mies ei suudellut suulle häissä ja mä olen vieläkin raivoissani

• Viestiketjun aloittaja "marjo"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="marjo";28572942]ne selvitetään asiallisesti puhumalla, kuten selvitetään tämäkin asia, jonka käsittely on käynnissä.[/QUOTE]

Jos sä noin raivostut ja käyttäydyit yhen suukon väärän paikan takia, mitä sitte kun oikeasti tulee jokin todellinen vaikeus teillä?

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"vieras"
Mä olisin voinut vähän hermostua, jos syynä olisi ollut esim. "sun henki haisi pahalle", mutta sun miehelläsihän oli ihan hyvä syy. :D Itseasiassa mua itseänikin ujostuttaisi ihan hirveästi suudella ison väkijoukon edessä huomion keskipisteenä (me menimme naimisiin ihan vain muutaman todistajan läsnäollessa), joten ymmärrän miestäsi ihan hyvin. Ja pussassittehan te sentään! Kaikki eivät muista/ehdi/halua suudella ollenkaan.

http://www.naimisiin.info/yhteiso/topic/12237-suuteloittako-kirkossa/

Eli kyllä minusta aika ikävällä tavalla pilasit miehesi päivän/illan. :| Varatkaa nyt ainakin uusi häämatka äkkiä.

wut
[QUOTE="marjo";28572913]ei lainannut, vaan kovasti yritti lepytellä minua. yö meni nukkuessa eri huoneissa; minä sohvalla mies makkarissa, kun hotellissa olimme.[/QUOTE]

Taisin astua paskaan... mutta jatkat vaan samaan malliin niin pian tulee päivä, kun mies ei lepyttele.

• Tykkää
Reactions: Data ja Vaimo-Rakas
Voisin sanoa, että pilasit koko häämuistosi tuolla. Ihana muistella vanhempana "ihanaa hääyötä jonkun onnettoman poskipusun takia". Rakkaudesta sitä mennään naimisiin ja jos toista on jännittänyt suudella suulle vieraiden nähden niin älä nyt koko avioliittoasi pilaa tuon takia. Häämatkan perumiset sun muut... mietis nyt vielä...

"sipsi"
Jaa, minun vanhan akan mielestä tuossa ei ole mitään selvitettävää asiallisesti eikä asiattomasti varsinkaan puhumalla. Koko häät ja avioliittoko nyt on yhdestä alttarisuudelmasta kiinni? Ja asiaa vieläkin käsitellään... Tämä kuuluu mielestäni kyllä kategoriaan "Lähetä minulle pieni ongelmasi, niin teen siitä hetkessä neuroosin" - anteeksi nyt vaan.

Miehesi puolesta (jos tämä ei ole provo) minulla on ihan oikeasti tosi paha mieli :(

• Tykkää
Reactions: Millenia
Saanko kysyä et minkä ikäinen oot? Kuulostaa aika lapselliselta sun toimintas
Eiköhän noita lapsellisia ihmisiä löydy joka ikäluokasta, ei ole 100% ikäsidonnainen juttu. Olen esim itse ap:n ikäinen, juhlistamme elokuussa jo neljättä hääpäivää, mutta silti en kyllä viitsisi moisesta vetää noin herneenpalkoa nenään että häämatkan perusin tai muuten pilaisin hääyön!

Niin siis en olisi sitä tehnyt 4 vuotta sitten 19 kesäisenäkään. :)

Viimeksi muokattu:
"marjo"
[QUOTE="siiri";28572941]Voi miesparkaa... :([/QUOTE]

mitä säälittävää miehessäni on? oli tosi onnellinen että sai nukuttua hyvin, samoin minä. ei hän valittanut mitään.

"kätilö"
mielestäsi miehesi nolasi teidät, kun suuteli "vain" poskelle.. mutta ,itä luulet vieraiden/suvun/ystävien nyt ajattelevan, kun hääyössä ei ole mitä muistella ja häämatka on peruttu?

"siiri"
[QUOTE="marjo";28572998]mitä säälittävää miehessäni on? oli tosi onnellinen että sai nukuttua hyvin, samoin minä. ei hän valittanut mitään.[/QUOTE]

Miehesi oli onnellinen, että hääyönään ei ollut tuoreen vaimonsa vieressä, koska vaimo mököttää sohvalla naurettavasta pikkujutusta?
Itse olisin paljon mieluummin rättiväsynyt mutta onnellinen seuraavana aamuna.
Miehesi säälittää sinun lapsellisen käytöksesi takia. Mutta jos hän on onnellisempi noin, teidän avio-onni on varmaan tosi kestävää laatua sitten...

Sanonpahan vaan, että jos mun mies ois sen takia, ettei suudeltu ollenkaan, pilannu meidän hääyön ja häämatkanki peruuttanu, olis meillä ero tullu luultavasti aika pian.Se nimittäin kertoo siitä, ettei osaa käsitellä ongelmia vaan tulee erittäin suuria ylilyöntejä. Mulla ois ollu niin paska fiilis tommosen jälkeen et oisin muistanu ton kyllä koko loppuelämäni.

