Niinhän se meilläkin oli ennen muksuja vähintään pari kertaa viikossa, nykyään 3 muksun ja vaimon harrastusten viedessä vapaa-aikaa iltaisin olen tyytyväinen jos kerta viikossa onnistaa, yleisempää on 1krt/kk.
Onpa joskus ollut 10 viikonkin seksittömiä kausia, mutta olen päättänyt etten vonkaa.
Aiemmin koetin yht'aikaa nukkumaan mennessä usein varovasti silitellä ja hakea läheisyyttä (jopa ilman seksin / yhdynnän kiilto silmissä), johon usein sain spontaanin vastauksen
"Kulta ei tänään, jooko? Ethän pahastu?"
Mitäs tuohon vastaisi - Ei kyllä mä haluan tuntea himoa ja rakkautta just nyt? - yleensä totesin vain "ok, kulta - katotaan sitten joskus myöhemmin...
No, nykyään hoitelen itseni lähes joka aamu suihkussa ja elän seuraavan kerran toivossa.
Koetin joskus viitisen vuotta sitten aktivoida seksielämäämme ensin ostelemalla muutaman videon ja sitten DVD -formaatissa pehmo leffoja, mutta ne eivät kiinnostaneet.
Sitten koetin ehdottaa josko lukisimme yhdessä eroottisia novelleja, mutta sekään ei kiinnostanut.
Viimeiseksi yritykseksi jäi PVC -asusteiden ja korkkareiden ostaminen hänelle. Ajattelin jos hän niissä tuntisi itsensä seksikkäämmäksi, mutta se toi uutta intoa vain pariin kertaan minkä jälkeen hän halusi lopettaa pukeutumisen miellyttääkseni minua.
Hän kuulemma pelkäsi, että seksi menee "välineurheiluksi", enkä enää asusteita ilman halua häntä, vaikka tarkoitukseni oli vain tuoda suhteemme tähän puoleen hieman "mausteita".
No, hän on kuitenkin kaunis, seksikäs ja rakastan häntä.
Odottelen aikaa, jolloin lapset eivät enää vaadi niin paljon huomiota ja meidän fyysinenkin suhteemme voi puhjeta uudelleen kukkaan! : )