Mies ei vedä vessaa ja nyt se on tukossa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emäntä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emäntä

Vieras
Jumaliste että mulla osaa olla urpo äijä! Se oli käynyt paskalla, ei ollut vetänyt vessaa. Sit meni meidän lapsi kakalle, mies pyyhki eikä vetänyt vieläkään vessaa! Sit lapsi meni uudestaan kakalle ja menin pyyhkimään ja vedin vessan niin johan se meni tukkeeseen kun on monet paperit ja paskat päällekkäin!! Ja kaiken kukkuraksi mies kerkes tässä välissä livistää jo pois kotoota! Minähän tänne tota paskaa jään tonkimaan, luoja että ottaa aivoon!! Voitte muutes vaan kuvitella sitä hajua, kolmet paskat päällekkäin, suurin osa tuotoksista haukkaa happea... YÖK!!

riko 5-6 konetiskitablettia hienoksi. kaada pönttöön, anna vaikuttaa 15min kaada pälle kuumaa (ei kiehuvaa, mut keitettyä vettä) reilusti. Ite keitin vajaan sankollisen. Lähti vetämään.

Alkuperäinen kirjoittaja putkireiska:
riko 5-6 konetiskitablettia hienoksi. kaada pönttöön, anna vaikuttaa 15min kaada pälle kuumaa (ei kiehuvaa, mut keitettyä vettä) reilusti. Ite keitin vajaan sankollisen. Lähti vetämään.

Mut kun se on täynnä vettä se pönttö eikä laske... Auttaako jos tiputan aluks ne pelkät tabletit jos ne ton paskan läpi nyt tonne viemäriin kulkeutuu..

Onko kyseessä omakoti talon vessa..
Meillä kakkosvessa meni viime syksynä tukkoon..kävi imuautot ja sun muut avaamassa ja hitto että kesti..
saivat auki..
no taas kävi että yritti tukkiutua van hokastiin että viemäri jäätää..
EIku kuumaa vettä sinne ja rupes putki vetämään.

Alkuperäinen kirjoittaja SUSU:
Onko kyseessä omakoti talon vessa..
Meillä kakkosvessa meni viime syksynä tukkoon..kävi imuautot ja sun muut avaamassa ja hitto että kesti..
saivat auki..
no taas kävi että yritti tukkiutua van hokastiin että viemäri jäätää..
EIku kuumaa vettä sinne ja rupes putki vetämään.

No kun olis ees omakotitalo, mutkun on kerrostalo!

Alkuperäinen kirjoittaja SUSU:
no hittolainen..
Eiku sitte yhteyttä isännöitsijään..

Mä oon yrittäny soitella meidän huoltoyhtiöön mutta kun ne ei vastaa sieltä ikinä! Oli vaikka miten hätänen tapaus kyseessä. Heh, ja nyt käy itteääkin kakattaa ja vessa on tukossa, haisee pahalle ja näyttää kammottavalle!! Hyi olkohon...

Alkuperäinen kirjoittaja tadaa:
Siis mä en oikeesti käsitä että aikuinen äijä jättää vetämättä, meillä jos jättäs, niin siinä oottas tuotoksensa ihan ukkoa itteensä, hyi helvetti!

No en minäkään ymmärrä!! Ja nyt tääl kärvistelen kakkahädissäni enkä pääse sontimaan kun pönttö on paskottu täyteen jo valmiiks!!

meidän poika teki joskus saman. Ainoo mikä autto oli laittaa käsi sinne ja ottaa tavaraa eli lähinnä paperit ämpärit ja vetää ne myöhemmin. ällöä, mutta jeppe (7-v)sai tehdä sen ihan ite, isäntä oli poissa ja minä en varmaan iske kättäni toisen paskaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tadaa:
Siis mä en oikeesti käsitä että aikuinen äijä jättää vetämättä, meillä jos jättäs, niin siinä oottas tuotoksensa ihan ukkoa itteensä, hyi helvetti!

No en minäkään ymmärrä!! Ja nyt tääl kärvistelen kakkahädissäni enkä pääse sontimaan kun pönttö on paskottu täyteen jo valmiiks!!

Kaiva hansikoiduin käsin sieltä enimmät paskat ja pakkaa visusti paptruun tms, kokeile sitten avata. Pakkohan sunkin on paskalla päälle. :D

Alkuperäinen kirjoittaja käsi sinne:
meidän poika teki joskus saman. Ainoo mikä autto oli laittaa käsi sinne ja ottaa tavaraa eli lähinnä paperit ämpärit ja vetää ne myöhemmin. ällöä, mutta jeppe (7-v)sai tehdä sen ihan ite, isäntä oli poissa ja minä en varmaan iske kättäni toisen paskaan!

No laitanko minä ton vajaa 3 vuotiaan hukkumaan tonne pönttöön... :D Ja äijä lähti töihin, se ei oo sinne kättään työntämässä, vaikka sais ollakkin.. Ja minä en kättäni sinne laita.

aiemin kerroin. Vettä oli korkealla. Annoin vaikuttaa ja kun kaadoin ssen kuuman veden joku alipaine systeemi (?) toimi ja se lähti samantien vetämään.
Sain tuon ohjeen joltain putkityypiltä netissä, kun olin ihan paniikissa myöhään illalla,toimii oikeasti.
Kokeile ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mii Myy:
Voisitko käydä vessassa jonkun naapurin luona? Selität että pytty tukossa ja sulla alkaa olla kamala hätä.

En mä hemmetti kehtaa! En tunne ketään tästä talosta, ollaan vaan moikattu naapurin mummojen ja pappojen kanssa. Enkä muutenkaan kehtais tunkea tuntemattoman luokse vaan paskalle..Yritän pidätellä.

Jos et saa sitä tukosta millään auki, pasko vaikka ämpäriin ja vie tuotos roskapussin mukana piharoskikseen. Et kai sä meinaa miehen kotiintuloon asti kärvistellä, jos se just lähti töihin?

Yhteistyössä