Miksi ite et voinu suudella sen miehes suulle? Miks odotit sitä mieheltä? Miks miehen pitää tehdä kaikki niinku vaimo haluaa? On ne häät sen miehenkin ja jos mies ei tahdo muiden edessä suudella suulle, sitä pitää kunnioittaa! Arvaan, että jos tilanne ois ollu toisinpäin, niin ap ois haukkunut miehen lyttyyn siitä ku mies ois odottanu suusuudelmaa vaikkei ap tahdo.

• Tykkää
Reactions: Millenia
[QUOTE="siiri";28573020]Miehesi oli onnellinen, että hääyönään ei ollut tuoreen vaimonsa vieressä, koska vaimo mököttää sohvalla naurettavasta pikkujutusta?
Itse olisin paljon mieluummin rättiväsynyt mutta onnellinen seuraavana aamuna.
Miehesi säälittää sinun lapsellisen käytöksesi takia. Mutta jos hän on onnellisempi noin, teidän avio-onni on varmaan tosi kestävää laatua sitten...[/QUOTE]

Peesi

"vieras"
[QUOTE="marjo";28573082]varasimme jo uuden matkan. jos joku utelee syytä, niin sanomme että se viivästyy hieman miehen töiden takia.[/QUOTE]

just.. sä vedät meloonin nenään pikkuasiasta ja selittelet sitä muille kääntämällä asian miehesi syyksi. ihmettelen jos liittonne kestää häämatkan ajan jos edes sinne suostut lähtemään...

"marjo"
[QUOTE="kätilö";28573007]mielestäsi miehesi nolasi teidät, kun suuteli "vain" poskelle.. mutta ,itä luulet vieraiden/suvun/ystävien nyt ajattelevan, kun hääyössä ei ole mitä muistella ja häämatka on peruttu?[/QUOTE]

miksi häitä pitäisi muistella koko suvun ja ystävien kesken?

"marjo"
Sanonpahan vaan, että jos mun mies ois sen takia, ettei suudeltu ollenkaan, pilannu meidän hääyön ja häämatkanki peruuttanu, olis meillä ero tullu luultavasti aika pian.Se nimittäin kertoo siitä, ettei osaa käsitellä ongelmia vaan tulee erittäin suuria ylilyöntejä. Mulla ois ollu niin paska fiilis tommosen jälkeen et oisin muistanu ton kyllä koko loppuelämäni.

Miksi ite et voinu suudella sen miehes suulle? Miks odotit sitä mieheltä? Miks miehen pitää tehdä kaikki niinku vaimo haluaa? On ne häät sen miehenkin ja jos mies ei tahdo muiden edessä suudella suulle, sitä pitää kunnioittaa! Arvaan, että jos tilanne ois ollu toisinpäin, niin ap ois haukkunut miehen lyttyyn siitä ku mies ois odottanu suusuudelmaa vaikkei ap tahdo.
suutuin, koska me sovimme että suutelemme suulle ja mies olikin muuttanut mieltä, koska häntä jännitti. en tiennyt tätä ja hän kertoi jännityksestä vasta aamulla, hääyön jälkeen. en ole enää niin suuttunut kuin aiemmin mutta tuntui tosi pahalle. kyllä minä tästä selviän. yritin suudella poskisuudelman perään suulle mutta mies käänsi jo päänsä.

Ken guru
[QUOTE="marjo";28572913]ei lainannut, vaan kovasti yritti lepytellä minua. yö meni nukkuessa eri huoneissa; minä sohvalla mies makkarissa, kun hotellissa olimme.[/QUOTE]

Teille tulee vielä vaikea avioliitto jos tällä linjalla pysyt, että suutut tooodella pienestä ja paljon, etkä osaa unohtaa ja antaa anteeksi.

Kesähäät
[QUOTE="marjo";28573190]suutuin, koska me sovimme että suutelemme suulle ja mies olikin muuttanut mieltä, koska häntä jännitti. en tiennyt tätä ja hän kertoi jännityksestä vasta aamulla, hääyön jälkeen. en ole enää niin suuttunut kuin aiemmin mutta tuntui tosi pahalle. kyllä minä tästä selviän. yritin suudella poskisuudelman perään suulle mutta mies käänsi jo päänsä.[/QUOTE]

Sinua siis jollain tavalla hävettää se koko pusutilanne ja että miltä se muiden silmissä näytti. Ja vielä kun yritit itse suudella mut mies käänsikin päänsä pois. Mutta mies ei tehnyt sitä tahallaan nolatakseen sinua vaan oman jännityksensä vuoksi etkä voi oikeasti purkaa sitä häpeästä johtuvaa kiukkua häneen tuolla tavalla. On ymmärrettävää että sinusta tuo koko alttarisuudelma episodi tuntuu ikävälle ja mielestäni mies voisi kyllä pahoitella että tilanne meni eri tavalla kuin suunniteltu ja sen jälkeen voisittekin jo siirtyä eteenpäin. Tai noh, ehkä sinun kuitenkin vielä kannattaisi omalta osaltasi pahoitella tuota kahden viikon kiukuttelua ym.

Yhteistyössä