Mies ei tule sisään :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap :(

Vieras
Mies tekee usein aloitteen seksiin (teen minäkin välillä) ja odotan että se johtais sitten oikeasti seksiin, mutta se ei vain tule sisään. Kyllä sillä seisoo, mutta kun ei niin ei.

Olen sanonut että tahdon että käytetään kortsua, onko tää nyt joku rangaistus siitä sitten? Uskon että se tulis jos sanoisin että voi tulla paljaalla. Turhauttaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja vaaleen ruskeena:
Äääh... no eiks sitten kantsis jatkaa tutustumista vielä keskittyen muuhun kun seksiin? Täytys tämmösistä jutuista kehdata puhua.

Niin täytyis, tiedän. Mies on meistä se, joka tekee useimmiten alotteen seksiin, siksi ihmettelen tätä niin suuresti. Kai se nyt siitäkin tuntuis paremmalta tulla sisään kun hinkuttaa ulkona. Mut ei kai sitten :(

Alkuperäinen kirjoittaja :
Onko se ennen kortsujen käyttöä tullut, vai onko suhde vielä ihan tuore, tai kortsut ollut aina käytössä?

On tuore suhde. Syön kyllä pillereitä mutta en tahdo joka kuukausi miettiä että oonkohan kuitenkin raskaana. Siksi tahdon että käytetään myös kortsua.

Alkuperäinen kirjoittaja Protarchaeopteryx:
Lukenut liikaa Kama Sutraa. Esileikki kestää viisi vuotta ja yhdyntä kymmenen. Sitten jälkilöylyjä kevyesti hieroskellen seitsemän vuotta.

Älä nyt pelottele :/ Saa kyllä sitten harrastaa itekseen tai jonkun muun kanssa niitä esileikkejä jos noin kauan pitää oottaa.

Joo, toi on kyllä ennenpitkää hajottavaa jollei koskaa saa.. mulla oli joskus vähän aikaa vastaava tapaus, tosin se ei edes halunnu että koskenkaan sen elimeen! Aloin lopulta epäileen homoks kun oli niin pelokas ja outo..

Alkuperäinen kirjoittaja vaaleen ruskeena:
Joo, toi on kyllä ennenpitkää hajottavaa jollei koskaa saa.. mulla oli joskus vähän aikaa vastaava tapaus, tosin se ei edes halunnu että koskenkaan sen elimeen! Aloin lopulta epäileen homoks kun oli niin pelokas ja outo..

Outoa. Kyllä tohon saa koskea, tykkää se siitä. Ja se koskee minuun, mutta tahtoisin jo tuntea sen sisällä.

Alkuperäinen kirjoittaja :
No jos se luulee, että tykkäät siitä, kun ei tule sisään, kun et kerran ole sanonut mitään.

Täytyypä sanoa että tällänen ei oo tullu mieleenkään. Onhan sekin tietysti mahdollista, joten kai se on pakko ottaa asia puheeks. Pelkään vaan että se ei sano siihen mitään, ja kaikki jatkuu entisellään.

Alkuperäinen kirjoittaja Protarchaeopteryx:
Ehkä hän vain pelkää, ettei seisokki kestäkään kortsun laittamista.

Niin, sillä oli tosiaan muutaman kerran hankaluuksia tolla alueella. Suorituspaineilla se sitä selitteli.
Mut voinko minä sille mitään, vai pitääkö vaan olla ilman ja kärsiä?

Oot sä varma, että olette valmiita harrastamaan seksiä, jos siitä puhuminenkin on niin vaikeeta? Onhan se vaikeeta avata keskustelu, mut miten sä muuten jatkossa voit kertoa mistä tykkäät, mistä et tykkää, tuntuuko hyvältä jne?

Nyt kissa pöydälle!

Miksi ihmeessä kumi, jos syöt pillereitä? Kumi on monelle miehelle epämiellyttävä, lähinnä tuleminen voi olla vaikeaa, seisokkikaan ei ehkä kestä. Millainen suhde teillä on kun asiasta ei voi puhua?

Yhteistyössä