemaillen, katselen frendejä ja sinkkuelämiä digiboksilta ja huutelen 'pojulle' siivousohjeita ja välillä komennan hänet nuolemaan itseäni :) Aivan loistavaa! Kun asuntoni on mielestäni tarpeeksi siisti ja 'poju' on ollut tottelevainen ja minulle kiltti, hän voi saada seksiä...
Tälläinen suhde on mielestäni parasta mahdollista :) Suosittelen vilpittömästi! ;)

Minusta tämä Kirsin vaihtoehto tai tapa on on joptenkin niin tuttu ja hyvä. Itsekin olen usein juuri tuollaisessa asemassa ja Kirsi kuvailikin tilannetta todella hyvin.

NAiset voisivat olla todellakin aktiivisempia ja Domonoivampia ja tuollainen suhde ainakin juuri minun kanssani on hyvinkin toimiva.

Eli jos on joku siivousta ja muuta haluava nainen niin minulle voi kyllä laittaa viestiä.

Viimeksi muokattu:
Hei,
Suhteenne muistuttaa omaamme,siltäosin että mies toivoi minultakin sänkykamakamarissa kovempia otteita kun olimme yhteisen matkamme alussa.Sanonta,älä toivo se voi toteutua kävi toteen kirjaimmellisesti.Nyt hän saa piiskaa sekä kamarissa että arkielämässä aina kun asiat eivät mene toivomallani tavalla.Pidän häntä tiukassa kurissa Rouvan nuhteessa.Hänen kuuluu totella ja kunnioittaa mielipiteitäni,jos niin ei aina tapahdu,seuraa siitä erilaisia rangaituksia.
Yleensä "työtä vuorotta,"kodin siivousta,pyykkäystä,vaatteiden silitystä,pihan ja puutarhan hoitoa.Kaikkea kodin hoitoon liittyvää.Piiskaakaan en säästele.Joskus hän valittaa kovaa kuriaan vaikka tätä hän on kaivannutkin haaveissaan, jotka on minulle kertonut joskus rakastelun aikana.Tälläinen suhde jossa nainen johtaa sopii minulle mainiosti ja olen alkanut pitämään siitä vaikka alussa se tuntui vähän oudolta.Se antaa minulle niin paljon vapauksia hallita elämääni, joista en voinut nuorempana kuin haaveilla.

No valitettavasti vain sinun kaltaisiasi naisia on niin harvassa Klara. Ehkä se johtuu juuri siitä, että ei ole kokeillut ja ei oikeasti tiedä miltä sellainen elämä tuntuisi. Minulle ainakin sopisi jos se olisi ihan oikeaa todellisuutta ja ei sellaista leikkimistä niinkuin teillä.

Viimeksi muokattu:
ruotsalainen ohjelma: Kysy Seksistä. Se on dokumentti, missä tutustutaan erilaisiin seksihommiin.

Viikolla oli vuorossa pariskunta, missä miestä alistettiin aisankannattajaksi.
Pariskunta tilasi jättikaluisen, tummahipiäisen miehen hotellihuoneeseensa. Kaveri oli taiteilijanimeltään Härkä, mutta jossain vaiheessa se vaihtus tekstityksessä Sonniksi, mikä sopiikin paremmin.
Sonni tuli kylään ja ensin vähän rupattelua ja viiniä. Sitten sonni avasi sepaluksen ja komensi pikkurouvan imemään ison kalunsa pystyyn. Miehen hän lähetti hakemaan jääkaapista vettä juotavaksi. Nainen imi ja runkkasi kullin pystyyn ja Sonni riisui itsensä hommia varten. Vaikka naisen pillu olikin jo märkä, niin Sonni komensi miehen ( täysissä pukeissa ) nuolemaan rouvan pillun oikein litimäräksi. Mies tietenkin nöyrtyi ja nuoli pillun Sonnin astuttavksi. Mies komennettin tuoliin istumaan ja katsomaan mallia. Jotenkin ymmärsin, että mies oli pienikaluinen ja siksi panomiehellä piti olla jättikalu. Sonni survaisi kullin rouvan pilluun ja huudatti oikein kunnolla eri asennoissa. Rouva vinkui ja ulisi ison kalun kuokkiessa armotta hänen häpyään. Sonni taivutti naisen jalat omille olkapäilleen ja nyt mies sai tulla lähemmäs katsomaan, miten täysin avoimena ja puolustuskyvyttömänä rouvansa pillu venyi kerta toisensa jälkeen, Sonnin työntäessä kalua pohjaan saakka. Mies sai puristella rouvan rintoja ja kuunnella, miten hyvää iso kalu tekee. Nainen uikutti ja vinkui Sonnin käsittelyssä. Lopuksi Sonni laukesi rouvan sisään ja ruiski loput spermat hänen päälleen.
Hetken nainen ja Sonni huokasivat sängyllä ja sitten Sonni poistui, työnsä tehtyään. Nyt vasta mies sai riisuuntua ja nousta naisensä päälle, panemaan Sonnin jälkiluikkaaksi jätettyä rouvansa pillua. Tunsikö rouva miehensä pientä kalua? Sitä ei sanottu.
Se oli alistamista, jos mikä.