Mies ei ymmärrä miksi en enää mahdu 170cm vaatteisiin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "läski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"läski"

Vieras
Monesti sanonut asiasta.. eilen viimeksi sai minut itkemään.
Kaupoissa sanoo asiasta kovaan ääneen.. "jos olisit NORMAALIPAINOINEN, niin taas saisi tämänkin vaatteen edullisemmin nuorten puolelta".

Olen sanonut hänelle, että olen nainen, en mikään teini ja en voi sille mitään, että nuo vaatteet ei enää minulle sovi (eri mitoitus naisten ja nuorten vaatteissa?). Olen 169cm pitkä ja painan 64kg. Mieheni mielestä olen läski ja minun pitäisi mahtua 168-170cm LASTEN/NUORTEN vaatteisiin. Kengät ostan monesti (koko 37) nuorten puolelta miehen mieliksi.

Olen koittanut laihduttaa, mutta en saa kuin muutaman kilon pois ja ne on tullut takaisin pikkuhiljaa. Mies ei varmaan ymmärräkään, kuinka paljon minuun sattuu hänen sanansa :(

:O nuorten /lasten mitotuksessa ei ole otettu huomioon juurikaan rintoja,lantiota ja muita muotoja, jotka on pääsääntösesti huomioitu naisten vaatteissa. osa nuorten puolelta olevista vaatteista voi olla viellä slim mallia tai jopa Bmitotuksella olevia. löytyy tietenki perus C. mutta mies kyllä latelee törkeyksiä! miten helkkarissa uostut tuomosta kuunteleen? jos hän haluaa hellun käyttävän teinien vaatteita niin jotaki on hieman :|

käske miehen ostaa lossien puoleta (lossi = nuori mies) ja kysy sopiiko. jos pituutta on liikaa, kysy mikset vois olla lyhempi ku tulin niiiiiiin paljon helvemmaksi.

tän täytyy olla vitsi... ei kai kukaan oleta et lastenvaatteet menee aikuiselle, juurikin siksi, että aikuisella on lantio, rinnat yms. joo siis varnasti on niitä joille mahtuu, mutta voi taivas... ihan oikeasti, itsesi takia lähde suhteesta....

Sairas mies. Olen pari senttiä lyhyempi ja painan noin 55 kg ja silti en mahdu niihin vaatteisiin enää. Ekan lapsen jälkeen vielä mahduin hyvin, koska olin laihempi kuin aiemmin aikuiselämässäni kertaakaan sitä aiemmin.

Toisen lapsen jälkeen tai iän myötä, luut ovat kyllä leventyneet sairaasti. Esim. kengän koko oli ennen toista lasta 38. Nyt se on 39½. Lantio on pysyvästi leventynyt, käytin ennen lapsia - ja vielä esikoisen jälkeen housuissa kokoa 32, ja yleensä naisten puolelta ei löytynyt housuja. Koot alkoivat usein koosta 36.

Nyt käytän naisten housukokoa 36, mutta yläkropasta imetykset ovat vieneet taas pois, eli kun ennen yläkroppani oli kokoa 36, niin nyt yläkroppa on kokoa 34, ja alakroppa kokoa 36. Kun aiemmin oli yläkroppa kokoa 36 ja housut kokoa 32.

Synnyttämättömän ja alle 35vuotiaan vartalo on ihan erilainen kuin esim. 2 lapsen äidin.

Alkuperäinen kirjoittaja hyi helkkari mikä mies;23806542:
Sairas mies. Olen pari senttiä lyhyempi ja painan noin 55 kg ja silti en mahdu niihin vaatteisiin enää. Ekan lapsen jälkeen vielä mahduin hyvin, koska olin laihempi kuin aiemmin aikuiselämässäni kertaakaan sitä aiemmin.

Toisen lapsen jälkeen tai iän myötä, luut ovat kyllä leventyneet sairaasti. Esim. kengän koko oli ennen toista lasta 38. Nyt se on 39½. Lantio on pysyvästi leventynyt, käytin ennen lapsia - ja vielä esikoisen jälkeen housuissa kokoa 32, ja yleensä naisten puolelta ei löytynyt housuja. Koot alkoivat usein koosta 36.

Nyt käytän naisten housukokoa 36, mutta yläkropasta imetykset ovat vieneet taas pois, eli kun ennen yläkroppani oli kokoa 36, niin nyt yläkroppa on kokoa 34, ja alakroppa kokoa 36. Kun aiemmin oli yläkroppa kokoa 36 ja housut kokoa 32.

Synnyttämättömän ja alle 35vuotiaan vartalo on ihan erilainen kuin esim. 2 lapsen äidin.

Niin.. mä olen yli 30v ja yhden lapsen äiti. Onhan sitä pikkuruisia äitejä, mutta mä en kuulu niihin. Mieheni kait haaveilee sitten sellaisista.

[QUOTE="aapee";23806562]Niin.. mä olen yli 30v ja yhden lapsen äiti. Onhan sitä pikkuruisia äitejä, mutta mä en kuulu niihin. Mieheni kait haaveilee sitten sellaisista.[/QUOTE]

Eiköhän se olisi hieman hassuakin että pukeutuisit "lastenvaatteisiin" Eihän niiden leikkaukset kovin imartele naisen vartaloa.
Varmasti keskustelun paikka ihan kunnolla. Istutat miehen pöydän ääreen ja kysyt mikä mättää. Tuskin täysin rahasta kyse.

Yhteistyössä