mies ei usko että kelpaisin muille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurvitar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kurvitar

Vieras
Mua on alkanut tympäsemään miehen puheet ja asenne minuun naisena ettei tosikaan!
Jos joskus harvoin sanon, että joku mied katso vähän sillä silmällä tai oon saanut jotain erityis kohtelua toiselta mieheltä. .. Niin mies toteaa "joo no oon kuullutkin ettei se ukko nykyään ihan täysillä käy..." tai " se nyt yrittäs iskeävaikka harakanpelätintä, on se niin epätoivonen!" Jokataåauksessa itselle on vuosien mittaan tullut olo noista puheista, et ukko pitää mua just semmosena etten kelpaisi kuin juopoille ja peräkammarin pojille.
Oon itsestäni huolta pitävä, 26v., lyhyt, muodokas nainen, en mikään tankkeri enkä laihakaan. Blondi tukka ja ihan katseenkestävä naama... eikä ukko halua mua sitten yhtään. Ja mä oon jo tosi epätoivoinen välillä tämän asian suhteen.
Välillä tulee olo ettei kukaan tämmöstä rutkua perheen äitiä voi halutakaan... välillä vaan niin paha mieli kun miehen puheet on tuommosia, eikä se koskaan myönnä olevansa edes mustis...
Kyllä ärsyttää! Haluan sen miehen takas joka joskus haluskin mua... :(

Itselläni oli joskus samanlainen tilanne. Suhtautuminen oli juuri samanlaista kun kerroin että olin saanut joltain naiselta huomiota. Vaimo ei arvostanut millään tavalla eikä seksiäkään ollut. Kaiki muut menivät edelleni; kaverit, työ. koira, harrastukset ja hamsteri. Lopulta liitto päättyi siihen kun paljastui että hän oli pettänyt jo pitkään. Ex-vaimoni oli narsisti.

Kuulostaa osittain tutulta. Mun entinen avomies alkoi puhua mulle tuohon tyyliin kun aloin puhua erosta. "Ei sua kukaan muu huoli" ja "turha kuvitella että kukaan muu koskaan haluais olla sun kanssa jos jätät mut". No, nyt mulla on ihana perhe toisen miehen kanssa ja ensi kesänä häät tulossa.

Hetken vielä tämä puoli maailmaa,
Hetken vielä nukkuu yötä valkeaa
Sä mietit kuinka mikään satuttaa voi niin,
Parhaat vuotes kaikki maahan poljettiin

Kertosäe:
Puoltakaan en sun kivustas voi tietää,
Sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää
Mut joku aamu mä tiedän sen,
Sä heräät huomaamaan,
Sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan

Ja sä oot kaunis vaikket enää tunne niin,
Ne vaikka veivät sulta uskon ihmisiin
Ja hetken vielä nukkuu puoli maailmaa,
Hetki vielä kirkas aamu aukeaa

Kertosäe:
Sä heräät huomaamaan,

Hetken vielä tämä puoli maailmaa,
Hetken vielä nukkuu yötä valkeaa
Sä mietit kuinka mikään satuttaa voi niin,
Parhaat vuotes kaikki maahan poljettiin

Kertosäe:
Sä heräät huomaamaan,

Ja sä oot kaunis vaikket enää tunne niin,
Ne vaikka veivät sulta uskon ihmisiin
Ja hetken vielä nukkuu puoli maailmaa,
Hetki vielä kirkas aamu aukeaa

Kertosäe:
Sä heräät huomaamaan,

Tämä oli mun "voimabiisi" eroni aikaan. Itsetuntoni oli ihan lytätty, eksäni toimi juuri niin kuin aapeen mies...

Tuota noin, mitä haette kertoessanne miehellennen jonkun muun miehen olevan kiinnostuneen teistä?

Mustasukkaisuus on terve ja tavoiteltava osa parisuhdetta? Vai itsestään epävarman ihmisen tapa pönkittää omaa egoaan?

Typeriä puheita mieheltäsi, mutta typerää on sekin, että sinä heti raportoit miehellesi, jos olet saanut huomiota joltain toiselta mieheltä. Miksi? Herättääksesi mustasukkaisuuden?

Yhteistyössä