Mies ei tee enää aloitetta :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minussako vikaa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minussako vikaa?

Vieras
Oon ruvennu miettimään että missä vika, kun mies ei ole kertaakaan tuon pienimmäisen syntymän jälkeen tehny aloitetta seksiin. Synnytyksestä aikaa reilu 2kk. Inhottaakohan sitä jotenkin. :ashamed:
On kyllä innolla sit mukana, ettei ainakaan haluttomuudesta kärsi. Mut mie tahtoisin että mieskin joskus tekis aloitteen, niinkun aikaisemminkin. Nyt tuntuu ettei se haluu minuu.

Meillä hieman sama homma. Mä oon aina se joka aloitteen tekee. Joskus tosi harvoin 1-2 krt/vuosi on se kun mies aloitteen tekee. Mä oon aatellut niin nykyään jo että miehelle riittää "mun tahti" ja luottaa siihen että mä teen aloitteen. Joskus jos oikeen ketuttaa se ettei se aloitetta tee, niin ajattelen että olkoon ilman, itse en aloitetta tee. Usein tosin kaatuu siihen etten jaksa odotella sen aloitetta... ;)

Entäs jos "kiusaat" miestäsi tekemään aloitteen? Laita itsesi sieväksi, pukeudu vihjailevasti, sillälailla vahingossa ;) sivele miehen niskaa muka huomaamattasi esim. tv:tä katsellessa. jne. Lähellä olo ja kosketus saa hyvänolon hormoonit hyrräämään.

Vauva on toki pieni ja kotona kaikkea muuta ajateltavaa kuin olla seksikäs jne.

Ehkä miehesi ei halua olla hyökkäävä vielä kun vauva on pieni.

Ja puhukaa asiasta jos edistystä ei tapahdu. Harva meistä on ajatusten lukija!!! :)

Yhteistyössä