V
vierailija
Vieras
Mies hakkasi mut vkonloppuna. Oltiin baarissa yhdessä. Jo ravintolassa oli huonolla tuulella, en tiedä mistä. Hävisi yhtäkkiä. Lähdin sitten kotia. Siellähän mies oli. Alkoi vittuilemaan ja käski puhumaan. En halunnut kun tiesin että kännissä asioiden jankkaaminen on turhaa. Olin hiljaa ja menin nukkumaan. Tämä ärsytti miestäni suuresti. Kuuntelin makkarista kun hän aloitti rikkomaan tavaroita. Hyräili sekopäisesti jotain. Pisti kämpän remonttiin huonekaluja myöten. Sitten tuli minun kimpuuni. Yritin mennä piiloon mutta en kerennyt. Tässä vaiheessa en päässyt karkuun kun olin talon perimmäisessä huoneessa. Istui päälleni ja löi nyrkillä naamaani muutamia kertoja ja hakkasi päätäni lattiaan. Pääsin karkuun ja sain soitettua poliisit. No ne tuli. Eivät vieneet miestäni vaan sanoivat että omaa kämppää saa rikkoa? Ja veivät minut terveyskeskukseen. Mieheni sanoi, että minä olen riehunut ja rikkonut paikkoja. Poliisit sanoivat että tässä on sana sanaa vastaan. Mies on tod hyvä puhumaan! Tekivät kuitenkin rikosilmoituksen. Lääkäri myös kirjasi vammani. Ruhjeita otsassa ja kuhmuja päässä. Suusta tuli verta. No lähdin sitten terveyskeskuksesta kotia. Olin varma, että mieheni oli mennyt nukkumaan/sammunut. Klo oli tässä vaiheessa jo 7.
No ei ollut. Täysin hereillä. Soitti hätäkeskukseen että minä riehun ja minut pitää poistaa. Mutta kukaan ei tullut. Oli siis ihan outo. En riehunut vaan olin hiljaa ja menin taas tyhmänä nukkumaan. Kohta mies tuli ja suuttui ihan silmittömästi. Repi hiuksista lattialle. Hakkasi silmän mustaksi ja nenän turvoksiin. Ja naaman muutenkin. Istui päälläni 2h ja välillä silitti poskeani ja välillä löi. Itse en tehnyt mitään. Itkin vain uupumustani ja syljin verta. Heitti puhelimeni seinään. Lopulta alkoi nukahtelemaan. Puhui ihan sekoja. Sain vaivihkaa puhelimeni osat kerättyä ja pääsin irti otteesta. Lähdin heti karkuun. Tässä vaiheessa en soittanut poliiseja vaan vanhemmilleni ketkä tulivatkin heti. He siivosivat paikat ja veivät minut nukkumaan. Iltapäivällä lähdettiin herättelemään miestä. Ei muistanut yhtään mitään. Itki vain ja pyyteli anteeksi.
Siis mitä tapahtui? Joku psykoosi? Hulluuskohtaus?
Taustaa: 10vuotta yhdessä, kolme lasta, täysin normaali työssäkäyvä perhe. Alkon käyttö normaalia. Silloin tällöin saunakaljat ja joskus viihteelle.
En tosiaan tehnyt tästä jälkimmäisestä pahoinpitelystä ilmoitusta. Vain ekasta, lievemmästä. Oli ehkä tyhmää. Mitä tästä voi seurata miehelleni? Saako ne työpaikalla tietää? Oon shokissa ja sairaslomalla naamani takia. Mies on ihan paskana.
Anteeksi sekava sepustus. Halusin vain avautua. Hävettää ja ahdistaa.
En tarvise mitään "jätä se sika" kommentteja. Sitähän tässä mietitään että erotaanko. Mies sitä itse miettii ettei vaan tekisi mulle näin enää koskaan. Kun ei tiedä mitä tapahtui.
Ahdistaa.
No ei ollut. Täysin hereillä. Soitti hätäkeskukseen että minä riehun ja minut pitää poistaa. Mutta kukaan ei tullut. Oli siis ihan outo. En riehunut vaan olin hiljaa ja menin taas tyhmänä nukkumaan. Kohta mies tuli ja suuttui ihan silmittömästi. Repi hiuksista lattialle. Hakkasi silmän mustaksi ja nenän turvoksiin. Ja naaman muutenkin. Istui päälläni 2h ja välillä silitti poskeani ja välillä löi. Itse en tehnyt mitään. Itkin vain uupumustani ja syljin verta. Heitti puhelimeni seinään. Lopulta alkoi nukahtelemaan. Puhui ihan sekoja. Sain vaivihkaa puhelimeni osat kerättyä ja pääsin irti otteesta. Lähdin heti karkuun. Tässä vaiheessa en soittanut poliiseja vaan vanhemmilleni ketkä tulivatkin heti. He siivosivat paikat ja veivät minut nukkumaan. Iltapäivällä lähdettiin herättelemään miestä. Ei muistanut yhtään mitään. Itki vain ja pyyteli anteeksi.
Siis mitä tapahtui? Joku psykoosi? Hulluuskohtaus?
Taustaa: 10vuotta yhdessä, kolme lasta, täysin normaali työssäkäyvä perhe. Alkon käyttö normaalia. Silloin tällöin saunakaljat ja joskus viihteelle.
En tosiaan tehnyt tästä jälkimmäisestä pahoinpitelystä ilmoitusta. Vain ekasta, lievemmästä. Oli ehkä tyhmää. Mitä tästä voi seurata miehelleni? Saako ne työpaikalla tietää? Oon shokissa ja sairaslomalla naamani takia. Mies on ihan paskana.
Anteeksi sekava sepustus. Halusin vain avautua. Hävettää ja ahdistaa.
En tarvise mitään "jätä se sika" kommentteja. Sitähän tässä mietitään että erotaanko. Mies sitä itse miettii ettei vaan tekisi mulle näin enää koskaan. Kun ei tiedä mitä tapahtui.
Ahdistaa.