Mies ei suostu uskomaan että vauva on hänen vaikka se on

Yritimme lasta 3v. ja kun olimme lakanneet yrittämästä kunnolla niin yhtenä kertana tein raskaustestin ja olinkin raskaana. Tein sen jälkeen n. 5 testiä eri pöivinä ja kaikki oli positiivisia ja päätin vielä köydä varmistamassa asian yksityisellä jossa uskomatonta kyllä näkyi vauvan syke. Mieheni oli käyttänyt hormoneja ja saanut heti käytön lopetuksen jälkeen tuloksen että on lähes steriili, vain muutamia eläviä siittiöitä. Sen jälkeen lopetti hormonien köytön ja rupesi käyttämään Tamex nimistä lääkettä ja tilasi kiinasta HCG pistoksiksia doping lääkärin suosituksesta. Ja näiden kaikkien kuurien jälkeen yhtäkkiä olinkin raskaana. Purskahdin itkuun onnesta kun kuulin asiasta. Mutta nyt mieheni epäilee ettei se voi olla mitenkään mahdollita ja syyttää minua uskottomuudesta tai juonittelusta tullakseni raskaaksi joka tuntuu minusta niin pahalta kun en olisi ikinä voinut tehdä mitään tuollaista, olin jos hyväksynyt ettemme saa koskaan lasta enää kun itsekin olen jo 33 vuotias. Nyt tuntuu ikuisuudelta että voin lapsen syntymän jälkeen todistaa hänelle isyystestillä hänen olevan isä. Ja tuntuu ettei hän tue minua tässä tarpeeksi kun epäilys lapsen isyydestä kalvaa häntä. Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä tai tietoa kuinka raskauden aikana voisi todistaa isyyden turvallisesti. 1400e meillä ei ole laittaa yksityiseen tutkimukseen.
 

Yhteistyössä