Kiera
Täytin vähän aikaa sitten 30-vuotta ja aion kertoa miehelleni, etten halua lasta.
Voinko saada abortin jälkeen sterilisaation?
Voinko saada abortin jälkeen sterilisaation?
En mitenkään ole kykeneväinen äidiksi. Parempi tehdä abortti.Alkuperäinen kirjoittaja älätee;28609130:Älä tee aborttia. Mieti kuka tulee sinua vanhainkotiin katsomaan. Lapsi rikastuttaa elämää.
En ole kykenevä synnyttämään.Olissitko kuitenkin kykenevä synnyttämään? Lapsellasi on jo elämä, en ymmärrä miksi kellään edes sinulla olisi oikeutta riistää se. Antaisit hänen päättää itse omasta elämästään, vaikka sitten pois antaen, jos et muuta vaihtoehtoa voi nähdä.
Jos itse saisit valita vahingoittumisen ja kuoleman välillä, valitsisitko todella kuolemisen? Ja vaikka valitsisitkin, niin ei sinulla oikeasti ole oikeutta päättää toisen puolesta.Vahinko kävi. En kykene äidiksi, vihaan lapsia. Todennäköisesti satuttaisin itseäni jo raskausaikana ja lasta sen synnyttyä. Siksi on parempi abortoida.
Hoitoon siis! Suurimmalla osalla naisista on kyky synnyttää, etkä maininnut mitään rakenteellista synnynnäistä vikaa, pään sisällä siis tämäkin ongelma. Noin suurella määrällä päänsisäisiä ongelmia, pitäisi jo päästä jonkun tuen piiriin. Tsemppiä!En ole kykenevä synnyttämään.
Minulla on ongelma kohdussa enkä voi synnyttää.Hoitoon siis! Suurimmalla osalla naisista on kyky synnyttää, etkä maininnut mitään rakenteellista synnynnäistä vikaa, pään sisällä siis tämäkin ongelma. Noin suurella määrällä päänsisäisiä ongelmia, pitäisi jo päästä jonkun tuen piiriin. Tsemppiä!
miks se sit on sun kanssa jos tietää ettet sinä halua mut ite haluaa....Mies haluaa lapsen.
Samaa mieltä... ap tuolla aiemmin sanoi että todennäköisesti satuttaisi itseään raskausaikana ja/tai lasta sen synnyttyä, joten abortti on luultavasti tässä tapauksessa ihan järkiratkaisu.Abortti on vastuun kantamista jos on täysin varma siitä ettei lasta halua eikä pysty raskausaikaa kestämään. Sitä vähän ihmettelen että miten kaksi noin suuresti eri mieltä olevaa voi olla parisuhteessa.
Kaikille lapsiperhe elämä ei sovi ja naisen kuuluu saada tehdä se valinta, jollei isä lupaudu olemaan vastuussa lapsesta yksin ja äidillä mahdollisuus jättäytyä lapsen elämästä kokonaan (kuten miehillä on). Jotkut eivät vaan pysty tuntemaan sitä onnea lapsista, vaikka ei olisikaan mitenkään sairas ihminen. Kaikkien elämä ei rikastu lapsilla. Vastuu toisesta ihmisestä 24/7 18 vuodeksi on rankkaa ja sitouttaa todella pitkäksi aikaa. PIkkulapsiaika ja elämä ennen lasten kouluikää on rankkaa ja sillon omille asioille ei jää kovinkaan tilaa. Kaikille se ei sovi ja ap tiedostaa sen hyvin itse.Alkuperäinen kirjoittaja älätee;28609130:Älä tee aborttia. Mieti kuka tulee sinua vanhainkotiin katsomaan. Lapsi rikastuttaa elämää.