Mies ei tykkää minun hääkampauksesta eikä meikistä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Turha juhlia enää, häät meni jo 10 v sitten.

Minulla on tuttu joka teki ensin monta lasta miehensä kanssa ja 15 v yhdessäolon jälkeen päättivät mennä naimisiin, iso show, valkoinen prinsessamekko, monta metriä pitkä laahus-huntu, valtava vuokrattu juhlapaikka, kokit, bändi, isot lainat häitä varten jne. Sellaiset mahtihäät. Kolmen viikon Karibianristeily häämatkaksi.

Ja näitä häitä vouhotettiin etukäteen yli vuosi että me mennään naimisiin jee. Lapset on jo kaikki koululaisiakin. Nyt häistä on vuosi (oli viime kesänä) ja yleensä kun nähdään tämä rouva muistelee miten ihanat häät heillä oli ja aika usein "nostelee" Facebookissa hääkuvia... Ja jos ollaan kaupassa niin päivittelee ruokien hintaa jne ja huokailee että ne häät kustansi niin että on vähän säästettävä penniä nyt...


Itse olen niin vanhanaikainen etten ymmärrä jättihäitä kun lapset on jo tehty yhdessä ja on ollut jo kauan yhdessä. Jos silloin päättää avioitua niin pienet häät riittää.
Jos menee nuorena lapsettomana naimisiin niin silloin suurhäät ja prinsessapuvut ja kaikki vouhotukset sopii.
 
vierailija
Ehkä aattelee että turhaa kun 10v ootte ollu ja kelvannut oot ilmanki.. itse sanoisin et todellakin teet just niin ku parhaaksi näet ja se on kuitenki hieno hetki olla nättinä
 
Kuuntelenko itseäni vai teenkö sen mukaan mitä mies haluaa? Minulle olisi tulossa pidennykset mutta mies haluaa että olen omilla hiuksilla, koristeet yms...
Ehkä mies rakastaa sinua luonnollisena omana itsenäsi niin paljon että mieluummin tahtoo että morsian on se oma rakas vaimo eikä maskeerattu joksikin "vieraaksi naiseksi"?
Löytäisittekö jonkun tyylin mikä miellyttäisi molempia?
 
vierailija
Tee niinkuin itse haluat. Munkaan mies ei monesti pidä siitä kun meikkaan (ehkä kerran vuodessa) tai monista vaateista mutta se on rasittavaa. Ei ole sellainen mies joka sanoo että aina olet kaunis ja maailman kaunein jne. Pointti, harmittaa jälkeenpäin kun ainutlaatuinen päivä on toisen jyräämä. Voit toki katsoa muitakin vaihtoehtoja mistä itse pidät ja kysyä mieheltä mikä on paras niistä.
 

Yhteistyössä