Mies, elätkö puutteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miettinyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miettinyt

Vieras
Onko nykymaailmassa enää puutteessa eläviä miehiä, niin liitossa kuin sinkkuina?
Minä en tiedä.

Jos on, niin mikä on mielestänne se määrä tai kerta/ viikko että ei ole puutetta ei kurjuutta?

Kyllä se on niin ettei äijät osaa pyytää eikä muijat antaa.
Tai pyyretään väärin ja muijat suuttu.
Muijia pitää aina vähän hemmotella nii kyllä ne alkaa antaa.

Jos haluatte naisenne hulluksi seksin perään, olkaa hänelle kohteliaan huomaavaisia, älkääkä yhtään vihjailko, että mielessänne liikkuu seksiasiat. Antakaa naisen nauttia huomiostanne (ei tietysti teennäisetä) ja nainen alkaa jo pian salaa mielessään toivoa, että voi kun tuo uros pian tarttuisi ihanasti minuun...

Alkuperäinen kirjoittaja Miettinyt:
Onko nykymaailmassa enää puutteessa eläviä miehiä, niin liitossa kuin sinkkuina? Jos on, niin mikä on mielestänne se määrä tai kerta/ viikko että ei ole puutetta ei kurjuutta?

Olen puutteessa, avoliitossa. Ei hellyyttä, ymmärrystä, huomaavaisuutta tai seksiä.
Mietin miksi ylipäätään olen enää elossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Einari Se ei narise:
Onko nykymaailmassa enää puutteessa eläviä miehiä, niin liitossa kuin sinkkuina? Jos on, niin mikä on mielestänne se määrä tai kerta/ viikko että ei ole puutetta ei kurjuutta?

Olen puutteessa, avoliitossa. Ei hellyyttä, ymmärrystä, huomaavaisuutta tai seksiä.
Mietin miksi ylipäätään olen enää elossa.

Etkö Einari tiedä, että mitä enemmän antaa, sitä enemmän saa? Ja juuri tuossa järjestyksessä, kuin olet näköjään osanut ne luetellakin.

ELI:
Enemmän hellyyttä,
Enemmän ymmärrystä,
Enemmän huomaavaisuutta,
Niin saat:Enemmän rakkautta kuin myös seksiä avopuolisoltasi.

Asuntolaina, vapaa-ajanasuntolaina, remonttilaina, yllättävän iso sähkölasku. viikko palkkapäivään, pankkitili nollilla ja jääkaappi tyhjä.

Sais jo näissä ijissä loppua tämä puute ja kurjuus.

Jo kaksikuukautta ja muijaa ei vaan kiinnosta.
Olen jo lopettanut vonkaamisen ja kaiken muun.
Pitää tässä lähteä metsästämään jo kohta muita joita kiinnostaa seksikin.

Itse olen aina pitänyt seksistä.Olen 50 , mutta en ole huomannut seksualisen vireyteni heikenneen.Lähes 20 vuotta kestäneen avioliittonikin aikana harrastimme useampana päivänä viikossa.En muista ,että X vaimonikaan olisi koskaan kieltäytynyt.Hänelle tosi riitti se yksi orkku.
Uusi naiseni on harvinaisuus , hän on aina valmis. Orgasmin saanti hänelle on helppoa.Hän saa orgasmin jopa ottaessaan minulta suuhun. Yhdynnässä hänneltä tulee 3-10 perätysten Se tuntuu myös itsestä hyvältä, että toinenkin nauttii.
Uskon, että mitä enemmän seksiä harrastaa sen mukavampaa se on.
Naiset joitten kanssa olen elämäni varrella seurustellut eivät ole kukaan pihdaneet.
Mies saa katsoa peiliin mikäli nainen alkaa pihtaamaan.Sama pätee myös naisiin.

olen 72 vuotias
mulla seisoo hyvin mutta vaimolla on gyne ongelmia eikä voida nussia mistä löytäisin vanhemman parin pääsisin heidän avuksi vaimon luvalla

Ohho. Vaimollasi on siis klitoris myös kurkussa?

Kiintoisaa..

Itse olen jatkuvassa puutteessa, vaikka olen avoliitossa ja kihloissa. Nainen 26 v. Panettaa välillä niin että näköä haittaa.

Itse olen jatkuvassa puutteessa, vaikka olen avoliitossa ja kihloissa. Nainen 26 v. Panettaa välillä niin että näköä haittaa.

Sulla selvästi väärä mies, kyllä kelpais tuollainen nainen.

Onko nykymaailmassa enää puutteessa eläviä miehiä, niin liitossa kuin sinkkuina?
Minä en tiedä.

Jos on, niin mikä on mielestänne se määrä tai kerta/ viikko että ei ole puutetta ei kurjuutta?

ikä 28v, naimisissa 3v, ennen seksin määrä lähes päivittäin, nyt tuurilla 15 kertaa/vuosi....

