mies ei tee mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sssss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sssss

Vieras
mies ottaa aivoon. mulla ollu selkä kipeä 2kk, mies ei tee hirveesti kotitöitä, vaan joudun tekemään itse vaikka ei oikein kärsisikään. mies laittaa kyllä ruuan mut kaikki muu jää mulle. ei jaksaisi siivota eikä kantaa roskapusseja. onneks mies sentään käy kaupassa.....

pitäskö mun nalkuttaa koko ajan vai annanko vaan töiden olla tekemättä, ja eletään sotkusesti, mikää alkaa ärsyttää.
entä jos leikkaus edessä.... kotiapulainenko palkattava??

Alkuperäinen kirjoittaja yks:
no kuule mun mies ei laita edes ruokaa eikä käy kaupassa, sullahan on hyvin asiat, mun tässä valittaa pitäis.

Ja koska sää et tee niin, pitäisi ap:n vain hymyillä ja kipeällä selällä rasittaa itseään vielä enemmän kotitöissä...??

No tekeehän se, kun kerran laittaa ruoan ja käy kaupassa.
Monissa suhteissa tuntuu ongelma olevan siinä, että se mies ei älyä viedä sitä roskapussia, jos ei ole ennenkään vienyt. Saati laittaa ruokaa, jos se nainen ei ole ennenkään kelpuuttanut miestä keittiöönsä.

Helpommalla pääsee, kun opettaa sen miehen tavoille heti alusta alkaen.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Monissa suhteissa tuntuu ongelma olevan siinä, että se mies ei älyä viedä sitä roskapussia, jos ei ole ennenkään vienyt. Saati laittaa ruokaa, jos se nainen ei ole ennenkään kelpuuttanut miestä keittiöönsä.

ongelma on se et mulla selkä ihan sökö. en kärsi tehdä oikein mitään... mies saisi tehdä enemmän töitä mitä en kärsi tehdä, esim pyykit siivous jne. mut mies ei vaan tee. ja jos minä en kärsi tehdä niin ovat kyllä tekemättäkin.
mies ei vaan tunnu ymmärtävän, vaikka miten selittäs...

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Puhu ennemmin asiallisesti asiasta ja kysy mikä on miehen ehdotus ratkaisuksi kotitöiden tekemiseen?

:attn:

Oletko kysynyt jo? JOs olet niin mikä on ollut miehen ehdotus?

Jos selkäsi on kipeä, etkä voi tehdä hommia, jätä tekemättä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ongelma on se et mulla selkä ihan sökö. en kärsi tehdä oikein mitään... mies saisi tehdä enemmän töitä mitä en kärsi tehdä, esim pyykit siivous jne. mut mies ei vaan tee. ja jos minä en kärsi tehdä niin ovat kyllä tekemättäkin.

Varmaan harmittaa,kun on selkä kipeä.
Mutta selkävaivainen ei saa maata sohvalla tai sängyllä,pitää liikkua ja tehdä omien rahkeiden puitteissa.
Selkä menee pahempaa kuntoon vain maatessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Varmaan harmittaa,kun on selkä kipeä.
Mutta selkävaivainen ei saa maata sohvalla tai sängyllä,pitää liikkua ja tehdä omien rahkeiden puitteissa.
Selkä menee pahempaa kuntoon vain maatessa.

tiiedän. mut istuminen ja kävely tuskallista. liikun sen minkä kärsin. mitään vähänkään painavaa ei kärsi nostaa... kumartumaan ei kärsi....

mieheltä kysyny et eikö vois auttaa, sanoo vaan et joo joo. mut mitään ei tapahdu... kun yrttää keskustella, mies sanoo vaan ettei jaksa tehdä raskaan työpäivän jälkeen. viikonloput menee hirvimetsällä eli aiaa ei tunnu olevan ikinä....

mieheltä kysyny et eikö vois auttaa, sanoo vaan et joo joo. mut mitään ei tapahdu... kun yrttää keskustella, mies sanoo vaan ettei jaksa tehdä raskaan työpäivän jälkeen. viikonloput menee hirvimetsällä eli aiaa ei tunnu olevan ikinä....

Miksi kysyt voiko AUTTAA??

Kysy ennemmin miten on ajatellut, että kodinhommat tehtäisiin. Tällöin mies joutuu ihan väkisinkin miettimään jotain eikä vaan heittää joo joo vastausta.

Yhteistyössä