mies ei tule terapiaan, mitä tämä tarkoittaa? ettei hän välitä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei helkkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei helkkari

Vieras
mies ei luota minuun siksi päätimme jokin aika mennä terapiaan. monesti jouduin peruun nämä ajat kun mies ei muka päässyt, hän ei vain halunnut tulla. sitten uhkasin että jätän hänet jos hän ei tule terapiaan. sitten tajusin ettei toista voi noin uhkailla ja sanoin että tulisi minun vuokseni, että meidän asiat tuli kuntoon! hän ei aikonut tulla, on kuulemma niin vastenmielistä puhua oudolle ihmisille ja kai hän jotain pelkää. eli eikö hän välitä suhteestamme? väittää että välittää ja sanoo että yrittäisimme yhdessä puhua ja ratkoa mutta meillä se menee aina riitelyksi. mitä tässä nyt tekee?

miehet nyt ei yleisesti ottaen tykkää puhua asioistaan, saatikaan sitten ongelmistaan. monet miehet eivät puhu ajatuksistaan edes puolisolle, joten voi olla TODELLA kova paikka jos joutuu mennä avautumaan täysin vieraalle ihmiselle.

eikö mies sitten halua muuttua tai pelkää sitä muuttumista ja minuun luottamista...
järki lähtee! :( voikohan se nainen sieltä antaa mulle jotain vinkkejä tai jotain mitä me voitais kotona tehdä ja puhua, jos se on mahdollista...

semmoinen tuli mieleen, että oletteko koittaneet kirjoittaa kirjeet toisillenne? kirjoittaisitte ja lukisitte ne sitten kumpikin rauhassa niin ei tulisi riitaa ja kumpikin saisi sanottua asiansa. miettisitten hetken mitä puoliso on teille kirjoittanut ja koittaisitte sitten puhua. monesti se puhuminen tyssää juuri tuohon riitaan, eikä kumpikaan saa sanotuksi mitä haluaisi sanoa.

olen monesti kirjoittanut kirjeitä joita mies ei välttämättä edes lue, tai lukee mutta heti sen jälkeen alkaa se riita. miten tästä voi kaksistaan selvitä, ilman ulkopuolisen apua?

on vain avuton olo, en ite tiedä yhtään miten ja mitä voidaan asialle tehdä! oltiin kerran jo eroamassa ja kummatki oli samaa mieltä että tarvitaan apua ja nyt mies ei halua apua...

kun mies ei luota se tarkoittaa sitä että en saa käydä missään, baareissa, tai no paikoissa missä on mieheiä ja jossa juodaan esimerkiksi. ja kaikkea sanomisia ja tekemisiä tuo mies epäilee jatkuvasti...tulen hulluksi!

Yhteistyössä