Niinhän se meilläkin oli ennen muksuja vähintään pari kertaa viikossa, nykyään 3 muksun ja vaimon harrastusten viedessä vapaa-aikaa iltaisin olen tyytyväinen jos kerta viikossa onnistaa, yleisempää on 1krt/kk.
Onpa joskus ollut 10 viikonkin seksittömiä kausia, mutta olen päättänyt etten vonkaa.
Aiemmin koetin yht'aikaa nukkumaan mennessä usein varovasti silitellä ja hakea läheisyyttä (jopa ilman seksin / yhdynnän kiilto silmissä), johon usein sain spontaanin vastauksen
"Kulta ei tänään, jooko? Ethän pahastu?"
Mitäs tuohon vastaisi - Ei kyllä mä haluan tuntea himoa ja rakkautta just nyt? - yleensä totesin vain "ok, kulta - katotaan sitten joskus myöhemmin...
No, nykyään hoitelen itseni lähes joka aamu suihkussa ja elän seuraavan kerran toivossa.

Koetin joskus viitisen vuotta sitten aktivoida seksielämäämme ensin ostelemalla muutaman videon ja sitten DVD -formaatissa pehmo leffoja, mutta ne eivät kiinnostaneet.
Sitten koetin ehdottaa josko lukisimme yhdessä eroottisia novelleja, mutta sekään ei kiinnostanut.
Viimeiseksi yritykseksi jäi PVC -asusteiden ja korkkareiden ostaminen hänelle. Ajattelin jos hän niissä tuntisi itsensä seksikkäämmäksi, mutta se toi uutta intoa vain pariin kertaan minkä jälkeen hän halusi lopettaa pukeutumisen miellyttääkseni minua.
Hän kuulemma pelkäsi, että seksi menee "välineurheiluksi", enkä enää asusteita ilman halua häntä, vaikka tarkoitukseni oli vain tuoda suhteemme tähän puoleen hieman "mausteita".

No, hän on kuitenkin kaunis, seksikäs ja rakastan häntä.
Odottelen aikaa, jolloin lapset eivät enää vaadi niin paljon huomiota ja meidän fyysinenkin suhteemme voi puhjeta uudelleen kukkaan! : )

Ex-vaimo ei osannut nauttia seksistä, eikä se juuri kiihottanut kun huomas, että nainen oottaa vaan että koska tää on ohi. Nykyinen, kolmekymppinen naiseni on mieletön pakkaus ja tykkää seksistä ihan tosissaan. Seksikkään näköinenkin ja saa minutkin, keski-ikäisen mieheen olemaan vartalooni ja kaluuni tyytyväinen. Kultani tykkää suuseksistä puolin ja toisin (molemmat kiihotumme ottaessamme toiselta suihin, myös 69 harrastetaan paljon), ja peppuseksiäkin pyytää itse kun siitä niin tykkää. Ei ole tarvinnut enää puutteessa olla. Meillä harrastetaan vielä kolmen vuoden suhteenkin jälkeen jossain muodoissa aamuin ja/tai illoin lähes joka päivä. Mennään aikaisin yhdessä sänkyyn eikä jäädä koomassa telkkaria tuijottamaan. Ja tämä uskomattoman mahtava seksielämä ei edes ole parasta tässä suhteessa, vaan sellainen positiivinen lisä kokonaisuuteen!

Ei sitä kannata vertailla, että kuinka monta kertaa viikossa naapurissa harrastetaan verrattuna omaan suhteeseen. Ensinnäkin laatu merkitsee naiselle varmasti enemmän kuin yhdyntäkertojen määrä.

Se on kyllä totta, että jos parisuhteessa on ongelmia, niin ei sitä oikein nainen osaa heittää ongelmia mielestään ja keskittyä seksiin, vaan sitä ensiksi haluaa selvittää ongelmat ja sen jälkeen vasta sänkyyn. Jos vaikkapa mies ei tee ikinä kotitöitä ja päinvastoin sotkee koko ajan, niin vaikea sitä on olla kovin himokas, kun on ihan raivona toiselle.

Exän kanssa oli juuri sitä ongelmaa, että suhteessa oli niin paljon vikoja, että ne tappoivat omat halut. Tai siis halut oli tallella, mutta masturboin mielummin.

Nykyisessä suhteessa mies on rakas ja hän kuuntelee minua. Hän antaa aikaansa, antaa hellyyttä muutenkin kuin että halauksen pitäis heti johtaa panemiseen. Hän myös arvostaa ja kunnioittaa minua. Niinpä sitä sitten antaa ihan mielellään piparia miehelle. Alkuvaiheessa pantiin monta kertaa päivässä, mutta nyt noin 3 v jälkeen tahti on hidastunut noin 2 kertaan viikossa. Tosin nykyään saan orgasmin useammin kuin alussa, vaikka en kyllä vieläkään välttämättä edes joka viikko.